Hallo allemaal,
@Henk,
Bedankt voor je uitgebreide reactie

Resin is dus een kompleet andere techniek, en als ik het zo lees ook een stuk lastiger in gebruik.
Ik had ook begrepen dat de PLA printers in kwaliteit steeds beter worden.
@martin,
Het verschil is mij nu ook een stuk duidelijker geworden, mijn voorkeur zou nu nog steeds PLA zijn.
@Marius,
Bedankt voor je uitgebreide reactie

Als ik me niet vergis kan mijn printer ook met ABS/ASA overweg, ik ben echt een beginner op dit gebied en vind het interessant wat er allemaal mogelijk is.
Mijn voorkeur voor een zeg maar kant en klare printer gaf wel sneller de doorslag om ermee aan de gang te gang, zelf instellingen maken zou voor mij niets zijn.
@Dirk-Jan,
Op dit moment zit er nog een nozzle van 0.4mm in, bij mijn bestelling heb ik het advies gekregen om gelijk een 0.2mm meet te bestellen dat heb ik dus ook gedaan maar hij zit nog niet in de printer.
Het geprinte poppetje ziet er helemaal niet verkeerd uit, en fijn om te lezen dat verstoppingen bij jou niet echt voorkomen.
@Wim,
Ik heb ook lang getwijfeld of het iets voor ons zou zijn, nu hij er staat wordt ik steeds enthousiaster en kijk veel op youtube over deze printer.
Ik zou zeggen doen

Iedereen bedankt voor jullie input, ik denk dat we de juiste keus gemaakt hebben, goede kwaliteit zonder veel rommel met vloeistoffen.
Op dit moment heb ik even wat minder tijd voor de hobby i.v.m. storingsdienst maar daarna ga ik er weer lekker mee verder.
Mvg,
Peter Degeluidsman