Hallo allemaal,
Nogal een drukke dag gehad vandaag en daardoor amper online, maar daar ben ik weer

Omdat er zoveel reacties zijn lukt het niet om via citaten te reageren en reageer ik even in het algemeen ( vinden jullie vast goed ( en ik hoop dat ik niemand oversla )).
Om maar gelijk met de deur in huis te vallen ik heb niet in de dakconstructie gezaagd, ik heb jaren geleden samen met mijn schoonvader een gips wand geplaatst en die zit tegen het dak aan.
De stroomaansluiting is voor de wasmachine en droger, ook komt hier de voeding van mijn Ecos en boosters vandaan, de rest van de baan wordt weer uit een andere groep gevoed.
Tja die stopcontacten zouden wellicht vervangen kunnen worden door een beter blok, het geheel is gezekerd op 16A en hier zit geen aardlekschakelaar tussen.
Misschien moet ik er maar eens een kabel bij trekken en 2 groepen aanleggen, een voor de wasmachine en de andere voor de droger en de boosters, goed plan?
De treinen die door deze wand gaan komen boven de wasmachine en droger uit, hier zit een dubbele keerlus, zie het baanplan.
Baanplan. Als je goed kijkt zie je dat er nog een sparing door een andere muur gemaakt moet worden en de treinen straks over het trapgat rijden.
Dan het kaartje, of dat deze een probleem heeft weet ik niet, ben er nog niet mee bezig geweest.
Mocht hij te groot zijn dan regel ik wel weer wat anders wilde nu weer met de treinen verder zoals veel lezers

Ja het gaat allemaal niet zo snel bij mij op dit moment, het opa zijn kost ook tijd maar daar beleef ik veel plezier aan, en binnenkort mogen we weer een kleinkind verwelkomen en ook daar gaat opa leuke dingen doen

Bas, Tony, Tom, Henk, Ronald, Hans, Ben, Paul, Wico, Robert, Jan, Laurent, Wim, Luc, Harald, Peter en Patrick bedankt voor jullie reactie

Ik hoop dat ik iedereen een goed antwoord heb gegeven op de vragen / opmerkingen, zo niet plaats je vraag nog even en dan zal ik hier nog op terug komen.
Mvg,
Peter Degeluidsman