m..mo..moo...mooi..mooi!!!!!

het ziet er echt heel cool uit! 
Gr. Myron
Thanks Myron
Geweldig Piet!!
:o
Martijn, bedankt voor je compliment
Hallo Piet,
Bedankt, volgende week ga ik de generator kopen en inbouwen.
Bedankt voor de tip van het drupje olie. (was ik niet opgekomen, want met de39645 ging deze generator er ook al moeilijk in)
Gr. Irmo
Graag gedaan Irmo, als het niet lukt kun je, in het uiterstse geval, ook proberen om met een fijn stukje schuurpapier de opening iets ruimer te maken.
Hoi Piet bedankt, wat loopt het mooi over in de achtergrond, heb je die ook zelf gemaakt? vr gr Arie
Graag gedaan Arie, ik had wel een soortgelijke foto, maar die was zo'n tien jaar oud.
De achtergrond heb ik zelf gemaakt, omdat ik inderdaad een overgang wilde van de scenery naar de achtergrond.
Verder geinspireerd door een tijdens de vakantie gemaakte foto op de Silvretta hochalpenstrasse.
Hoi Piet,
Wat een geweldige mooie foto weer. 
De brug is erg fraai.
Gr.
René
Thanks René
kwijl kwijl, wat een gave brug man, zo een wil ik ook wel op mn baan
Mag niet nat worden

De brug is 4 * 2548 van Vollmer.
De brughoofden en de pijler zijn zelf gemaakt van massief hout, met een bandschuurmachine in de gewenste vorm geschuurd en beplakt met reliëfplaaten van piepschuim (merk weet ik niet meer).
Piet dit ziet er fantastisch uit en ook een zeer fraaie achtergrond.
Groet
Ronald
Dank je wel Ronald
Hoi Piet,
Wat heb je een prachtige foto geplaatst met doe 44-er op de brug ! Ik heb je webside even bekeken, maar daar staan ook supermooie locs bij. Als ik iets meer tijd heb, ga ik alles nog wat beter bekijken, want dat smaakt naar meer !! 
groeten, Willem.
Bedankt Willem.
hallo piet,
weederom een prachtige foto,supper supper mooi gemaakt.telkens zie je maar welke knappe baan jij hebt gemaakt,ik ga ook mijn best doen om er iets moois van te maken.
groeten peter(ke33)
Dank je wel Peter. Natuurlijk ga je er iets moois van maken en als je niet tevreden bent, kunt je het altijd nog verbeteren.