Hallo mensen,
Nou even niet schrikken. Ik heb het overwogen en nu is dan de kogel door de kerk.........Helaas, het einde van Grischwald is daar!!!!

Ik ben begonnen met de afbraak van Grischwald. Zeker, velen van jullie zullen het betreuren. Veel tijd en moeite erin gestoken, en dan dit.
Jullie zullen ongetwijfeld gemerkt hebben, dat ik nog maar weinig op het forum zit, en af en toe een reactie geef. Ik ben nu bezig met een andere vorm van modelbouw (tanks) en ik ben bepaalde figuren gaan verzamelen uit tekenfilmseries (anime) Die eisen nu mijn aandacht op. Ik had al ruimte gecreëerd voor deze figuren, die ik absoluut stofvrij wil showen. Daarvoor heb ik een deel van de boekenkast gereserveerd, met een stuk plexiglas ervoor als bescherming. Echter, de verzameling groeit en ik wil nieuwe ruimte hebben. En dus moet nu het diorama eraan geloven.
Het betekent NIET, dat ik definitief afscheid neem, Zeker niet. Ik blijf de scene volgen, en ik wil proberen, toch weer regelmatig reacties af te leveren. Een deel van mijn verzameling loks en wagens zal ik verkopen, maar voornamelijk de fraaie (Roco) en eigenbouw zal ik behouden. Ik wil wel proberen om in de vrij gekomen ruimte een mooie vitrine op te hangen, zodat ik er een lok met een aantal wagons erin kan zetten. (Iemand suggesties??))
Het is niet zo'n leuk bericht, maar het is helaas niet anders.
Groetjes
Harry