Hallo allemaal,
Een tijdje geleden was ik in Woerden bij Grotendorst en zag in de etalage De Karel staan, nu kende ik de echte versie en wist dat Roco ermee ging komen.
Toen Roco hem aankondigde had ik niet gelijk het wauw gevoel, maar toen ik hem in de etalage zag staan was ik gelijk verkocht/verliefd
Maar ik had nog een treinstel in bestelling staan ( Martinair koploper ) en wist dat mijn spaarvarkentje het niet ging waarderen als ik overstag zou gaan.
Nu heeft de koploper vertraging opgelopen en dat was voor mij het duwtje in de rug om De Karel in huis te halen.
De Karel heeft voor mij een speciale betekenis, mijn vader heette Karel. De trein doet mijn dus denken aan mijn vader en ik vind het een mooi eerbetoon aan hem.
Er zit nog iets speciaals aan deze trein, een gedeelte van de opbrengst gaat naar Stichting De Karel
De trein zie ik vaak staan als ik in Amersfoort ben, daar staat hij gestald en is vanaf de openbare weg te zien.
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden.................................. op naar de foto's.
Julie zullen begrijpen dat deze trein een dubbele betekenis voor mij heeft, erg blij dat ik de knoop doorgehakt heb
Mvg,
Peter Degeluidsman