Hallo allemaal,
Tom, Jos, Albert, Gerard, Tony, Wico, Bas, Gerard, Dirk-Jan, Henk, Theo en Barry bedankt voor jullie reactie.
Ook de mensen achter de 24

pjes bedankt ( volgens mij heb ik er nog zoveel gehad in een bericht ).
Hierdoor weet je dat je het niet voor niets hebt gedaan

Ik ga even een algemene reactie geven als jullie het goed vinden.
Het nemen van de foto's was een lastige opgave, maar de snelle kiekjes staan er redelijk tot goed op

Welke RTS is het geworden, geen enkele op dit moment

We hebben een demonstratie gehad en dat zag er goed uit, helaas was hij ( de draadloze ) niet te koop op de beurs, of anders gezegd ze hadden hem niet meegenomen

Niet zo'n slimme actie, wel demo's geven maar je nieuwste product niet mee naar de beurs nemen.
Daar snap ik eerlijk gezegd geen bal van.
Maar goed ze kunnen hem wel opsturen ( kost €15 ) extra, toen ik aangaf dit wel bijzonder te vinden kreeg ik een code waarmee ze hem kosteloos zullen opsturen.
Ik had het geld in mijn zak en wilde er een mee naar huis nemen, kwam dus met lege handen thuis en het geld in mijn zak.
Tijdens de beurs belde Saskia op om te melden dat mijn pakketje met daarin de Martinair koploper binnen was, Stef mijn kleinzoon was bij ons en wilde hem al uitpakken

Ik moest hem even remmen en vertellen dat hij toch echt even op opa moest wachten

Is het geen plaatje..........................
Helaas een maandagmorgen model

Als de trein vooruit rijd branden de front en sluitlichten niet, rijd hij achteruit rijd dan doen ze het wel.
Dezelfde middag is hij weer retour afzender gegaan.
Niet alleen voor mij een teleurstelling maar ook voor Stef.
Gelukkig heb ik nog een paar andere treinen en heb ik samen met Stef nog even gereden.
Mvg,
Peter Degeluidsman