Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

De baan van een geluidsman- Weer een nieuwe Shimmns aan de collectie toegevoegd.

Gestart door Degeluidsman zondag 16 augustus 2009, 16:30:48

0 leden en 8 gasten bekijken dit board.
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Nou complimenten dat je nu toch serieus aan de scenery begint. Er zijn veel manieren, methodes en meningen. De grote vraag is: wanneer ben je een gevorderde modelbouwer? Doe iets wat voor jou werkt en goed voelt. En als het niet mooi is gewoon nog een keer proberen. Als het beter is als wat er daarvoor stond is de missie geslaagd.
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Henk, Dirk-Jan, Bert, Wilko en Henk ( Jongslog ) bedankt voor jullie reacties, tips en bemoedigde woorden  :thumbup: :thumbup:

Voor het lijmen van het stripje zal ik andere lijm in huis halen, hij zit nog steeds geklemd op dit moment en zal hem zo eens bevrijden  :)
Het op kleur brengen ga ik op mijn gemak doen, dus dun aanbrengen en t.z.t. de airbrush hiervoor gaan inzetten.

Ik zit er sterk over te denken om de XPS platen toch in te gaan zetten i.p.v. hout, het scheelt met een hoop werk en geld.

Het gene wat ik nu aan het doen ben is om te oefenen en proberen een beetje het Zwitserleven gevoel te krijgen, je moet er toch eens mee beginnen  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman



 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Supergaaf Peter, die perronwanden.
Het is even doorbijten, maar als het straks klaar is geeft het zo'n tevreden gevoel dat je het zelf gemaakt hebt.  :D
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Zo is dat Henk, een beetje humor, al dan niet cynisch, hoort er bij. Want waar zouden we zijn zonder de gulle lach?  :D

@ Peter, je moet "alles" in je leven een keer geprobeerd hebben, zo ook een perron rand van hout. Overigens vroeger werden er wel perronranden van hout gemaakt, in het echt bedoel ik dan, maar dat zal niet je tijdperk zijn.
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Ach ja, alle begrippen zijn maar relatief. Ik zou het woord modelbaan vooral gebruiken voor een aangeklede spoorbaan, dus scenery en treintjes zo realistisch mogelijk uitgevoerd.
Anders is het een treintafel...
En dat kan ook heel leuk zijn.

Maar terug naar de perrons. Het kan goed werken wat je nu doet, Peter. Het is arbeidsintensief.

Succes!

Peter
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat
Martin, Freek en Peter, bedankt voor jullie reacties  :thumbup: :thumbup:

Het zal een hoop werk zijn, maar dat vind ik niet erg het hoeft niet morgen af te zijn  :)

De perronranden krijgen een beton look zoals we dat nu op diverse stations aantreffen, en ja experimenteren hoort er zeker bij.
Het kunststof stripje hecht voor geen meter zoals Henk al aangaf, dat ga ik opnieuw doen met andere lijm.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
ik ben ook alvast begonnen met ledstrips (vooruitlopend op verdere ombouw..) omdat ik ook verlichting wilde hebben in voorste/achterste compartiment naast de cabine's moest er wel een tussenschot komen.
Dat heb ik 3D geprint
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat
Ik denk dat deze reactie in een ander topic bedoeld was?

Afgelopen weekend helemaal niks aan de baan gedaan, Ik ben samen met Saskia 3 dagen in Duitsland geweest o.a. In Wuppertal waar we de zwevende treinen bekeken hebben en daarna door naar Düsseldorf.

Hier even de modelbouwzaak bezocht die erg groot was, ik heb de hand op de knip gehouden want bij onze buren was ondertussen een pakketje afgeleverd van een Nederlandse modelspoor winkel.

Verder heerlijk genoten van de kerstmarkt die erg sfeervol was, een aanrader.

Aankomend weekend weer verder met de hobby.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Peter,

Ik liep een beetje achter in je topic, dus heb alsnog vanochtend genoten van de lange slepen op je baan. Blijft een mooi gezicht in dubbeltractie of zelfs drie locs er voor.

Zelf ben ik een groot scenery liefhebber (maar ik vertel niks nieuws). Soms gaan er weken voorbij dat er geen trein op de baan rijdt omdat ik lekker met scenery aan het klooien ben. Zo hebben we allemaal onze voorkeur. Perron basis is bij mij ook twee lagen hout verlijmd, alleen heb ik standaard randen gebruikt van Auhagen. Mis je natuurlijk wel de voldoening van je eigen volharding en resultaat ;).

Wellicht ter inspiratie mijn perronbouw: https://forum.3rail.nl/index.php?msg=1464785

Groeten,
Wico
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat
Hoi Wico,

Fijn dat je weer helemaal op de hoogte bent  :thumbup: :thumbup:
In het filmpje komt zelfs een stam voorbij met 4 loc's  :) ik kan hier net als jij van genieten.
Scenery komt hier langzaam op gang ( als het goed is ) ik hoop dit weekend weer wat tijd te vinden om met andere lijm die ik nog moet kopen het stripje te lijmen en de eerste kleur erop te zetten.

De tijd is even schaars op dit moment, onze dochter verwacht in december haar 2e kindje en wij als opa en oma zijn druk met van alles en nog wat.

De perrons blijven waarschijnlijk van XPS, hoop dat dit ook goed werkt als er bv lantaarpalen op/in komen.

Ik ga zeker jou draadje nog even raadplegen  :)

Nu tijd om de treinbaan aan te zetten, de heren van de Duurstede Group komen zo voor de GMA van deze week.
Lekker een beetje kletsen en naar treinen kijken, wat wil je nog meer.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Het is fantastisch om opa te zijn, heb ondertussen ook 2 kleinkinderen, Alles op zijn tijd 😊

Die treintjes lopen (rijden) niet weg  haha
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Dat is het zeker Barry, dit wordt ons 4e kleinkind, we weten al dat het een meisje wordt.
Onze beiden dochters hebben straks een van elk soort  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Citaat van: Degeluidsman op donderdag 30 november 2023, 19:16:09@citaat
De perrons blijven waarschijnlijk van XPS, hoop dat dit ook goed werkt als er bv lantaarpalen op/in komen.

Ik ga zeker jou draadje nog even raadplegen  :)

Mvg,

Peter Degeluidsman

Peter,

Bij lantaarnpalen etc in XPS altijd even een klein stukje hout of kunstof er onder plaatsen. Hoeft niet groot of dik te zijn, maar geeft net even wat meer stabiliteit.

Groeten,
Wico
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Leuk om te lezen hoe je hier mee bezig bent. Zo werk ik eigenlijk ook. Eerst eens kijken hoe een ander het doet en dan lekker zelf je eigen gang gaan.
Succes.
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat @citaat
Duidelijk Wico, ik ga dit weekend jou draadje er eens te raden.


@citaat
Ik ben op scenery gebied niet zo creatief Albert, dus ik moet wel bij een ander kijken hoe het een en ander in elkaar zit.
Straks weer ff knutselen.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 02 december 2023, 09:04:50Ik ben op scenery gebied niet zo creatief Albert, dus ik moet wel bij een ander kijken hoe het een en ander in elkaar zit.
Beter goed gejat dan slecht bedacht ;)
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Citaat van: Wico op donderdag 30 november 2023, 08:18:14Peter,

Wellicht ter inspiratie mijn perronbouw: https://forum.3rail.nl/index.php?msg=1464785

Groeten,
Wico
Net je perron topic doorgelezen Wico, en dat heeft mij toch doen besluiten op de perrons van hout te gaan maken, veel meer werk maar een stuk sterker als er straks lantaarnpalen, bovenleiding masten en dergelijke om moeten komen.

Je schreef dat de totale hoogte bij jou 19mm is, ik kwam zelf uit op 21mm.
20mm hout en 1mm top laag.


Citaat van: basjuh1981 op zaterdag 02 december 2023, 15:40:02
Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 02 december 2023, 09:04:50Ik ben op scenery gebied niet zo creatief Albert, dus ik moet wel bij een ander kijken hoe het een en ander in elkaar zit.
Beter goed gejat dan slecht bedacht ;)
Je slaat de spijker weer op zijn kop Bas  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman 

Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Dat wordt dan wel een erg hoog perron Peter ............ Heb je het uitgemeten en naar de toen geldende realiteit omgerekend?
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat
Ik heb daar ooit een klein testje mee gedaan Freek en kwam toen uit op 20mm. en daar bovenop de toplaag.
Staat ook hier ergens in mijn topic met foto's, ik zal het even opzoeken maar dat wordt wel later de op de dag, vanmiddag komt er een man met een lange witte baart en staf deze kant op  >:-D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Je hoeft niet te zoeken, dat zou ik zelf moeten doen. Ik vroeg me het af aangezien 87 x 2,1 cm ruim 182 cm is. Maar je heb het proefondervindelijk vastgesteld en daarmee is mijn vraag beantwoord.
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Peter,

Ik heb hier eerder een link geplaatst naar de perronbouw in mijn topic. Als je daar even doorbladert zie je ook een foto van mijn 19 mm perron met rijtuig voor de maatvoering.

Bij gebruik van C-rail klopt dat wel aardig. Met 20 mm perrons zie ik ook geen probleem.

Groeten,
Wico   
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
is het zo dat in het eggie perronhoogtes, zeker in bergbebied, ook fluctueren?
 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Ikzelf heb deze week voor de perfecte hoogte gekozen denk ik...

Ik heb nog wat oudere c rail, niet goed functionerend. Deze ga ik op zijn kop leggen, vervolgens heb ik de juiste hoogte voor mijn perron.

Is dat een goed idee?
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Hallo allemaal,

De rust is hier weder gekeerd en de huiskamer is weer toonbaar  :)


Citaat van: Freek op zondag 03 december 2023, 15:27:27Je hoeft niet te zoeken, dat zou ik zelf moeten doen. Ik vroeg me het af aangezien 87 x 2,1 cm ruim 182 cm is. Maar je heb het proefondervindelijk vastgesteld en daarmee is mijn vraag beantwoord.
Hoi Freek,
Als ik jou berekening zie lijkt dat te hoog, voordat ik jou reactie las had ik de link al opgezocht dus die zet ik er even bij  :)
Perron hoogte test



Citaat van: Wico op zondag 03 december 2023, 15:30:31Peter,

Ik heb hier eerder een link geplaatst naar de perronbouw in mijn topic. Als je daar even doorbladert zie je ook een foto van mijn 19 mm perron met rijtuig voor de maatvoering.

Bij gebruik van C-rail klopt dat wel aardig. Met 20 mm perrons zie ik ook geen probleem.

Groeten,
Wico   
Ik had het gelezen Wico ( zie mijn reactie een paar berichten terug ( bericht 25067 ))  :)
Als ik voor 19mm. in totaal ga hoef ik geen twee platen hout op elkaar te lijmen, klinkt ook erg aantrekkelijk.



Citaat van: Rudibeer op zondag 03 december 2023, 15:54:17is het zo dat in het eggie perronhoogtes, zeker in bergbebied, ook fluctueren?
 
Ook in Nederland zijn er verschillende perron hoogtes Ruud  :thumbup:



Citaat van: Barry1972 op zondag 03 december 2023, 18:36:07Ikzelf heb deze week voor de perfecte hoogte gekozen denk ik...

Ik heb nog wat oudere c rail, niet goed functionerend. Deze ga ik op zijn kop leggen, vervolgens heb ik de juiste hoogte voor mijn perron.

Is dat een goed idee?
Dan kom je toch op gelijke hoogte van je spoorstaven uit Barry of heb ik het mis?



Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Peter, je link naar die test (en de discussie er rondom heen) schoot later mijn gedachten. Wat betreft perronhoogtes in Nederland, er zijn inmiddels niet zoveel perrons meer die niet op 76 cm t.o.v. kop rail zitten.
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat

Ik ga er nog eens een nachtje over slapen Freek, als ik iets lager ga zitten scheelt dat een hoop werk.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Bedenk even welk tijdperk je voor ogen had met je baan. In dat tijdperk was vast alles nog niet op 76 cm. Zodus je hoeft er geen nachtje over te slapen en ook niet over wakker te liggen. Gewoon lekker doorgaan.
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
misschien wist je het al, tussen de puko's en perronrand 2 cm aanhouden (zijn die puko's toch nuttig ;));

mvg,
Michel
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat @citaat
Een echt tijdperk heb ik niet Freek, ondertussen heb ik Bison Tix gehaald en staat het stripje te drogen, dus langzaam maar zeker ga ik er mee door  :)


@citaat
Ik wist het niet Michel, ga met die 2 cm. Eens kijken of het een beetje klopt met de XPS versie die nu op de baan staat.


Fijn weekend allemaal.

Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
 @citaat de NEM norm geeft 21 mm vrij ruimte aan van puko tot zijkant obstakel, dus die 2 cm is zeker goed te doen.
succes  :)

gr. Ruud
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat
Ik ga ermee aan de slag Ruud  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Hallo allemaal,

Na een dagje Aken net weer op de zolder aan de gang gegaan, ik ben even gaan meten met de 20 / 21 afstand tussen de puko's en de perronrand.
Dat komt goed overeen met de huidige XPS versie die er nu nog ligt  :thumbup: :thumbup:

Net ook weer een laagje betonkleur op de perronrand geschilderd, straks nog een laagje aanbrengen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Mooi Peter, en natuurlijk wil de meut alhier dan graag het resultaat zien in de vorm van fotografisch materiaal om U te beladen met complimenten en U daarna aan te moedigen verder te gaan met de scenery.
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
@citaat
Hoi Freek en alle anderen,

Helaas zit er maar 24 uur in een dag en de dagen vliegen voorbij  :)
Kom net thuis van mijn werk en zit lekker op de bank en dat bevalt me goed  :D ik zal bij gelegenheid fotografisch materiaal toevoegen maar dat zal zeker vandaag niet zijn.
Even geduld a.u.b.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: De baan van een geluidsman- Ik moet er toch aan geloven Scenery in test fase.
Peter we begrijpen dat je een druk baasje bent en dat je er maar net tijd voor moet hebben. We wachten gewoon rustig af.
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold.
Hallo allemaal,

Vandaag weer eens lekker op zolder gezeten en de treinen heerlijk laten rijden, Ik had al een tijdje een nieuwe Piko loc binnen maar nog niet laten zien, ook zijn er twee mooie Roco wagons binnen gekomen.

De nieuwe aanwinsten rijden nu vandaag voor het eerst mee in de dienstregeling, waarschijnlijk zijn dit de laatste aanwinsten van dit jaar.
Op naar de foto's

:-( :-( :-(
Helaas kan ik op dit moment geen foto's uploaden, wordt vervolgd.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold.
Oww zit ik hier voor niks te kijken ... 8o

Groeten,
Wico
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold.
Clickbait
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold.
De winterteaser alla GTST :D  :D
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold ( nu met foto's ).
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold ( nu met foto's ).
Hallo allemaal,

Helaas lukte het gisteren niet om foto's te uploaden naar mijn eigen website, vanmorgen werkte alles weer als vanouds.

Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 16 december 2023, 17:26:00Vandaag weer eens lekker op zolder gezeten en de treinen heerlijk laten rijden, Ik had al een tijdje een nieuwe Piko loc binnen maar nog niet laten zien, ook zijn er twee mooie Roco wagons binnen gekomen.

De nieuwe aanwinsten rijden nu vandaag voor het eerst mee in de dienstregeling, waarschijnlijk zijn dit de laatste aanwinsten van dit jaar.
Op naar de foto's










De Piko loc is voorzien van een Esu V5 decoder, met zijn standaard decoder reed hij zeer slecht, ook is de sluitverlichting schakelbaar gemaakt door een goede vriend.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold ( nu met foto's ).
Heb je ook slechte vrienden Peter? :D
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold ( nu met foto's ).
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold ( nu met foto's ).
@citaat
Niet meer Bert  :D


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold ( nu met foto's ).
Mooie aanwinsten zo eind van het jaar, voor mij ligt ook nog wat klaar bij de dealer B)
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold ( nu met foto's ).
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- SBB materiaal binnen gerold ( nu met foto's ).
@citaat
Daar ben ik het helemaal mee eens Sander, ondanks dat ik steeds meer Nederlands georiënteerd ben kon ik deze prachtige wagons niet laten liggen.

Gisteren nog even met de club naar de beurs in Zutphen geweest en ja er bleef weer iets aan mijn vingers plakken, dus dit waren niet de laatste aanwinsten van dit jaar >:-D

Ook nog een vrachtwagen gekocht voor op mijn rollende landstrasse, dat was bij thuiskomst een teleurstelling de trailer was maar aan een kant bedrukt  :-( :-(


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Ook namens Saskia.

Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Jij, Saskia en de rest van je familie ook hele fijne dagen en een goed en gezond 2024.

Groet Ron Koster.
Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Lid sinds: 2014

Niets laat meer sporen na dan een trein.

offline
Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Peter en Saskia, fijne feestdagen en een gezond en gelukkig 2024 toegewenst.

Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Fijne dagen Peter :important:
Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Peter,

Jullie ook hele fijne feestdagen en een gezond en voorspoedig 2024 gewenst!

Groeten,
Wico
Re: De baan van een geluidsman- Prettige feestdagen.
Maak er samen mooie feestdagen en een gezond en gelukkig 2024 van Peter.

Vrgr,
Wilko