Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

kant en klare scenery

Gestart door hermanus dinsdag 23 juni 2009, 09:49:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
kant en klare scenery
hermanus
gast

kant en klare scenery
Hallo
bestaan er ook scenery die reeds gebouwd zijn.
ik heb nu reeds een paar gebouwd maar wordt er al zenuwachtig van om er nog meer te doen het is gewoon niet mijn ding. maar ja wil mijn baan wat worden moet er wel een dorpje op komen. ik heb ook al gezocht op marktplaats maar om die huisjes te versturen! ben dan bang dat er niets van over blijft.

groet Manus
Re:kant en klare scenery
Via die website zijn zelfs complete banen te koop.
Nog makkelijker als je alleen maar wil rijden en niets wil bouwen.
Alleen zullen de meeste liefhebbers van deze hobby juist het bouwen en de scenery het leukste vinden.

Tevens kun je kant en klare huisjes makkelijk online kopen, als ze maar goed verpakt worden!
Re:kant en klare scenery
Spoorman
gast

Re:kant en klare scenery
Op de beurs in Houten staat een kraam (linkerhal) waar je kant en klare scenery kunt kopen.

Gevulde portemonnee meenemen. :wink:

Gr, Ben.
Re:kant en klare scenery
Lid sinds: 2008

offline
Re:kant en klare scenery
Faller heeft kant en klare huisjes.

Olaf
Re:kant en klare scenery
Hallo Manus,

Je best bet is volgens mij toch echt partijtjes opkopen van (stoppende) hobbyisten :idea: Dan moet je misschien wat lichte reparaties doen en evt. weatheren maar kun je het meeste lijmwerk lekker laten zitten ;) Ff een oproepje doen op het forum ? Succes !

Vriendelijke groet,

Rolf
Re:kant en klare scenery
Als je iemand zoekt die iets voor je in elkaar wil zetten.
Ik hou me aanbevolen.
Vind het schitterend om te doen, maar ja onze baan is al vol.

Karolien
Re:kant en klare scenery
Lid sinds: 2008

offline
Re:kant en klare scenery
Manus,
ik heb zelf al een aantal keren gebouwde modelletje van MP gekocht, maar ze komen tot nu
toe steeds goed aan. Ze moeten natuurlijk wel goed verpakt worden; dat kun je afspreken met
de verkopende partij.
Wel zijn de verzendkn. natuurlijk vrij hoog (al gauw ?  6,75)  voor één huisje. Als je er meerdere
tegelijk kunt kopen, wordt het verhaal al weer wat anders.
Maar kapot aankomen, zal wel meevallen denk ik.
Succes.

M vr gr,

Wim
Re:kant en klare scenery
Lid sinds: 2018

offline
Re:kant en klare scenery
Heb zelf al een aantal malen wat laten versturen en ging tot dusver best goed, zelfs via DHL!
Kwestie van goed verpakken dus.
Als het echt een hele partij huisjes zijn en het is (redelijk) in de buurt is het advies natuurlijk altijd ophalen.

Wat voor huisjes zoek je?
Re:kant en klare scenery
hermanus
gast

Re:kant en klare scenery
bedankt voor jullie tips.
ga maar weer zoeken op MP en dan maar een beetje in de buurt.
eerst kijken en dan kopen. Scenery staat momenteel op een laag pitje ik heb namelijk een nieuw baanplan gevonden en daar moet weer het nodige in worden geinversteerd je kan je geld maar een keer uitgeven
Re:kant en klare scenery
catzeiler
gast

Re:kant en klare scenery
Ik heb hier ook nog wat gebouwde huisjes staan, sommige in slechte staat maar andere in prima staat, meer gekocht om in elkaar te zetten. En ik vind het in elkaar zetten reuze leuk, dus..........
Re:kant en klare scenery
Märklinliefhebber jr.
gast

Re:kant en klare scenery
Kant en klare scenery, ik weet niet waar je woont, anders zou je naar Wagenberg moeten gaan (de spoorbrug) dit ligt heel dicht bij Breda(NB), kant en klare scenery, sommige gewheaterd andere niet, maar is wel in goede staat

Hoop dat je hier iets mee verder komt, MVG Wesley