Hallo allemaal,
Vandaag weer met het aankleden van de tunnel bezig geweest, de aggregaat en Dixie vervuild en met poeders in de weer geweest.

Met een wash aan de onderkant bezig geweest om opspattend regenwater na te bootsen, ook op de bovenkant is wat meer veroudering aangebracht.

Vorige week op de beurs twee wandlampen gekocht, een moderne en een oud model. Iedereen had de voorkeur voor de moderne versie dus die gaat boven de deur komen.
Omdat ik hem onder een bepaalde hoek wilde plaatsen met de hand een schuin gat geboord.
Ook de deur is van een beetje roest voorzien.

Omdat er kabels van het aggregaat het gebouw in moeten nog iets geprutst waardoor de kabels naar binnen gaan.

Het ledje van de wandlamp wordt standaard geleverd met een 1K weerstand en zou tussen de 3 en 12V mogen hebben, ik heb mijn regelbare voeding aangesloten en durfde niet hoger dan 3V te gaan, dan geeft hij al een bak licht waar je U tegen zegt.
Daarna nog even met een grotere weerstand geprobeerd en kon het voltage wat omhoog.
Hier de test opstelling, en de invoer van de twee kabels.

Tijd om alles weer op de baan te gaan zetten, de foto's zeggen genoeg al wil ik nog wel vermelden dat de stelcon platen nog onderhanden genomen zijn en er onkruid is toegevoegd.

Mvg,
Peter Degeluidsman