Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

bas,s en syl,s vakantie zwitserland treinen gespot

Gestart door DB bas woensdag 12 augustus 2009, 11:28:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:bas,s en syl,s vakantie zwitserland treinen gespot
zo daar zijn we weer
een foto met een mooi uitzicht op de eiger en monch en op de achtergrond de wetterhorn

even tussen door is dat nieuw van tinypic dat je een code moet invoeren ik woord er nu al gek van dit zal niet lang duuren bij mij of ik ga wat anders zoeken weten jullie dit
en dan hier de beruchte eiger top
moet je na gaan deze foto,s heb ik met een sigma 100-300 gemaakt
en volgendeweek of later heb ik de beschikking over 150-500 plus het vergroten met de eos nou ik kan al niet wachten :D :D daar heb bas toch het geld voor uitgegeven  :? :? :lol:

ik weet nu alleen niet of ik deze foto vanaf de schilthorn heb genomen of bij birg daar kon de eiger ook mooi fotograveren.
en dan de mooiste van tot heden
de berg trio eiger monch en jungfrau

en tot slot even voor harry

nou dat waren weer wat foto,s uit de oude doos
ik heb al zin in de vakantie nog een paar dagen :D

groetjes bas
Re:bas,s en syl,s vakantie zwitserland treinen gespot
Hoi Bas,

Ik heb vorig jaar een deel van mijn vakantie in Wengen doorgebracht. Ik ben toen ook bij de Trümmelbachfälle wezen kijken. Dat was echt indrukwekkend. Degenen, die nog niet (zo goed) weten wat de kracht van water is, ga daar eens kijken (een andere plek om waterkracht te aanschouwen is de Rheinfall bij Schaffhausen.)
Ik ben zelf nog niet op de Schilthorn geweest.
Wat betreft de foto van de Eiger: volgens mij heb je hem echt vanaf de Schilthorn gemaakt. Vergelijk de tele-foto maar eens met de gewone foto (die met een deel van het draairestaurant erop) de kijkrichting is precies hetzelfde.
Oh ja, ik heb toen ook de Eiger trail gelopen. Een wandeltocht van Kleine Scheidegg naar Alpiglen, waarbij je letterlijk langs de voet van de Eiger loopt. T'is net, of de Eiger over je waakt.

Groetjes

Harry
Re:bas,s en syl,s vakantie zwitserland treinen gespot
hoi harry

ja klopt ik zie het nu ook

ik heb hem vanaf de schilthorn plaza gemaakt ja heb nu eenmaal zoveel foto,s
maar was even in de war met birg maar deze heb ik zojuist bekeken en dan kijk je meer richting de noordwand teminste een flank er van en je bent een kleine 300 400 meter lager.
ja de trummelbach falle is erg mooi wat een waterkracht.
ik denk dat we ook daar weer heen gaan vroeg gaan is teven een must dan ben je de bussen voor.
of je moet 100 meter de trapen op willen :lol:
wengen daar komen we ook weer langs op weg naar de jungfrau joch
de auto parkeer ik dan bij lauter brunnen toch nog ruim 45 a 50 min rijden vanaf adelboden dus dat woord vroeg op voor de jungfrau heb het syl nog niet verteld maar zal wel 4 uur woorden.
de eiger daar wil ik dit jaar eens onder bij de voet lang lopen zal zeker indrukwekend zijn

groetjes bas