Hallo allemaal,
Gisteren ( zaterdag 9 november ) ben ik als eerste langsgegaan bij Grotendorst, deze winkel bestond 50 jaar en dat moest gevierd worden.
De winkel ging om 10 uur open en tijdens het wachten voor de deur leuke gesprekken gevoerd met mede hobbyisten.
Er lag het een en ander klaar voor mij en ik was ook benieuwd naar de aanbiedingen
Van Roco vond ik een setje Shimmns 76049 deze had ik recentelijk ook gekocht maar voor deze prijs kon ik ze niet laten liggen, er zijn gelijk AC assen onder gezet die gratis geruild werden.
Ook lag er nog het een en ander voor mij klaar.
Op de toonbank lag Sint en Piet al op mij te wachten, die gingen ook mee in de ( gevoerde ) zak, de Sint was er onderste boven van
Hierna ben ik doorgereden naar Houten/digitaal.
Dit vind ik toch altijd een leuke beurs en heb veel bekende mensen gesproken.
O.a. Leon van Perlo was aanwezig en die kon mij goed informeren over de OC32, en dan met name de laatste versie.
Het was mij niet duidelijk of het mogelijk was om events inputs op deze versie te gebruiken en gelukkig was dit het geval, er dient alleen bij de bestelling een extra connector besteld te worden die op de print gesoldeerd moet worden.
Ook kwam ik weer de leuke displays tegen die je op een perron kunt inzetten om de reizigers te informeren.
Nu ook leverbaar met ombouw ( zowel enkel als de dubbele versie en displays aan beiden kanten ).
Ook de kaart automaat werkt
Als er een betaling gedaan is veranderd het scherm en gaat er rechts bovenin een kleine groene led branden.
Tot slot nog twee sets decals gekocht.
Het was een lange maar leuke dag, weer veel ideeën opgedaan en leuke items gescoord.
Mvg,
Peter Degeluidsman