Hallo allemaal,
Mooie aanwinsten Peter 
Ik zag dat je een lang gesprek met Rosoft had 
Mvg, Johan
Hoi Johan,
Normaal zitten Wim en ik in de kroeg, maar dit was ook wel even leuk

Mooie aanwinsten. 
Dank je wel Kees.
Geluid klopt. ÖBB 1216 hebben geen toonladder. Het piepen bij in beweging komen is normaal 😉
Ook de 1116 doet dit. 1016 ook denk ik, heb ik geen filmpje van. Het piepen bij in beweging bedoel ik.
Mooie loks trouwens 
Hoi Olav,
Fijn dat het geluid van de loc toch het juiste is, ik ben er super blij mee.
Mooie Locs Peter,
De BR147.5 zal voor de volgers hier geen verassing zijn. 
En een Taurus, tja ieder zijn verslaving zekers 
Ik moet zeggen dat ik deze ook wel erg geslaagd vind, en zeer fijn werk van Roco!
Hey Karl,
Tja de BR 147.5 zat er aan te komen

En voor een Taurus heb ik altijd wel plek, Roco heeft een mooie loc afgeleverd.
Mooie aanwinsten Peter 
Wordt een mooi stammetje, deze BR 147.5 met die nieuwe witte dubbeldecks IC rijtuigen! Foto...? 
En idd Taurussen blijven mooie locs! Zou bijna zeggen ongeacht de print/kleurstelling. Maar gelukkig valt er over smaak te twisten
Hoi Rolf,
Die foto komt echt wel een keer, alles zit in dozen

De een vind het een omgekeerde badkuip, maar ik vind ze geweldig ik kan het ook niet uitleggen waarom de ene loc wel en de andere loc minder mooi is, want mooi zijn ze allemaal

Mooie loks Peter. 
Dank je wel Henk.
WoW die roco met de metalen handgrepen is wel heel erg fraai

Ik weet nog dat er ooit een vergelijk was tussen de verschillende ns hispeed locs van verschillende modelspoor fabrikanten.
Zou deze er ook zijn voor de taurus? Ben wel eens benieuwd welke modelspoor fabrikant nu het mooiste model maakt 
Hoi Barry,
Tja wat is het mooiste model???
Ik vind mijn 3rail Taurus wel een top 3 waard

Als ik die BR 147.5 zie dan doet het mij sterk denken aan een locomotief die een containerwagen heeft ingeslikt. 
Dat vind ik juist stoer Johan, hij straalt kracht uit, wel grappig dat er personen rijtuigen achter horen.
Hi Peter,
Mooie loc's heb je er bij, begin zo langzamerhand aan dat moderne materieel te wennen. 
groet
Harald
Nog even en je gaat er zelf een aanschaffen Harald

Peter,
Hele mooi locs heb je gekocht. Die gaan straks zeer mooi staan op je baan. Vooral de Taurus heeft inderdaad een hele mooie kleurstelling. Daar heeft Marklin ook mooie bijpassende woodtainer wagons bij.
Veel plezier er mee 
Groeten,
Wico
Net even gezocht op deze wagons Wico, en volgens mij heb ik hier wel een wagon van in mijn collectie.
Met dat plezier komt het helemaal goed

De handgrepen zitten wel een beetje dicht gedrukt, zo kan de machinist zich niet goed optrekken. Kan je ze nog een beetje naar buiten duwen, zou de loc nog mooier maken.
Hij zit al in de doos Tom, maar als hij er weer uit is ( en ik denk er aan ) kijk ik eens of dit te doen is zonder het stuk te maken.
Mooie aanwinsten Peter! 
PS. Je foto´s zijn nu zo groot (1600x1200) dat ik ze niet in een keer op mn monitor kan zien. Zou je ze misschien kunnen schalen naar wat kleiner? Waardoor het makkelijker scrollen is door je topic?
Dank je wel Wouter,
Als het goed is past jou pc / ipad dit zelf aan, ik begreep dat je wel een keer je cache leeg moet maken.
Mooi spul, Peter 
De 147.5 is mijn favoriet
Ik vind die containerlook net erg gaaf.
Al die nieuwerwetse loc's lijken zoveel op elkaar, het is vooral de bedrukking die het moet doen.
Grtz Tony
Het heeft wel wat Tony

weer eens wat anders dan al dat strakke.
Mvg,
Peter Degeluidsman