Hallo allemaal,
Citaat van: ACTS.zuid op zaterdag 18 december 2021, 13:46:23
Nou, dat schiet lekker op zo. Lekker bezig daar bij Esu, daarom hebben ze het zo druk......
Citaat van: ACTS.zuid op zaterdag 18 december 2021, 13:50:02
Zou je niet beter een nieuwe kopen, deze heeft zijn geld opgebracht en kostte je terug gerekend een euro per week. Je kunt dan weer rijden en hebt iets als reserve als het ding later weer terug komt.
Dat klinkt natuurlijk leuk Ben even een nieuwe kopen, maar ook hier is het de december maand als je begrijpt wat ik bedoel?
Ik heb nu 200 euro uitgegeven aan een nieuw mainboard en dan mag je toch wel verwachten dat ze bij Esu weten hoe zo'n apparaat weer in elkaar gezet moet worden.
Citaat van: iTom op zaterdag 18 december 2021, 14:05:13
Dat is goed balen, lijkt er op dat de Duitse Pünktlichkeit niet meer is wat het ooit is geweest.
Zou wellicht een idee zijn wat Ben ook aangeeft, koop een nieuwe dan weet je zeker dat je voor de kerst weer verder kan.
Zou wel de reparatiekosten aan Esu terug vorderen.
Het idee is goed Tom, maar het moet ook betaald worden, morgenochtend hang ik gelijk aan de lijn om te kijken wat ze voor mij kunnen betekenen.
Citaat van: Wim op zaterdag 18 december 2021, 14:52:43
Ja....zeggen ze daar...
hij wou 'm snel terug hebben....
Dat is natuurlijk onzin Wim, hun werkwijze is als volgt.
Je stuurt de spullen op, dan krijg je een mail dat de spullen aangekomen zijn en wat de verwachte kosten zijn.
Hier dien je akkoord op te geven en dan pas gaan ze over tot reparatie, als de reparatie klaar is sturen ze je een factuur.
De reparatie is dus gedaan en na de betaling vanuit mijn kant hoeven ze het alleen nog maar op te sturen.
Zo is het gegaan, ja ik heb gemeld dat ik betaald had en het verzoek gedaan om het snel te verzenden, maar toen stond het al gerepareerd en al klaar in hun magazijn.
Citaat van: pjve64 op zaterdag 18 december 2021, 16:05:27
Heb je wel je eigen ECoS terug gekregen en niet toevallig eentje die zij al "gerepareerd" hadden (een soort van reparatie pool).
Mvg,
Peter
Geen idee Peter, ik mag er toch vanuit gaan dat dit mijn eigen ECoS is?
Citaat van: Lobomotion69 op zaterdag 18 december 2021, 16:25:13
Dat is balen Peter. Had ik niet verwacht van een dergelijke firma. Slechte reklame.
Ik ben dit ook niet van ze gewend Henk, ik ga er vanuit dat ze het wel goed op gaan lossen maar het kost weer een hoop tijd en erg veel irritatie.
Hoop morgen ook te horen waarom mijn loc niet meegestuurd is.
Citaat van: Dirk-Jan op zaterdag 18 december 2021, 17:05:52
Peter, dat is allemaal knap waardeloos, ecos stuk, lok nog weg, dat schiet niet op zo.
En weer opsturen en terugkrijgen zal ook wel effe duren met de komende lockdown, de pakketbezorgers gaat het weer errug druk krijgen.
Nou, hopen maar dat het ooit goed komt.
Dirk-Jan
Ik heb wel eens betere weekenden gehad Dirk-Jan, afgezien van de lockdown gaan ze ook dicht tussen de 24e en het einde van het jaar.
Dat gun ik ze natuurlijk wel maar voor mij komt dat vervelend uit, heb nu ook vakantie en wil graag verder prutsen op mijn zoldertje.
Vandaag de ECoS aangesloten en op het eerste gezicht lijkt hij verder wel te werken, ik ga proberen of ze mij een andere kunnen toesturen zodat ik deze tijdelijk kan inzetten, maar of dat dat mogelijk is?
Citaat van: 1200Blauw op zaterdag 18 december 2021, 17:29:45
Tjongejonge, dat gaat lekker...
Citaat van: wimpietje op zaterdag 18 december 2021, 14:33:49
Das balen zeg......Wat gebeurt daar toch allemaal...
Zeg dat wel idd.
Ik denk dat het ook bij hun erg druk is, waar niet op dit moment en dan kunnen dit soort dingen gebeuren.
Natuurlijk wordt je er niet bij van, maar ook voor hun zijn dit weer extra handelingen en dat komt niemand te goede.
Mvg,
Peter Degeluidsman