Hallo allemaal,
Gisteren met de voltallige Duurstede Group® naar de beurs in Houten geweest, Aad en ik hadden het al snel in de gaten Sander die al een paar keer niet mee geweest was rende bijna naar binnen en het geld brande in zijn zak.
Gelijk in hal 1 was het raak en kocht Sander zijn eerste aanwinst en er zouden er nog een paar volgen bleek later, ach hij moest de schade inhalen

Ik had zelf dit keer geen lijstje maar wist dat ik voor mijn Raillion stam nog wat extra wagons zocht.
Nu lagen de beurs ervoor diversen van deze wagons maar nu was het goed zoeken.
Bij twee verschillende leveranciers vond ik er uiteindekijk 2.

Nadat ik thuis was viel me iets op, ik wist dat het Railion logo met en zonder blauw vierkantje was maar niet dat bij de ene die links en de andere rechts van het logo zat.
Zou ik een uniek model hebben gekocht? even op Google gekeken en zag ik dat dit dus vaak voorkomt.
Nu ben ik benieuwd waarom er verschillen in de blauwe vierkantjes is ( kwa positie ) heeft dit iets met bv een bepaalde afdeling te maken?
Ik hoop dat jullie hier iets over kunnen vertellen.
Verder lopend over de beurs zag Aad weer een Stef wagon liggen, gewoon los in een krat zonder doosje en geen merk op de wagon te vinden.
Dit was een 4 asser die ook nog eens een stuk langer was, voor 3 euro ( incl tasje ) macht hij mee en ik dacht daar kan ik geen buil aan vallen

Ook bleek dat er onder deze wagon AC assen zaten, toch weer een meevaller.

Ik heb met deze aankopen twee stammen wat langer gemaakt

Op de beurs weer een aantal bekenden tegen gekomen en even een praatje gemaakt, altijd leuk.
Even na 2 uur zijn we weer vertrokken.
Mvg,
Peter Degeluidsman