CiteerVergis je niet in de dimensies. De bomen die je ziet zijn zeker 10-15 meter hoog.
Jawel, maar deze rotswand is toch ook zeker zo'n 400 meter hoog dus ongeveer 4,59 meter op de treinbaan!
Ik heb dat probleem ook altijd: we bouwen bergen en tunnels, alsof het hooggebergte is, maar in werkelijkheid zou het een klein heuveltje zijn. Dat gaat allemaal prima, totdat je er wegen en bomen op aan gaat brengen. Je merkt dan dat de verhoudingen eigenlijk neit zo kloppen en zult dan trucs moeten uithalen om het er zo realistisch mogelijk uit te laten zien. Ik vind het zelf altijd erg goed worden als je de berg laat overlopen in een foto achterwand. Maar dan nog, bomen van 17,5 cm op een lage berg krijg ik nooit echt helemaal goed.
@ Peter: het wordt echt leuk zo! gaaf ook om te zien dat iedereen weer eigen methodes voor het verfen gipsen e.d gebruikt! hoe meer ik rondkijk op het forum, hoe meer verschillende methodes ik zie, en ze lijken uiteindelijk allemaal goed te lukken en heel fraai te worden!
Roland