Hallo allemaal,
Het is alweer een maand geleden dat ik hier mijn laatste reactie plaatste, de afgelopen maand hebben we andere leuke dingen gedaan en stond de modelspoor hobby uit

Nu begint het weer te kriebelen en heb ik de zolder weer bezocht, na het opstarten van de pc gebeurde er iets geks geen internet?
De netwerkverbinding leek wel een knipperlicht, in de rest van het huis werkt alles zoals het hoort dus op zoek gegaan naar de oorzaak.
Er zit boven een switch tussen en na het spanningsloos maken en opnieuw aanzetten deed hij het weer voor 10 minuten, dit nog een keer herhaald met het zelfde resultaat.
Ik had nog een switch liggen en deze gewisseld, het probleem bleef???
Toen de pc aangesloten op de aanvoer lijn die normaal gesproken in de switch zit, toen bleef het stabiel, schiet mij maar lek.
Switch er weer tussen en na een tijdje ging het weer de mist in.
Ik heb uiteindelijk de KPN gebeld en uitgelegd wat er aan de hand is, zij keken op afstand naar de experia box en kwamen tot de conclusie dat die zijn beste tijd gehad heeft.
Er is nu een nieuwe onderweg en hopelijk is dat de oplossing zodat ik de treinbaan weer eens kan aanslingeren.
Ben benieuwd of alles na een maand stilstand gelijk weer goed rijd.
Mvg,
Peter Degeluidsman