Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

LSM WL AB30 slaaprijtuig NS en nu?

Gestart door Brigitte vrijdag 17 juli 2009, 11:32:01

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
LSM WL AB30 slaaprijtuig NS en nu?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
LSM WL AB30 slaaprijtuig NS en nu?
Hoi,

Waarschijnlijk al gezien bij de nieuwe aanwinsten. Ik heb een LSM 94001 Slaaprijtuig WL AB30 met NS logo aangeschaft. En nu moet er nog iets bij  :?

Ik heb me helemaal suf gelezen op de bekende website Stalenrijtuigen en treinsamenstellingen op BNSP, boeken 1100, 1200 en 1300 doorgebladerd. Overleg gehad via MSN met Laurent. Helaas geen duidelijke foto's gevonden waarvan ik zeg dat is de combinatie  :(

Ik wil er voorlopig nog 2 rijtuigen bij kopen die er in het echie ook bij passen, al zal het treintje veel te kort zijn.

Ik zat te denken aan een LSM 44013 EETC Couchette met zonnebloem-lijn en eventueel later de LSM 44035 Buffetrijtuig met EETC logo die nog moet komen.
Volgens mij gaat dit alleen niet passen bij de WL AB30, omdat die een NS logo heeft?? en dat logo zal EETC toch wel verwijderd hebben?

Schieten maar  :lol:
Re:LSM WL AB30 slaaprijtuig NS en nu?
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re:LSM WL AB30 slaaprijtuig NS en nu?
Deze heb je al, maar voor de rest van de mensen:
Schlafwagen.be

Daarop staan fotos van de AB 30 in NS tijd. Op Martijn Haman staat ook een foto van een AB30 in EETC tijd waar ik geen verschil zie tussen NS en EETC, dus ik denk dat ze gewoon braaf bij elkaar mogen rijden.
Alleen die bloemenwagon, tja, dat is echt puur voor de Autoslaapexpress.
Re:LSM WL AB30 slaaprijtuig NS en nu?
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re:LSM WL AB30 slaaprijtuig NS en nu?
Topic even uit de mottenballen gehaald  :D

En nu? Dit vraagstuk is sinds vandaag opgelost. Ik heb een LSM 44011 set kunnen scoren. Dit zijn 2 Couchette rijtuigen met NS logo  8)