Hallo allemaal,
Vandaag samen met Aad richting Waalwijk gereden om de plaatselijke modelbouw winkel te bezoeken.
Hier zit sinds een maand een nieuwe eigenaar in, nadat de deurbel ons bezoek had aangekondigd werden we welkom geheten.
In een leuk gesprek vertelde hij wat hij allemaal van plan was en liet nog een loods en magazijn zien welke toegevoegd gingen worden aan de winkel ( en die was al behoorlijk groot ).
Het is leuk een enthousiaste ondernemer te spreken die er duidelijk zin in heeft.
Ik had eigenlijk niets nodig maar door het leuke onthaal had ik zoiets van met lege handen naar huis gaan is geen optie

Het leuke is dat er echt van alles staat wat je niet zo 1 2 3 in andere winkels tegen kwam, ineens viel mijn oog op een setje wagons waarvan ik er 9 had maar deze stam kon wel wat extra uitbreiding gebruiken.
Het betreft de Marklin set 46265

Met deze toevoeging heb ik nu een stammetje van 12 stuks, ik ben er erg blij mee en had eigenlijk de hoop al opgegeven ze ooit nog te vinden.
Ook Aad ging niet met lege handen naar huis, maar dat moet hij zelf maar laten zien

Na afloop hebben we nog heerlijk gegeten in de plaatselijke frietkot, die zit pal naast de winkel, al met al een leuk uitstapje wat we zeker nog vaker gaan doen.
Mvg,
Peter Degeluidsman