Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

PAB's Märklin baan; 15-03-2024 renault 4 CV cabrio

Gestart door pab maandag 27 juli 2009, 14:12:07

0 leden en 5 gasten bekijken dit board.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht; 25-07-2010)
Ik heb het al eens gezegd Piet maar je baan is echt schitterend!

ik blijf ervan genieten en het is een voorbeeld van hoe een modeltreinbaan eruit moet zien!

echt supermooi!

mvg,

Bart
Re:PAB's Märklin baan (overzicht; 25-07-2010)
Grote klasse. 8)
Zier er allemaal heel realistisch uit.

Gr.
René
Re:PAB's Märklin baan (overzicht; 25-07-2010)
Wat een baan  :shock: mooie :D
Prachtig effect om de berg in de hoek te laten opkomen met bomen erop.

Gr Eddie
Re:PAB's Märklin baan (overzicht; 25-07-2010)
Wat een lange lijst met mooie complimenten. Allen hartelijk dank daarvoor.
Wat antwoorden op de opmerkingen

Citaat van: peterke33 op zondag 25 juli 2010, 12:05:46
hallo piet,
mijn mond valt open van verbazing,gewoon schiterende foto's.supper knappe baan heb je wel,ik hoop ook zulke baan te kunnen maken.
groeten peter(ke33)

Voorzichtig, let op dat je met je kin niet op de tafel komt  :lol: Met jouw baan gaat het vast wel lukken.

Citaat van: AlbertJan op zondag 25 juli 2010, 12:14:50
Ha die Piet!
....... met een mooie balans tussen spoor en natuur.
De overgang van beboste heuvels naar de fraaie achtergrond geeft je baan een "oneindige" horizon.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.

Citaat van: M. Lankhaar op zondag 25 juli 2010, 13:21:30
Hoi Piet,
Vooral de 1e foto, met al die natuur... Een waar kunstwerk is het, echt waar.  :wink:
Met vriendelijke groet,
Martijn

Een van de doelstellingen bij de opzet was het gebruik van veel bomen en proberen een wat bosachtig gebied na te maken. Blij dat dit gelukt is.

Citaat van: Yeoman op zondag 25 juli 2010, 15:13:19
Hoi Piet,
Nog even een vraagje over dat dakraam.
Krijg je daardoor geen verkleuring vanwege zonlicht of heb je er altijd iets voor hangen?
Groeten,
Ton.

Het dakraam is het enige raam in ons huis waar altijd een gordijn voor zit. Dit inderdaad om de verkleuring te voorkomen, wat niet overal lukt overigens. Sommige bomen hebben vanzelf herstkleuren gekregen zoals ik al eerder heb laten zien.

Citaat van: BMW-Fan op zondag 25 juli 2010, 22:33:27
Prachtig effect om de berg in de hoek te laten opkomen met bomen erop.
Gr Eddie

Heb bij het ontwerp een tijdje zitten nadenken hoe ik die hoek zou moeten invullen. Ik wilde een redelijk hoge heuvel maken. Dit bleek van alle opties de beste plek en ik ben er best wel tevreden mee. Gebouwd volgens de gebruikelijke bouwwijze. Houten spanten, gaas (1* 1 cm), laagje papier en modelleerpasta. Stukjes kurk voor rotsimitatie. Vooral veel bomen.

Nogmaals een ieder heel hartelijk bedankt voor alle mooie woorden

Re:PAB's Märklin baan (overzicht; 25-07-2010)
Na de eerste 180 graden volgt nu het tweede deel. De kant van de treinkamer waar de deur zit.
Bevat het dorp Neuffen en de stad Baden Baden






Deze keer bewust de deurknop in beeld gebracht, zodat je goed kunt zien waar de deur zit. Anders probeer ik die altijd te verbergen.  8)











Ben nog steeds heel tevreden over de spiegelwand achter Baden Baden. Geeft een fraai en ruimtelijk effect.

Zo dat was het complete overzicht. Het nog ontbrekende deel is de "Paradestrecke" op het laagste niveau, maar daar zijn al eerder foto's van gepubliceerd. Ook het schaduwstation is niet gefotografeerd.
Veel plezier bij het bekijken

Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Feest (onder werktijd) ;-)!

Ik zat me zo ineens te bedenken dat, hoe mooi dit ook is, het toch jammer is dat je het niet kunt laten sneeuwen op je baan. Mooi materieel ook, zonder meer.

Misschien is de vraag al ooit gesteld, maar kriebelt het niet om een keer met iets nieuws te beginnen?
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
leuk effect met die spiegel ;)

geeft inderdaad een heel ruimtelijk effect

gr, Ron
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Mooie foto's van dito baan met veel groen... het is een lust voor het oog!

Groet, Patrick
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Hoi Piet,

Ik word er gewoon stil van, wat een mooie baan is en blijft het toch. Zo mooi afgewerkt tot in detail, echt een top baan.

gr. Henk
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Hoi Piet,

Ook ik zit hier weer volop te genieten. 8)
Je mag echt trots zijn op je prachtige baan.
Zijn de spiegels iets donker getint, of komt dat door de foto. :?:

Gr.
René
Re:PAB's Märklin baan (overzicht; 25-07-2010)
Citaat van: Nobody op zondag 25 juli 2010, 12:37:28
Heel fraai gefotografeerd !
En de baan is KUNST.
Definitie van kunst: Nagebootste werkelijkheid.
Hele bos veren in uw achterste !
Tjongejongejonge!
Doe er nog maar een gros pauwenveren bij...!
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Hallo Piet,

Ik ben door drukte (werk, tuin etc.) nauwelijks actief op het Forum (of met de modelbaan zelf) de laatste weken, doch soms heb ik even de tijd om wat draadjes te volgen. Ik neem echter nauwelijks de tijd om ook reacties te plaatsen. In dit geval neem ik die tijd wel even, want tjonge tjonge wat zijn die overzichtsfoto's mooi geworden. Ze zouden niet misstaan in de betere modelspoortijdschriften.

Aan de ene kant frustrerend zo mooi,  maar tegelijk ook goed voor de inspiratie.  :P

Bedankt voor het plaatsen.

Groet,
Ronald
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
een Hele mooie baan  :D :D

en een goed idee, die spiegel
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Hallo Piet,

prachtig, er is geen ander woord voor. Dit is werkelijk modelbouw een mooie hobby met onbegrensde mogelijkheden.
Bedankt voor deze prachtige foto's van je baan.
Mvg,

Patrick
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Citaat van: rorail op maandag 26 juli 2010, 13:55:34
Hallo Piet,

Ik neem echter nauwelijks de tijd om ook reacties te plaatsen. In dit geval neem ik die tijd wel even, want tjonge tjonge wat zijn die overzichtsfoto's mooi geworden. Ze zouden niet misstaan in de betere modelspoortijdschriften.

Aan de ene kant frustrerend zo mooi,  maar tegelijk ook goed voor de inspiratie.  :P

Bedankt voor het plaatsen.

Groet,
Ronald

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten. Tsjonge, tsjonge wat een mooie foto's. En die deurklink valt nauwelijks op.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Hoi Piet.
Na al geweldig genoten te hebben van de foto's van het 1e gedeelte nu dan ook de foto's van het eveneens prachtige 2e gedeelte.
Ook bijzonder fraai van bouw, met het prachtige dorpje Neuffen (ik zou er zo willen gaan wonen! :lol:) en een dubbel overzicht van het grote station van de stad Baden Baden.
Vooral de detaillering van prachtige doorkijkjes of leuke tafereeltjes, maken deze baan tot een lust voor het oog en waar je ook kijkt, zie je bijzonder mooie en leuke dingen.
Het valt mij op dat je enorm veel verschillende soorten "groen" gebruikt, van hele mooie bomen tot zéér eenvoudige struiken.
Maar het geheel geeft zo'n geweldig mooie en prettige "leef"omgeving dat dit helemaal niet opvalt.

Kortom, prachtige baan met een geweldig hoog "heerlijk sfeertje" gehalte en erg mooi materieel. (ook vast niet allemaal Märklin!?)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
P.s. Wordt de deur achter de klink, veel gebruikt?
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Piet, je baan is met recht een plaatje te noemen. Wat een werk heb je hier aan gehad... Erg mooi en zeer goed op foto's vastgelegd. Complimenten!!

Groet,

Tom
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Hallo Piet,

Mooie foto's van je baan, een voorbeeld voor ons allen  :D

Gr Einte
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Citaat van: William027 op maandag 26 juli 2010, 11:49:51
Feest (onder werktijd) ;-)!

Ik zat me zo ineens te bedenken dat, hoe mooi dit ook is, het toch jammer is dat je het niet kunt laten sneeuwen op je baan. Mooi materieel ook, zonder meer.

Misschien is de vraag al ooit gesteld, maar kriebelt het niet om een keer met iets nieuws te beginnen?

Sneeuwen, zo aardig zijn. Maar dan zonder de troep die het smelten oplevert :lol:
Soms kriebelt het wel eens. Toen ik al weer ruim drie jaar geleden met pensioen ging had ik het vage voornemen om met een nieuwe baan te beginnen. Ben nog steeds moed aan het verzamelen   8)
Fijn dat ik je werkdag kon opvrolijken  :wink: :mrgreen:
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Citaat van: rorail op maandag 26 juli 2010, 13:55:34
Hallo Piet,

Ik ben door drukte (werk, tuin etc.) nauwelijks actief op het Forum (of met de modelbaan zelf) de laatste weken, doch soms heb ik even de tijd om wat draadjes te volgen. Ik neem echter nauwelijks de tijd om ook reacties te plaatsen. In dit geval neem ik die tijd wel even, want tjonge tjonge wat zijn die overzichtsfoto's mooi geworden. Ze zouden niet misstaan in de betere modelspoortijdschriften.

Aan de ene kant frustrerend zo mooi,  maar tegelijk ook goed voor de inspiratie.  :P

Bedankt voor het plaatsen.

Groet,
Ronald

Ronald bedankt voor je reactie en succes met het werk en de tuin en ...
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Citaat van: Lokkie op maandag 26 juli 2010, 12:57:41
Hoi Piet,

Ook ik zit hier weer volop te genieten. 8)
Je mag echt trots zijn op je prachtige baan.
Zijn de spiegels iets donker getint, of komt dat door de foto. :?:

Gr.
René

Waarschijnlijk door de foto. Bedankt voor je mooie compliment.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Beste Piet,

Complimenten voor je zeer mooie en gedetailleerde modelbaan. Geweldig.

Groetjes,

Minto Tighfield :D
Re:PAB's Märklin baan (overzicht; 25-07-2010)
Citaat van: Nobody op maandag 26 juli 2010, 13:09:23
Citaat van: Nobody op zondag 25 juli 2010, 12:37:28
Heel fraai gefotografeerd !
En de baan is KUNST.
Definitie van kunst: Nagebootste werkelijkheid.
Hele bos veren in uw achterste !
Tjongejongejonge!
Doe er nog maar een gros pauwenveren bij...!

Zo veel?  :lol: Bedankt voor je complimenten
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
hallo piet,

das echt een supper knappe baan hoor,ben ze aant bewonderen en kijk altijd naar die fijne details die jij aanbracht.


groeten

peter(ke33)
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Citaat van: AlbertJan op maandag 26 juli 2010, 14:58:48
Hoi Piet.
Na al geweldig genoten te hebben van de foto's van het 1e gedeelte nu dan ook de foto's van het eveneens prachtige 2e gedeelte.
Ook bijzonder fraai van bouw, met het prachtige dorpje Neuffen (ik zou er zo willen gaan wonen! :lol:) en een dubbel overzicht van het grote station van de stad Baden Baden.
Vooral de detaillering van prachtige doorkijkjes of leuke tafereeltjes, maken deze baan tot een lust voor het oog en waar je ook kijkt, zie je bijzonder mooie en leuke dingen.
Het valt mij op dat je enorm veel verschillende soorten "groen" gebruikt, van hele mooie bomen tot zéér eenvoudige struiken.
Maar het geheel geeft zo'n geweldig mooie en prettige "leef"omgeving dat dit helemaal niet opvalt.

Kortom, prachtige baan met een geweldig hoog "heerlijk sfeertje" gehalte en erg mooi materieel. (ook vast niet allemaal Märklin!?)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
P.s. Wordt de deur achter de klink, veel gebruikt?


Wederom bedankt voor je mooie woorden AlbertJan.
Die verschillende soorten groen is ook een beeetje historisch gegroeid. Toen ik met de baan begoen gebruikte ik vooral de bekende Faller snippers (zaagsel)voor de scenery. Later werden dat vezels en nog later de vlies matten van onder andere Heki. Ook het veel fijnere strooimateriaal van Heki, Busch, Woodlands, enz.
Voor de struiken gebruikte ik net als bijna iedereen ijslands mos. Eerst zoals gekocht, later met spuitlijm en strooimateriaal en nog later bekleed met deco vlies matten. Het laatste geeft het beste resultaat vindt ik zelf. Alle varianten komen nog voor, maar de "kale" stukjes ijslandsmos overheersen niet meer. Op het moment dat zo'n plukje me nog ergert pas ik het aan. Hetzelfde geldt eigenlijk voor de bomen. In de loop van de jaren zijn veel van de eenvoudige bomen vervangen door betere exemplaren, in ieder geval op de in het oog lopende plaatsen.
Mooie opmerking over de sfeer. Peter (de geluidsman) noemde dat Pieckeriaans of Efteling sfeer. Vind ik ook mooi, want dat is ook een bijzondere "feel good" omgeving.

Het rijdende materiaal voor wat betreft treinen is nagenoeg allemaal Märklin op een paar wagonnetjes van Trix na.

De deur achter de klink is de toegangsdeur tot de treinkamer, dus die wordt veel gebruikt. Kom op de knieen mijn treinkamer binnen.  :)
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Citaat van: Remco@trein op maandag 26 juli 2010, 13:59:54
Mooie foto's weer, wat een mooie modelbaan heb je toch gemaakt.
Krijg helemaal de bouwkriebels, op naar de kale zolder! :D :D :D

Groetjes Remco.

Thanks Remco en niet te lang wachten  :lol:
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 27-07-2010)
Citaat van: Einte op maandag 26 juli 2010, 18:10:12
Hallo Piet,

Mooie foto's van je baan, een voorbeeld voor ons allen  :D

Gr Einte

Thanks Einte, ik voel me vereerd.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Alle anderen, bedankt voor jullie mooie complimenten. En goede motivatie om te blijven zoeken naar verbeteringen. Blijf nog even doorgaan met deze baan. Er valt nog genoeg te verbeteren. En foto's komen dan vanzelf.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Hoi Piet,

Wat n foto's en wat n baan zeg.
Ben een beetje veel jaloers.
Ik heb het station pas verkocht. Was wat te groot voor mijn baan.
Vond het wel jammer. En nu ik het bij jouw ziet helemaal.
Maar ja was echt te groot in verhouding. Dus nu maar een ander mooi station kiezen.
Je landschappen zijn ook geweldig. Alles klopt to in de puntjes.
Geweldig.

Maikel
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Dag Piet,

Hier zou de Efteling jaloers op zijn.

Heb weer genoten van je foto's en iedere keer als ik zoiets moois zie denk ik hoe doen ze dat en dit gaat mij nooit lukken.

Ik heb vandaag besloten om morgen te beginnen met een houten geraamte voor mijn eerste berg, ik begin gewoon en zie wel waar het schip strand.

Complimenten weer voor je Efteling sfeer.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Hoi Piet,

Mooie foto's weer van deze mooie baan. :D :D :D
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Gewoon schitterend Piet.

Mvg Frans
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Ziet er allemaal weer mooi en gezellig uit...Piet jij moet een gezelligheids-mens zijn en een man die van sfeer houdt...klopt dat  :lol:

Pas op met die bos veren in je achterste, kan pijnlijk zijn..vooral als je gaat zitten :P

Fijne dag meneer Piet ;)

Hans.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Citaat van: Hansje op dinsdag 27 juli 2010, 09:01:31
Ziet er allemaal weer mooi en gezellig uit...Piet jij moet een gezelligheids-mens zijn en een man die van sfeer houdt...klopt dat  :lol:

Pas op met die bos veren in je achterste, kan pijnlijk zijn..vooral als je gaat zitten :P

Fijne dag meneer Piet ;)

Hans.

Bedankt voor je compliemnt Hans.
Ik houd zeker van sfeer, maar kan intens genieten van de mooie dingen op deze wereld. Zoals gisteren: een dag met een van onze kleindochters in Blijdorp (op de foto het een week oude olifantje onder de hoede van zijn moeder en een neushoornvogel bij de vliegshow).





Maar ook een mooi landschap, mooie stadjes; mooie modelbaan; een goed glas whisky.
Ik vind het niet zo gezellig bij muziek van André Hazes, Frans Bauer , Sieneke, enz. en hou ook niet van polonaises. Maar dat is ook sterk afhankelijk van het gezelschap.  What a wonderful world is dan ook een van mijn favorite songs.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Citaat van: degeluidsman op maandag 26 juli 2010, 21:17:10
Dag Piet,

Hier zou de Efteling jaloers op zijn.

Heb weer genoten van je foto's en iedere keer als ik zoiets moois zie denk ik hoe doen ze dat en dit gaat mij nooit lukken.

Ik heb vandaag besloten om morgen te beginnen met een houten geraamte voor mijn eerste berg, ik begin gewoon en zie wel waar het schip strand.

Complimenten weer voor je Efteling sfeer.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Bedankt Peter.
Ik zie geen reden waarom het jou niet zou lukken met een berg. En ben je niet tevreden, dan kun je het altijd nog een keer aanpassen of overdoen. Dat is het mooie van een modelbaan.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Citaat van: vanb op maandag 26 juli 2010, 20:03:20
Hoi Piet,

Wat n foto's en wat n baan zeg.
Ben een beetje veel jaloers.
Ik heb het station pas verkocht. Was wat te groot voor mijn baan.
Vond het wel jammer. En nu ik het bij jouw ziet helemaal.
Maar ja was echt te groot in verhouding. Dus nu maar een ander mooi station kiezen.
Je landschappen zijn ook geweldig. Alles klopt to in de puntjes.
Geweldig.

Maikel

Hoi Maikel

Ik heb het station Bonn een jaar of 30 geleden gekocht (zo oud is het Kibri model dus al). Maar het is inderdaad van flinke afmetingen.
Goed besluit om het weg te doen als het niet past in je omgeving.
Ik vind zelf de station Schwarzburg en Trossingen van Faller wel mooie stations (vakwerk). Altenkirchen van Vollmer (gemetseld) is ook wel aardig.
Bedankt voor je complimenten.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Irmo en Frans
Hartelijk dank voor jullie complimenten
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Mooie foto's Piet...ik ben zelf ook een echte dierenliefhebber, ik kan al genieten als ik die grote koeie-koppen in een wei zie...ieder met zijn eigen karakter uitstraling PRACHTIG...de ene koe heeft een kwaaie uitdrukking de ander kijkt bijna dom een ander weer gemeen  :)

Ik ben ook totaal geen polonaise-man hoor Piet, en ik hou van blues muziek...dus niet echt de Sieneke-sound  :lol:

Het blijft mooi dat jonge leven...schattig dat olifantje  8)

Groeten,

Hans.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Citaat van: Hansje op woensdag 28 juli 2010, 17:17:24
Mooie foto's Piet...ik ben zelf ook een echte dierenliefhebber, ik kan al genieten als ik die grote koeie-koppen in een wei zie...ieder met zijn eigen karakter uitstraling PRACHTIG...de ene koe heeft een kwaaie uitdrukking de ander kijkt bijna dom een ander weer gemeen  :)

Ik ben ook totaal geen polonaise-man hoor Piet, en ik hou van blues muziek...dus niet echt de Sieneke-sound  :lol:

Het blijft mooi dat jonge leven...schattig dat olifantje  8)

Groeten,

Hans.

Hans
Special voor jou deze dan:
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Citaat van: pab op woensdag 28 juli 2010, 21:30:42
Citaat van: Hansje op woensdag 28 juli 2010, 17:17:24
Mooie foto's Piet...ik ben zelf ook een echte dierenliefhebber, ik kan al genieten als ik die grote koeie-koppen in een wei zie...ieder met zijn eigen karakter uitstraling PRACHTIG...de ene koe heeft een kwaaie uitdrukking de ander kijkt bijna dom een ander weer gemeen  :)

Ik ben ook totaal geen polonaise-man hoor Piet, en ik hou van blues muziek...dus niet echt de Sieneke-sound  :lol:

Het blijft mooi dat jonge leven...schattig dat olifantje  8)

Groeten,

Hans.

Hans
Special voor jou deze dan:


Hans, wat valt op  :shock:  de Intelligente blik van de koe  :mrgreen: :mrgreen:

Mooie foto's Piet  :D

Gr Einte
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Weet zeker dat sommige koeien nog meer intelligentie hebben dan menig mens die op deze aardbol rondloopt...dan hoef je de krant maar open te slaan, kijk maar naar Duisburg...koeien gebeurd zoiets niet  :)

Mooi plaatje Piet, mijn dank is groot !!

Deze kijkt een beetje mat, maar zo zou ik ook kijken als ze mijn horens er af zouden zagen  :shock:

Groeten,

Hans ;)
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Citaat van: Hansje op donderdag 29 juli 2010, 11:13:40
Weet zeker dat sommige koeien nog meer intelligentie hebben dan menig mens die op deze aardbol rondloopt...dan hoef je de krant maar open te slaan, kijk maar naar Duisburg...koeien gebeurd zoiets niet  :)

Mooi plaatje Piet, mijn dank is groot !!

Deze kijkt een beetje mat, maar zo zou ik ook kijken als ze mijn horens er af zouden zagen  :shock:

Groeten,

Hans ;)

Graag gedaan.


Heb ook wel koeien gezien die in sloten lopen en er dan niet meer uit kunnen komen.
:)
Het was nogal regenachtig en fris die dag, daar wordt je vanzelf een beetje triest van.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Komt voor inderdaad, maar een slimme koe doet zoiets niet  :lol:

Maar een koe kan nooit in tien sloten tegelijk lopen...toch  :P

Groeten,

Hans ;)
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Citaat van: Hansje op zaterdag 31 juli 2010, 16:05:27
Komt voor inderdaad, maar een slimme koe doet zoiets niet  :lol:

Maar een koe kan nooit in tien sloten tegelijk lopen...toch  :P

Groeten,

Hans ;)

De meeste mensen ook niet. Je kunt maar op een plek tegelijk zijn.  Maar in uitzonderlijke situaties zou het kunnen denk ik.

Vandaag weinig aan de modelbaan gedaan. Varend corso in het Westland



Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Ik ken wel het Corso van Zundert, dit ziet er erg apart uit...mooi !!   :)

Wat er op staat is ook niet verkeerd, die met die mooie jurk  :P

Groeten,

Hans ;)
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Citaat van: Hansje op zondag 01 augustus 2010, 09:31:37

Wat er op staat is ook niet verkeerd, die met die mooie jurk  :P


Jij hebt ook overal verstand van  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Je hebt ook nog een groot fruit corso in Tiel.


Mvg,

peter / degeluidsman.
Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Is net als de andere corso's ook een jaarlijkse gebeurtenis, voor de 13e kaar nu al. Mocht je meer willen weten, zie de site van het varend corso westland.

Re:PAB's Märklin baan (overzicht deel 2; 26-07-2010)
Weer terug van vakantie.
Zijn een tijdje in Oostenrijk geweest.


(Kaunertal)

Op de heenreis, zoals gebruikelijk, een tussenstop gemaakt in Göppingen.
Uiteraard weer de museumwagon van 2010 aangeschaft.  :D








Re:PAB's Märklin baan (museumwagon 2010; 23-08-2010)
Hoi Piet,

Jij ook een tussenstop gemaakt in Göppingen (en o.a. de museumwagen gekocht)...
Heb ik ook gedaan. Valt me op dat er altijd best veel volk daar rondloopt die keren dat ik er geweest ben.

Groeten,
Ton.
Re:PAB's Märklin baan (museumwagon 2010; 23-08-2010)
Citaat van: Yeoman op maandag 23 augustus 2010, 16:30:22
Hoi Piet,

Jij ook een tussenstop gemaakt in Göppingen (en o.a. de museumwagen gekocht)...
Heb ik ook gedaan. Valt me op dat er altijd best veel volk daar rondloopt die keren dat ik er geweest ben.

Groeten,
Ton.

Hoi Ton

Meestal overnachten wij in Göppingen. En dan gaan we vrijdag als we aankomen eerst naar het museum.
Deze keer als gevolg van veel files dat niet gehaald, zaterdag om 10 uur stond er al een flinke rij voor het museum te wachten
Het was inderdaad gezellig druk daar.