Hallo allemaal,
Leuk verhaal Hans

Ja het is allemaal wat, gelukkig komen mijn treinen straks ook weer uit het zwarte gat ( wat overigens helemaal niet zwart is maar zichtbaar vanuit mijn luie stoel

)
Dan komen ze via het maaiveld en kan ik er toch heerlijk van genieten.
Dat ze 100% uit het zich verdwijnen is eigenlijk niet waar, er gaat nog iets komen waar de treinen in het achterste gedeelte toch even zichtbaar zijn maar dat is voor later.
Tja die 2 draadjes, het leek te mooi om waar te zijn en vaak is dat ook zo, zeker in dit geval, honderden meters liggen er al, en er komt nog het nodige bij, ach we zijn van de straat.

Haha, mooie observatie Hans
. Realiseer me overigens dat ik zelf ook een rondrijhobbyist 2.0 ben (maar dan zonder de kakafonie aan treingeluiden)
.
Groeten,
Wico
Fijn dat ik niet de enige ben Wico

jij hebt toch de nodige treinen met geluid op jou baan staan, gelukkig zit er in de software die ik gebruik een soort hoofdschakelaar waarmee ik alles aan en uit kan zetten.
Het sarcasme druipt er van af 
Ik heb hier ook moeten dweilen Bas

Onvoorstelbaar,....
We gaan door tot het gaatje
,..er moeten kabels worden getrokken, we slaan kritiek van de vrouwen af, halve Berlijnse muren vallen om en af en toe worden we Loco.
En dan nog het opbouwen etc, etc.
Beesten zijn we
maar we, gaan net zo lang door, totdat onze juweeltjes, heerlijk onze rondjes gaat rijden.
Sterk spul, onze treinen
Gr Ad
Het is een virus waar je nooit meer vanaf komt Ad en waar bijna alles voor moet wijken

Mvg,
Peter Degeluidsman