Hallo allemaal,
Sorry voor mijn late reactie, druk druk druk hier
Citaat van: Egidius op maandag 20 september 2021, 20:55:58
Soow dat vordert flink! Mooi om te zien!
Grts Egidius
Hoi Jake,
Dank je wel, de tijd is beperkt op dit moment zou veel sneller willen
Citaat van: Lobomotion69 op maandag 20 september 2021, 21:49:12
Mooi werk Peter. Zou bijna denken dat je volleerd timmerman bent. Dat maakt ook geluid. Die lamellen om de delen te verbinden maak je die ook zelf (3mm dik?) en wordt dat dan verlijmd?
Het zal wel perspectief zijn maar toch even vragen. Dat draadeind in de linker hoek lijkt wel heel erg dicht op de rails te staan. Wat is de afstand? (vrije ruimte profiel).
Op de laatste foto zie ik dat je die WCD hebt weggehaald en de draden netjes hebt afgedopt. Ga je de toevoerleiding ook weghalen of verleg je de WCD naar onder de baan?
Hoi Henk,
Als ik opnieuw een beroep zou mogen kiezen werd het timmerman / meubelmaker, werken met hout is prachtig.
De lamellen komen zo uit het doosje
Ik zou de afstand even moeten meten van de draadstang, maar het is voldoende ( even getest met een los rijtuig ).
De aansluiting blijft zoals hij nu is, dit is ( durf het bijna niet te zeggen ) de groep voor de wasmachine en droger
Citaat van: wimpietje op dinsdag 21 september 2021, 04:15:42
Mooi zuiver werk Peter; mooi gedaan met de verzonken bouten 👌
Dank je wel Wim, hier komt nog isolatie materiaal onder en dan blijft het mooi vlak liggen.
Citaat van: Wico op dinsdag 21 september 2021, 08:47:18
Peter,
Zoals altijd weer mooi strak werk geleverd .
Groeten,
Wico
Dank je wel Wico, ik hoop een beetje in de buurt van jou kwaliteit te komen
Citaat van: Tony op dinsdag 21 september 2021, 11:00:01
Handig, zo'n zaag die je aan het werk zet, Peter
Hoef jij alleen nog maar een gat in de muur te maken
Grtz Tony
Dat is het nieuwste van het nieuwste Tony, alles kan tegenwoordig automatisch, auto rijden, grasmaaien, de wc doortrekken ....................
Het tweede gat in de muur staat gepland voor het volgende weekend, dit weekend sta ik op vrijdag op de beurs in Rijswijk en daarna druk met diverse klussen in en om het huis.
Citaat van: lucdiels op dinsdag 21 september 2021, 16:23:16
Mooi vakmanschap Peter, dat geeft veel voldoening.
Eén vraagje, daar waar de sporen passeren aan de schuine wand van het dakvenster is daar voldoende hoogte? Je hebt dit waarschijnlijk wel gecontroleerd, maar toch...
Luc
Dank je wel Luc
Foto's geven nog wel eens een verkeerd beeld, de ruimte is voldoende zelfs met de pantograaf omhoog.
Iedereen bedankt voor de reacties en waarderingen, dit wordt erg gewaardeerd
Mvg,
Peter Degeluidsman