Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

De baan van een geluidsman-

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

0 leden en 9 gasten bekijken dit board.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
 @citaat
De server Staat veilig in het bos voor (hout)hakkers  :P :P

Even alle gekheid op een stokje, ik zou ook Flickr adviseren (maar geef geen garantie!) dit omdat vrij veel professioneel fotografen deze ook gebruiken.

Start met een free account, en kijk hoe ver je hier mee komt.

Ik heb zelf trouwens geen ervaring met myalbum  :)
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Citaat van: Barry1972 op vrijdag 02 augustus 2019, 16:59:22
Start met een free account, en kijk hoe ver je hier mee komt.
1000 foto's  >:-D
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Hallo allemaal,

Na al de adviezen zit ik toch weer op de wip  8o
Bij Flickr heb ik snel even gekeken maar zoals ik al eerder vermelde heb ik geen talenknobbel en deze aanbieder is in het Engels wat voor mij een kleine hindernis is.

Ook het hosten spreekt mij wel aan, ondanks dat ik het gevoel heb dat daar zeker in het begin het nodige bij komt kijken.

Bij het forum foto's plaatsen kan ook, maar ik begrijp dat het niet mogelijk is om teksten bij de desbetreffende foto te zetten, en dat is nu net de manier waarop ik graag dingen laat zien en uitleg wat ik aan het doen ben.


Nogmaals ik ga niet meer voor een gratis dienst, dat voelt gewoon niet goed.
Betalen voor ruimte op een server is toch reëel, voor niets gaat de zon op  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
"voor niets gaat de zon op" en in de zomer geeft die nog gratis warmte ook :)
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Goede keus denk ik Peter. Het zal inderdaad wat uitzoeken zijn in het begin maar daar zijn vaak wel FAQs of helpdesks voor. En zo niet, schroom niet om mij een bericht te sturen. Ik kan je gegarandeerd verder helpen.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Goede keuze Peter, ik weet we zijn Nederlanders, en gratis daar houden we van, maar je kan beter iets betalen.
De kans dat zo een surver weg gaat is een stuk kleiner, en vaak heb je meer opslag, wat jij volgens mijn wel nodig heb :D.

Fijn weekend,

Gr,
Arnold
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Doe wat jou het meeste aanspreekt. Kies voor de gebruiksvriendelijke manier zo dat je jouw foto's kan plaatsen.

Inmiddels 171 post verder over het wel of niet gebruiken van gratis foto's opslaan.

Edit: tekst aangepast.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Hallo allemaal,


Citaat van: Steem op zaterdag 03 augustus 2019, 08:05:32
Goede keus denk ik Peter. Het zal inderdaad wat uitzoeken zijn in het begin maar daar zijn vaak wel FAQs of helpdesks voor. En zo niet, schroom niet om mij een bericht te sturen. Ik kan je gegarandeerd verder helpen.

Er ligt een bericht in je pb box Steven  :)



Citaat van: Arnold op zaterdag 03 augustus 2019, 08:26:53
Goede keuze Peter, ik weet we zijn Nederlanders, en gratis daar houden we van, maar je kan beter iets betalen.
De kans dat zo een surver weg gaat is een stuk kleiner, en vaak heb je meer opslag, wat jij volgens mijn wel nodig heb :D.

Fijn weekend,

Gr,
Arnold

Het hoeft echt niet voor niets Arnold, voor iets waar ik plezier aan beleef heb ik graag iets over.
Zou bv het forum een kleine vergoeding vragen dan zou ik dat ook doen, de servers draaien niet op water  :)



Citaat van: iTom op zaterdag 03 augustus 2019, 09:16:02
Doe wat jou het meeste aanspreekt. Kies voor de gebruiksvriendelijke manier zo dat je jouw foto's kan plaatsen.


Het moet zeker gebruiksvriendelijk zijn Tom, en graag in het Nederlands  :)
Ook op hosting gebied zijn vele aanbieders, dus er zit vast wel een partij tussen die iets voor mij kan betekenen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 03 augustus 2019, 07:35:06
Bij Flickr heb ik snel even gekeken maar zoals ik al eerder vermelde heb ik geen talenknobbel en deze aanbieder is in het Engels wat voor mij een kleine hindernis is.
Er is ook Google Translate, Peter ;)

Maar uiteraard moet je gewoon doen wat jij het beste vindt. Komt tijd, komt Grolsch raad >:-D
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
 @citaat

Dat weet ik Bas, maar de Nederlandse taal / bedrijf voelt gewoon beter  :D

Ik zag net een PB van Steven binnen komen over Hosting, zo met een bakkie koffie er eens voor gaan zitten  :thumbup:

Bij mij is het meer, komt tijd komt radler  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Hallo allemaal,

Vandaag een uitgebreide mail van Steven gehad over aanbieders in Hosting  :thumbup: :thumbup:

In grove lijnen kwam hieruit dat er 3  ( zijn er natuurlijk veel meer ) interessante aanbieders zijn namelijk:

-Web-oke
-Strato
-Hostnet

Hoewel ik er in het begin met een beetje weerstand naar keek heeft dit plaats gemaakt voor een gevoel van dit is wellicht de oplossing om nooit meer voor dit soort verrassingen te komen staan.

Achter de schermen ( zoals dat zo mooi heet ) worden er nog wat puntjes op de i gezet, wanneer het allemaal in de lucht staat is nog onduidelijk en het komt niet aan op een dag.
Maar het moet ook geen weken duren want gisteren heb ik een mooie loc besteld en als die binnen komt wil ik hem graag showen  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
@all,


Voor degene die hosting te lastig vinden, hier nog een artikeltje voor andere alternatieven:


https://webwereld.nl/software/99681-de-6-beste-gratis-alternatieven-voor-photobucket


Groet,
Edwin.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Peter,

Flickr is dan wel in het Engels, maar upload dat snap je toch wel
Of my album?

Maak een gratis account aan en speel ermee, kost niets  :)

En waarschijnlijk staan de plaatjes van de meeste aanbieders zelfs hier op een server in Nederland  :)
De meeste grote aanbieders Google enz. Hebben hun Europese servers allemaal in Nederland staan vanwege de continentale internet verbinding die tussen Amerika en Nederland ligt...
Nederland is eigenlijk het hoofdverdeelstation qua internet tussen Amerika en Europa  :)

Maar kijk wat je past, ik heb ze allemaal geprobeerd en gehad, myalbum photobucket een eigen www adres enz..
Als je echt van plan bent om het heel professioneel te gaan aanpakken met uitgebreide digitale foto?s van meerdere mb?s zou ik ten rade gaan bij een fotoforum (zoom.nl bijvoorbeeld) en kijken hoe zij hun foto?s het www opgooien.

Succes  :)

Mijn persoonlijke gedachte is trouwens dat mijn baantje echt niet zo heel veel toevoegde geeft aan wat er al te vinden is, dus waarom zou ik mij druk maken als het eventueel niet meer zichtbaar is hier of elders.
De baan is er , dus ik kan de foto?s altijd opnieuw maken  ;)
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Citaat van: Barry1972 op maandag 05 augustus 2019, 18:12:16

Mijn persoonlijke gedachte is trouwens dat mijn baantje echt niet zo heel veel toevoegde geeft aan wat er al te vinden is, dus waarom zou ik mij druk maken als het eventueel niet meer zichtbaar is hier of elders.


Mee eens. :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Mijn ervaring is dat zelfs ?dure? abonnementen voor fotoservers niks zegr.

Heb een paar jaar geleden een speciale SD wifi kaart gekocht voor in mijn (toen) nieuwe digitale Sony spiegelreflex camera (Eyefi card)
Abonnement afgesloten op hun server zodat foto?s , gemaakt met mijn spiegelreflex (via mijn gsm) meteen naar hun server gestuurd werd met hun eigen app op mijn telefoon.
Tot hier werkte dat altijd perfect, geweldig, thuis komen, computer aan en je foto?s werden van hun server gedownload op mijn eigen server thuis.
Totdat ...... ik een paar jaar gelden ineens hoorde dat het over ging naar een ander bedrijf, Keenia deed zijn intrede en dat heeft ander half jaar geduurd en toen werd de stekker eruit getrokken.
Weg server, weg verbinding vanuit telefoon naar hun server en dan naar de mijne.....
Helaas, omzetten naar mijn eigen server is tot op heden nog steeds niet gelukt en dus is de helft van de functionaliteit weg. Tuurlijk de foto?s staan nu op de geheugenkaart van mijn camera en mijn telefoon, maar nu thuis gekomen moet ik de foto?s downloaden. Weg regressie. Gaat mijn server plat ben ik mijn foto?s kwijt, tenminste, als ik nu niet de server als backup en de computer nu als bron gebruik.

Enne goedkoop, nee niet bepaald..... dus betaal server, het zegt helemaal niets. Zelf hosten is de beste optie mijn inziens.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Hallo allemaal,

Wederom bedankt voor jullie reacties  :thumbup: :thumbup:

Hosting lijkt toch het toverwoord te zijn, ik hecht veel waarde aan het in de lucht houden van de bouw van mijn baantje incl. Het foto verslag.

Met regelmaat krijg ik ( vaak per pb ) een reactie dat men de uitgebreide verslagen waardeert en de vraag of ze het mogen kopiëren en dat mag natuurlijk.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Nou dat wordt een Linux servertje neerzetten thuis Peter  >:-D
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Je zou er een boek van moeten uitgeven, vol met plaatjes want de modeltreinliefhebber is geen lezer maar plaatjes kijker.

Snap van dat hele hosten en hosting geen moer, weet wel was hossen is en bij hosting denk ik altijd aan een lederhose met bretels.

Ben een paar jaar geleden op advies van een software ontwikkelaar ook eens aan begonnen om dan een eigen domein te hebben met een eigen mailadres maar na 2 dagen de moed opgegeven.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
 @citaat
daarom al in eerder hier gepost ...schaf een NAS aan....is iets zoals een kleine pc met 1 of 2 harde schijven die is aangesloten op je netwerk.
dus eigenlijk je eigen fileserver.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Das leuk, maar dan moet je je server opstellen om de plaatjes op het forum te kunnen laten zien.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Een NAS is voor de meeste geen oplossing voor het hosten van afbeeldingen/website. Waarom niet? Je thuis internetverbinding is meestal niet de snelste, zeker niet wat betreft upload. Dus als je thuis geen glasvezel verbinding hebt liggen die net zo snel up als down verbinding heeft moet je er niet aan willen beginnen. Daarbij zijn foto's tegenwoordig al snel enkele mb's groot. Als je dan met 1 gebruiker die foto wil bekijken ergens anders op de wereld dan gaat dat nog wel (als je een redelijk verbinding hebt), maar het wordt een ander verhaal als je het op een forum zet en er gaan ineens 10 man tegelijk naar al je foto's kijken. Dan wordt je verbinding al snel te traag.
Andere reden waarom een NAS niet handig is is wanneer je wilt dat je foto's bijna altijd beschikbaar zijn. Thuis heb je meestal maar 1 internetverbinding, als de provider storing heeft zijn je foto's niet te bekijken. Hostingbedrijven kunnen een uptime garanderen van 99,9% dat alleen omdat er meerdere servers en meerdere verbindingen zijn.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
 @citaat.

Precies, had alleen geen zin om zoveel te tikken op mijn telefoon.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Volgens mij is een NAS helemaal niet geschikt voor gebruik als SERVER

Vandaar ook het verschil in benaming.

Even kort hoe het werkt.

Je koopt een domein naam bij een erkend bedrijf (Google domein naam aanvragen)

Je verzint je eigen domein naam, bijvoorbeeld baanvandegeluidsman, je kijkt wat er vrij is
.nl .com .be , is er niets vrij moet je een andere naam verzinnen.

Is dat allemaal gelukt dan moet je een bedrijf zoeken waar je op hun SERVER de plaatjes kunt zetten (of je zet je plaatjes thuis op je eigen server als je provider dit ondersteunt (ook qua data verkeer))

De plaatjes server heeft een adres, dit adres voer je in bij de domeinnaamverstrekker.
Deze stuurt dan iedereen die baanvandegeluidman.nl/plaatje gelijk door naar de server waar het plaatje staat...

The end

Hoe toepasselijk dit is toevallig een reactie in dit draadje op pagina 404. (Error) :P :D :D
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
*NAS als server, het kan wel en het kost niks (of een extra USB-stick), maar het is niet ideaal.

*Omdat je geen domeinnaam hebt moet je de NAS aanroepen met zijn IP-adres, maar dat hoeft geen probleem te zijn.

*Een hostingbedrijf regelt ook de domeinaanvraag en alle technische toestanden voor je, er wordt een werkende website (één pagina, met iets als "hier komt" ... etc.) opgeleverd. Je krijgt een FTP-account waarmee je je site kunt indelen en je bestanden kunt uploaden. Ik denk echt dat dat de beste oplossing is. Mijn eigen domein - met diverse websites, scripts en fotocollecties - draait al zo'n 15 jaar bij Vevida, en ik zou niets anders meer willen.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
als aanvulling;
op het internet is best het een en ander te vinden dat een NAS je eigen online clouddienst kan zijn, dus zo gek is dus ook weer niet. :D
tuurlijk zijn er nadelen  maar hangt van je eigen situatie af of ze oplosbaar zijn
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Ik zie inmiddels twee boeken.

Eerste boek;
"Zo bouwen we een grote modelspoorbaan op zolder"

en het tweede boek;
"Foto's uploaden voor Dummy's"

Ik zie al gelijk een tweede druk en dat is dan kassa. :-) :-)
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Ik heb zelf ooit wel eens een servertje ?opgezet? met Windows 2000server op een Dell.

Werkte perfect alleen was de provider er destijds niet zo blij mee, maar tijden veranderen gelukkig haha

Ik weet niet of ik de mails nog heb van toen , maar ging ongeveer zo,

Beste u gebruikt nogal veel data verkeer, wat is u bedoeling hiermee?
Ons netwerk is ondanks dat wij ongelimiteerd data verkeer toestaan nog niet echt gebouwd hiervoor.

Wilt u contact met ons opnemen ? Anders zijn wij genoodzaakt u huidige upload snelheid te verlagen..

:P :D :D :D
Geweldige tijd  :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Citaat van: Degeluidsman op dinsdag 06 augustus 2019, 17:16:22

......... ik hecht veel waarde aan het in de lucht houden van de bouw van mijn baantje incl. Het foto verslag.


Haast maken Peter, ze zijn bij TinyPic al aan je constructie aan het zagen. Straks staan er alleen nog maar letters in dit topic. ;)

Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Lid sinds: 2015

Gras is meestal groen. Onkruid ook.

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
 @citaat er wordt aan Peter zijn poten gezaagd  O:-D
Inkoppertje ,stop nu maar want ik ben al vervelend genoeg zo  :warning: :warning:
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Hallo allemaal,

Gisterenavond de eerste stappen gezet voor het hosten van nieuwe foto?s.
Er is een domeinnaam en hosting pakket aangemaakt, de volgende stap is het inrichten van het geheel en natuurlijk testen.


Een server thuis is het dus niet geworden.


Ik zag zelf nog veel foto?s staan op het forum maar begrijp uit jullie reactie dat er al enkele niet meer zichtbaar zijn  :(


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Op alle fronten goed bezig.  :thumbup:
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail
Lid sinds: 2013

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Inmiddels zijn Peter's foto's (voor wat Tinypic betreft) voor nu veilig, zie het betreffende draadje erover.

Dus ik stel voor dat Peter vanaf nu zijn foto's op zijn eigen domein zet en weer lekker gaat bouwen, zodat hij ons weer mooie verslagen kan voorschotelen!  B)
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Dat is geweldig nieuws Frank, graag wil ik het hele team bedanken voor deze super service  :thumbup:  :thumbup: :thumbup:

Mijn weekend kan nu al niet meer stuk  :)


Ik hoop snel weer foto?s te kunnen plaatsen vanaf mijn eigen domein, hier moet nog het een en ander voor ingesteld worden maar de eerste stappen zijn gezet.


@citaat @citaat

Dank je wel kees  :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Amaai mooie loc hopelijk komt die ook in 1/87
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Hallo allemaal,

@citaat @citaat

Deze foto is door Sander via mijn domein hier op het forum geplaatst  :thumbup: :thumbup:
Ik ga zo achter mijn pc zitten en kijken of het mij ook lukt om een foto te plaatsen op de nieuwe manier, anders ga ik de 3 daagde cursus bij Sander doen  :)


@citaat

Ik dacht dat Roco hem uitgebracht had Johnny, deze loc stond ooit tijdens de IMA dagen in Goppingen in het station.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
hoi,

Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 10 augustus 2019, 06:58:17
Ik dacht dat Roco hem uitgebracht had Johnny, deze loc stond ooit tijdens de IMA dagen in Goppingen in het station.

Op roco gezocht en niets gevonden. Maar wel het eigen forumhuismerk: Diesellokomotive BR 218, "Betty Boom".  Wat logisch is als je hem bij de IMA-dagen gezien hebt ;)  Speciaal voor een aantal winkeliers gemaakt.

Groet Ronald.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
 @citaat

Hoi Ronald,

Het was nog vroeg he   ;)

Maar je hebt gelijk Marklin heeft hem uitgebracht, in Houten heb ik hem wel eens zien liggen maar veel kom je hem niet tegen.
Dat wordt zoeken Johnny.


Mvg,

Peter Degeluidsman

Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Neem dan nu een besluit kwam hij uit van Märklin of van Roco of van beide?
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.


Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Citaat van: Johnnytrein op zaterdag 10 augustus 2019, 08:16:14
Neem dan nu een besluit kwam hij uit van Märklin of van Roco of van beide?


Marklin  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Dank u Peter
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Ziet er goed uit Peter, nu alleen nog even https aanzetten. Zag dat ze bij Strato een certificaat bij elk pakket hebben inzitten (geven ze op de site aan). Http moet je eigenlijk niet meer willen gebruiken.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Hoi Marius,

Dat was mij ook al opgevallen, ik ben er nog een beetje mee aan het stoeien en ga hier ook naar kijken.
Bedankt voor de tip  :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Als je er niet uit komt gewoon de vraag aan hun stellen. Ze geven aan dat ze een zeer gebruiksvriendelijke hoster zijn, ben zelf niet bekend met hun.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
hoi,

Citaat van: Johnnytrein op zaterdag 10 augustus 2019, 08:16:14
Neem dan nu een besluit kwam hij uit van Märklin of van Roco of van beide?

Moeilijk om even wat te zoeken met bijvoorbeeld "Google"? Of de voorgaangde berichten te lezen? Of gewoon even de juiste persoon te bedanken voor zijn zoekwerk?  :(

Citaat van: ronaldk op zaterdag 10 augustus 2019, 07:31:22
Op roco gezocht en niets gevonden. Maar wel het eigen forumhuismerk: Diesellokomotive BR 218, "Betty Boom".  Wat logisch is als je hem bij de IMA-dagen gezien hebt ;)  Speciaal voor een aantal winkeliers gemaakt.

Dat is blijkbaar heel moeilijk. Oftewel: Graag gedaan Johnny!

Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 10 augustus 2019, 07:49:09
Maar je hebt gelijk Marklin heeft hem uitgebracht, in Houten heb ik hem wel eens zien liggen maar veel kom je hem niet tegen.
Dat wordt zoeken Johnny.

Graag gedaan Peter!  :thumbup:

Groet Ronald.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s straks niet meer zichtbaar.
Citaat van: frenkievee op vrijdag 09 augustus 2019, 17:49:40
Inmiddels zijn Peter's foto's (voor wat Tinypic betreft) voor nu veilig, zie het betreffende draadje erover.
Ook Peter's "tinypic" foto's zijn verminkt. De breedte/hoogte verhouding klopt niet.
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Heel vreemd: ik zie het niet! Heb je een link van een pagina waar dat zichtbaar is?
PS.: Heb je de cache van je browser opgeschoond (Ctrl+F5)?
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
Lid sinds: 2010

Blij dat ik met koploper rij....

offline
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
 @citaat Panorama foto,s, soort van......

Gr. Jan
Re: De baan van een geluidsman - bouwfoto?s Blijven zichtbaar.
  @citaat @citaat Ja, cache is opgeschoond.

Hier een voorbeeld van Peter's foto's ===> klik

Rechtsklikken op de foto en dan "afbeeldings info" bekijken.