Hallo allemaal,
Hallo Tom,
Dit koester ik zeker, ik kan nog steeds genieten van deze oude beelden, wat het ander betreft zand erover
Hallo Freek,
Zo is het maar net, de sleep rijd op de nieuwe baan nog steeds rond alleen staan er nu twee Ludmilla loc's voor.
Hallo Hans,
Om deze sleep samen te stellen kocht ik op de beurs steeds een of twee van deze wagons, die lagen er altijd ( dacht ik ) maar op een gegeven moment was het toch lastiger om eraan te komen.
Ik geloof dat ik er nu iets meer dan 30 heb en dat is meer dan voldoende, ondanks dat deze wagons niet echt groot zijn wegen ze behoorlijk veel en moeten de twee Ludmilla's hun best doen om ze te laten rijden.
Van zowel lange als korte treinen kan ik erg genieten, als het goed is komt er hier binnenkort een korte trein bij ( tja welke zou dat zijn

)
Ruimte is altijd iets waar de meeste modelspoorders te kort aan hebben, ik zou de zolder van de buren er ook wel bij willen hebben, maar daar denken zij anders over
Hallo Wim,
Dankjewel, lange slepen hebben mij altijd getriggerd dat blijkt wel dat op mijn oude baan al even gereden moest worden met deze sleep

Ik moest dit wel met de hand bedienen want eigenlijk paste dit niet op de baan maar het plezier was er niet minder om.
Hallo Dirk-Jan,
Passen deed het wel maar zoals hierboven beschreven was het wel handwerk om de trein over de baan te laten rijden.
Als ik op de huidige baan een loc zou laten aansluiten achter de laatste wagon zit de sleep boven de 25 meter uitkomen en of dat nog rijd zonder de wagons uit de bocht te trekken geen idee dat ga ik ook maar niet proberen.
Met de huidige slepen ben ik erg tevreden, ze moeten ook nog door de spiraal naar boven en beneden te rijden zijn.
Verhuizen

mot er niet aan denken

Hallo Hans,
Tja nu laat je mij toch weer twijfelen om nog langer te gaan rijden

nee hoor het is prima zo.
Ik ben met koploper bezig om deze lange treinen zonder dat ze stoppen over de baan te laten rijden, in het schaduwstation hebben ze hun eigen plek en ze rijden een vaste route.
Fijn weekend allemaal.
Mvg,
Peter Degeluidsman