Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

hoe onderhoud ik mijn c rail

Gestart door geert190380 dinsdag 05 mei 2009, 12:29:00

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
hoe onderhoud ik mijn c rail
hey ik heb af en toe probs da mijn trein zo ne second zonder stroom valt op verschillende punten nu ik denk da ik eens mijn c rails moet  kuisen maar hoe en met wa kan da ook met ne wagon of moet het met de hand ? wa kost zo ne wagon ?
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Soms krijg ik het gevoel dat ik op een chatbox zit. :(
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
ik begrijp hie nix va

Reinder
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Citaat van: geert190380 op dinsdag 05 mei 2009, 12:29:00
hey ik heb af en toe probs da mijn trein zo ne second zonder stroom valt op verschillende punten nu ik denk da ik eens mijn c rails moet  kuisen maar hoe en met wa kan da ook met ne wagon of moet het met de hand ? wa kost zo ne wagon ?
Speciaal voor Spoorman en hoolsema:
Citaat van: vertaling
Hallo, ik heb af en toe een probleem dat mijn trein stroomloos is op verschillende punten, nu denk ik dat ik mijn c-rails eens moet schoonmaken. Maar hoe zou ik dat moeten doen?
Kan het met een wagon en Wat kost zo een wagon?
Of moet het met de hand.
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Allemaal leuk dit soort taaltjes maar het nodigt mij niet uit te antwoorden. Zal wel met m'n leeftijd te maken hebben.

Gr, Ben.
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
dank u wel

geert190380@ je kan een schoonmaakblokje kopen of een schoonmaak wagon. Met het schoonmaakblokje haal je het beste resultaat. En de schoonmaakwagon is leuk en het werkt prima maar kan niet tegen een schoonmaakblokje op. Je moet in ierdergeval geen schuurpapier of iets in die richting gebruken. je kan een schoonmaakblokje voor ong 5 euro kopen bij de modelwinkel

Reinder
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Wat mij betreft krijgt iemand die zo post de mogelijkheid om z'n vraag in normaal Nederlands te vertalen, met leestekens enzo. Doet diegene dat niet dan mag zo'n draadje op slot! :?

Koen
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Lid sinds: 2008

Als je gezond bent ben je rijk

offline
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Hier ben ik het roerend mee eens, is normaal Nederlands nu al te veel gevraagd.

Groetjes Herman.
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Is er een tolk in de zaal ?.
Mvg,
Peter
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
had er ook even moeite mee, na 3 of 4 keer viel het kwartje.
Kan me voorstellen dat menig een daar moeite mee heeft
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Ik als ingeburgerde Nederlander in Belgie verstond het wel helemaal maar ik kan begrijpen dat je er problemen mee kan hebben...

Maar ik denk dat dat nu wel duidelijk genoeg is gemaakt aan TS, back on topic?
Leuk hè, moderatortje spelen :D :D
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Ik vind dat begin altijd  :shock: HEY ......
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
sorry jongens is niet zltijd makelijk als je leersblindheid hebt sorry  :( :( :(
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
OK, dat verklaart een hoop!

Misschien een tip: in Firefox heb ik een spellingscontrole als add-on geïnstalleerd. dan zie je net zoals in Word rode streepjes onder je tekst die je intypt. Misschien helpt je dat...

Koen
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Citaat van: geert190380 op dinsdag 05 mei 2009, 20:56:23
sorry jongens is niet zltijd makelijk als je leersblindheid hebt sorry  :( :( :(
Jammer dat je dyslexie hebt.. Ik heb zelf een zus en vader in de familie dit die beide hebben, ik weet hoe moelijk het is!

Ik vond het eigenlijk geeneens dyslectisch overkomen, het leek me gewoon erg Belgisch.. :)
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
ik heb je verstaan. Als je deslexie heb zeg het gewoon , we zullen u niet anders bekijken want iedereen heeft zen plus en min punten.
ik zou een Rail Reinings blokje nemen. De lux wagons kosten te veel geld voor mij
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
je kunt ipv de lux railwagens ook voor de dapol wagon kiezen. Deze is een stuk goedkoper maar ik heb er (nog) geen ervaring mee.
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Citaat van: geert190380 op dinsdag 05 mei 2009, 20:56:23
sorry jongens is niet zltijd makelijk als je leersblindheid hebt sorry  :( :( :(
Als je Word hebt type daar eerst je tekst in. Word heeft een spellingscontrole en dat helpt je veel. Daarna copieer je de tekst naar het berichtenvak.

Succes.

Mvg,
Peter
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Guusjuhhh(zeg maar Guus)
gast

Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Citaat van: hoolsema op dinsdag 05 mei 2009, 15:00:23
dank u wel

geert190380@ je kan een schoonmaakblokje kopen of een schoonmaak wagon. Met het schoonmaakblokje haal je het beste resultaat. En de schoonmaakwagon is leuk en het werkt prima maar kan niet tegen een schoonmaakblokje op. Je moet in ierdergeval geen schuurpapier of iets in die richting gebruken. je kan een schoonmaakblokje voor ong 5 euro kopen bij de modelwinkel

Reinder

hoe ziet zo'n blokje er uit, ik heb last van het zelfdeprobleem maar ik kan het nergens vinden
zou je een link kunnen plaatsen?
bvd guus
Re:hoe onderhoud ik mijn c rail
Voila ! 1 railgum



Mvg Gert