Hallo allemaal,
Ik zit voor / achter de pc

Je bent goed bezig, Peter. Veel succes met de verdere bouwwerkzaamheden.
M.v.g.
Maikel (RMW)
Hoi Maikel,
Ik doe mijn best en heb er weer plezier in om aan de baan te werken, nu zie je het geheel tenminste groeien

Peter,
Goed bezig! En zoals we van je gewend zijn, wordt er zeer secuur gewerkt. Ik herken het gevoel van de eerste rails die definitief op zijn plek ligt
. Daar gaan heel wat uren aan denken, plannen, voorbereiden, proefleggen, aansluiten etc. aan vooraf. Des te groter de voldoening als de eerste meters er in liggen.
Ook ik ben begonnen met de eerste meters op maaiveld, dus we werken gezellig samen op
.
Groeten,
Wico
Hey Wico,
Dit is wel een leuke klus, en het smaakt naar meer.
Tijdens de feestdagen heb ik weer tijd om verder te bouwen en daar heb ik nu al zin in.
Ik zag dat we ongeveer met het zelfde bezig zijn

Lekker bezig Peter! Dat ziet er prima uit! 
Dank je wel Frank
Fraai
hier is weer over nagedacht (denk ik haha)
Dus nu de hamvraag , hoe wissel je straks het karton om voor de definitieve ondergrond?. 
Hoi Barry,
Ik heb er zeker over nagedacht

Op jou hamvraag terug te komen, ik heb op tv gezien ( met een tafellaken )dat als je snel genoeg het karton wegtrekt de rails blijft liggen

Goe bezig Peter
Dank u Wim
Ha die Peter.
Mooi om te zien dat er nu ook "zichtbare" sporen gelegd gaan worden! 
Je vingers jeuken natuurlijk om zo snel mogelijk ook weer eens je treinen op zichtbare sporen te kunnen laten rijden.
Maar dat zal nog wel de nodige tijd en werkzaamheden in beslag nemen want ook het aansluiten kost altijd aardig wat tijd.
Veel succes en plezier met de verdere baanbouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Hey AlbertJan,
Ik ben er helemaal klaar voor om de treinen te laten rijden, en dat zal zo af en toe ( met de hand ) wel gebeuren.
De baanspanning en bezetmelders moeten allemaal nog aangesloten worden en ingegeven in koploper dus ik kom de feestdagen wel door

Fraai
hier is weer over nagedacht (denk ik haha)
Dus nu de hamvraag , hoe wissel je straks het karton om voor de definitieve ondergrond?. 
Rails er af, karton er af en de plaat er op.
Het is niet zo lastig Barry 
Mijn trucje gaat sneller Bas

Onderplaat gewoon laten liggen. Kun je gewoon op bouwen en verven
Ik blijf het volgen.
Leuk dat je het blijft volgen Kees, de volgende update zal niet heel lang op zich laten wachten.
Peter,
Op deze foto's zat ik al een tijdje te wachten

Mooi dat je nu eindelijk het maaiveld bereikt hebt en de eerste rails kunt leggen.
Ben benieuwd hoe het sporenplan er straks gaat uitzien.
grts Freddy
Hoi Freddy,
Lang gewacht toch gekregen

maar alle gekheid op een stokje ik was er ook aan toe.
Van het vervolg van het sporen plan zal ik weer de nodige foto's plaatsen.
of multiplexplaten onder het karton schuiven en daarna het karton wegtrekken
dit natuurlijk met beleid 
Gewoon vol gas Ruud

Oeps Peter
, je gaat toch niet alleen maar sporen leggen?
Waar blijft de ruimte voor scenery? Treinen moeten een doel/reden hebben om ergens te rijden/rangeren.
ik zeg: beter less rail and more scenery. 
Hoi Hans,
Er blijft voldoende over voor de scenery, maar ik hou van veel treinen en bouw een redelijk groot station, Saskia heeft straks haar handen vol om alle scenery te bouwen.
Mvg,
Peter Degeluidsman