Hallo allemaal,
Lekker rustig doorgaan Peter, bij mij gaat het de laatste tijd ook niet zo hard....
Hoi Wim,
Ik zal met regelmaat op zolder wat aan het doen zijn, het een en ander hangt ook sterk af van het weer.
Zoals het er nu uitziet wordt Koningsdag weinig zonnig en dat bied weer mogelijkheden voor de baan

Peter,
Al gaat het soms langzaam, ieder stapje is toch weer een stapje verder aan je mooie baan.
En de aanhouder wint uiteindelijk altijd,
Het blijft toch altijd interessant om je updates te zien verschijnen.
Grts Freddy
Hoi Freddy,
Langzaam maar zeker kom ik vooruit en wat je zegt stapje voor stapje....................
Gelukkig hoeft de baan deze maand niet af te zijn

Fijn om te lezen dat je de updates interessant vind

Van al die elektrieke dingen heb ik niet zoveel kaas gegeten, maar het ziet er wel indrukwekkend en keurig uit, u bent goed bezig.

Dirk-Jan
Hoi Dirk-Jan,
Het lijkt meer dan het is, als je van bv een wissel weet hoe het moet dan weet je het van de andere wissels ook

Bedankt voor je lovende woorden

Altijd leuk om te lezen over je werk. Wat me daarbij ook aanspreekt is de mate waarin je secuur werkt, mooi om te zien. Ik blijf je ontwikkelingen volgen.
Groet, Patrick
Hoi Patrick,
Ik heb de instelling beter ( proberen ) het in een keer goed te doen dan straks de haren uit mijn hoofd te trekken omdat ik het te snel of onzorgvuldig heb uitgevoerd.
Fijn om te lezen dat je de bouw en updates waardeert

Je maakt grote stappen Peter! Dat bedraden enzo is hééél vermoeiend weet ik uit voorgaande projecten. Niet mijn hobby maar zo halen we er allemaal iets anders uit he? Maargoed, al toont het zich niet heel erg, toch maak je behoorlijke stappen! Chapeau!
Hoi Doevie ( vast niet je voornaam maar die kan ik nergens herleiden ),
Ik vind bedrading juist erg leuk om te doen, maar kan ook erg genieten van jou scenery kunsten daar kan ik weer mijn voordeel mee doen.
Stap voor stap kom ik steeds dichter bij het ( eerste eind doel ( rijdende treinen )).
Bedankt voor de Chapeau

Peter,
Je kunt wel zien wat je vak is. Je baas heeft een heel goede aan je. Vakwerk verloochent zich nooit. Gaaf om te zien.
Theo
Hoi Theo,
Ik zit te

Mijn werkgever is uitermate tevreden, en het leuke is dat aan het einde van een klus de klant dat ook vaak is, erg motiverend.
Bedankt voor je complimenten

Ik ben de draad kwijt, maar zie wel dat hier een vakman aan het werk is
Hoi Kees,
Die draden liggen hier

Dank je wel voor het compliment

Mvg,
Peter Degeluidsman