Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc

Gestart door Heniusz vrijdag 31 juli 2009, 13:06:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Wil dit setje eventueel verkopen (past niet bij de rest).
Is geen recent model, dus heb geen idee van de waarde.
Wie weet wat?? Kan er eventueel een vervangende loc bij doen. :)
Re:Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re:Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Ik zag hem compleet met loc te koop staan voor 95 euro. dat is niet duur, het is een mooie lok maar wel analoog.
Er zitten zes ketelwagens bij.  Stel dat de loc 35 euro kost, dan komt neer op ongeveer 10 euro per wagen. Als je de verpakking erbij hebt en de wagens zijn gaaf. Mogelijk dat je er 60 euro voor kan krijgen.
Re:Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Maarten, bedankt voor de info.
Denk dat ik 'm nog maar ff hou, of er moet zich nog een liefhebber melden. :D
Re:Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Kun je misschien een foto plaatsen?
Re:Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Ik heb de doos met drie wagens, lok is ook pleite, al vanaf aankoop, heb toen een tientje betaald per wagen. wil de resterende wagens wel hebben, maar ja. Weer een doos incompleet, zonde he.
Re: Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Ondertussen een (digitale) 212 bij deze set aangeschaft en nog een setje VTG ketelwagentjes (4854)

Ga er dus gewoon lekker zelf mee rijden.
Re: Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re: Ketelwagenset VTG 2855 zonder loc
Gelijk heb je!
Ik heb deze set ook. Helaas is van mijn V100 de aandrijfmechaniek versleten. De behuizing is in nieuwstaat. T.z.t zal de V100 gerestaureerd gaan worden. Ik denk dat ik een keer een goedkope brandweerlok koop en daar de aandrijving met decoder van ga gebruiken.  De ketelwagentjes zijn prachtig, vooral als je daar een mooie sleep van hebt.