Hallo allemaal,
Citaat van: rien op woensdag 11 december 2019, 21:02:01
Fijn, Peter, een kleinzoon hebben, die treintjes leuk vindt.
En dan zo'n lieve opa ......
Hoi Rien,
Of hij treinen echt leuk vind is nog niet helemaal duidelijk, hij is pas 4 maanden
Gisteren hebben we in de huiskamer de kerst trein opgezet en die probeerde hij te volgen dus het begin is er
Citaat van: Markieboom op donderdag 12 december 2019, 11:21:40
Hoi Peter,
Is die winkel in Aachen de moeite waard? Heb even wat opgezocht en ziet er netjes uit.
Iemand anders ook ervaring? Anders kan ik er mooi in de kerstvakantie inkopen doen!
Gr.
Mark
Hoi Mark,
Ja die winkel is de moeite waard, zoals Cees al aangeeft hanteren ze de adviesprijzen, maar als je ook ziet hoe groot het pand is in het centrum van de stad en ik denk dat er zeker zo?n 15 man personeel aanwezig is ( ook vrouwen trouwens ).
Ook de voorraad is gigantisch, ze hebben vitrines die op rails staan en als ze die aan de kant schuiven staat er van ieder model wat in de vitrine staat meerdere exemplaren klaar voor een nieuwe eigenaar.
Verder is er ook een tweedehands gedeelte te vinden.
Achter in de zaak is een zitje waar je gratis koffie en thee kan pakken, ik zeg een aanrader
Citaat van: Pt2/3 op donderdag 12 december 2019, 11:45:18
De winkel is de moeite waard vanwege het uitgebreide assortiment.
Alleen niet voor wat betreft het prijsniveau. Voor alle artikelen (behalve anbiedingen, opruimin e.d.) gelden de zgn. "uvp" van de fabrikanten.
Voor mij bleef het bezoek beperkt tot de bekende kwalificatie voor de Nederlandse toerist: "kijken, kijken maar niet kopen".
Cees
Hoi Cees,
Ja de prijzen zijn wel verklaarbaar ( zie bovenstaande info ) maar ik ga nooit met lege handen naar huis
Ik vind het altijd leuk om wel iets mee te nemen, de wagon die ik nu gekocht had is een uitbreiding ik had er al twee maar dacht drie staat vast mooier
Deze wagon is ook lastig te verkrijgen er zijn ( dacht ik ) maar 500 exemplaren van gemaakt.
Citaat van: Hanzi op donderdag 12 december 2019, 15:30:26
Vroegâh in het Gulden- en Markentijdperk was t verschil wel aantrekkelijk.
Vroegâh was alles beter Hans
Het verschil tussen de gulden en de Duitsemark weet ik niet meer, ik reken al tijden ook niet meer om tussen de Euro en de gulden.
Nog een dagje werken en dan heerlijk weekend waar ik regelmatig op zolder te vinden zal zijn
Mvg,
Peter Degeluidsman