Als ik zo'n relatief langzaam stoomloc zie, dan is dat puur genieten. Ik snap dan ook niet dat sommige mensen hun locs zo laten scheuren over de modelbaan... Mooi filmpje Piet, mooi filmpje...
Wat een heerlijk traag tempo...was het leven maar zo Groeten en fijn weekend Piet !!Hans
Piet,Het wordt tijd dat je er een boek vanuit gaat brengen, wat een sfeer foto's maak je toch.Als een boek te hoog gegrepen is kun je in iedergeval een kalender uitbrengen Mvg,Peter / degeluidsman.
Piet,Nog even een vraagje: je schrijft dat dit voor jou de normale kruissnelheid op de baan is. Heb je enig idee wat de snelheid is in werkelijkheid (omgerekend)? Kom je dan een beetje in de buurt van hoe snel stoomlocs vroeger reden?Met vriendelijke groet,William
Hoi Piet.Net nog even je filmpje bekeken en beluisterd.Heel mooi om te zien, ook mooi om aan het eind het geluid van locfluit weg te horen galmen! De foto van de BR01 op de brug, is ook weer een hele mooie.(je hebt wel netjes opgeruimd, geen rommel te zien! )Vriendelijke groeten,AlbertJan.
Hoi Piet,Ziet er weer prachtig uit die foto. Je hebt zo al een mooi assortiment met treinen.GroetRonald
Citaat van: M.user op vrijdag 23 april 2010, 23:23:33Hoi Piet,Ziet er weer prachtig uit die foto. Je hebt zo al een mooi assortiment met treinen.GroetRonaldThanks RonaldAlles bij elkaar heb ik 50 locomotieven.Sommige daarvan passen eigenlijk niet meer in mijn tijdperk. Ik probeer het niet ouder te laten zijn dan tijdperk 3. Zijn ook nog analoog. Kost moeite, maar ik denk dat ik een paar tijdperk 4 stoomlocs probeer te verkopen.
Citaat van: pab op zaterdag 24 april 2010, 18:29:00Citaat van: M.user op vrijdag 23 april 2010, 23:23:33Hoi Piet,Ziet er weer prachtig uit die foto. Je hebt zo al een mooi assortiment met treinen.GroetRonaldThanks RonaldAlles bij elkaar heb ik 50 locomotieven.Sommige daarvan passen eigenlijk niet meer in mijn tijdperk. Ik probeer het niet ouder te laten zijn dan tijdperk 3. Zijn ook nog analoog. Kost moeite, maar ik denk dat ik een paar tijdperk 4 stoomlocs probeer te verkopen.Hallo Piet,Is alles bij jou nog analoog?Hoe krijg je het dan voor elkaar om de verschillende locs door elkaar te laten rijden.GroetRonald
Van harte gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met de geboorte van kleinzoen Coen. Over 5 à 6 jaar opa en kleinzoon treinen turend op Eurospoor??
Van harte gefeliciteerd met de geboorte,Alleen ik weet niet zeker of helpt meteen hem trein te geven want mijn vader gaf me F1 auto's en alles en tog wou ik uit mezelf trein, het sloeg gewoon toe MVG clint