Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Koppeling analoge V160

Gestart door Onyx donderdag 30 juli 2009, 21:52:21

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Koppeling analoge V160
Lid sinds: 2018

offline
Koppeling analoge V160
Vandaag per TNT een pakketje gekregen met daarin mijn bestelde Br216 - een #3075 dus met bedrijfsnummer 216 025-7
Gelukkig had de verkoper gezorgd voor een ruime doos voor de verzending, dat zie je wel eens anders.
Helaas was hij even "vergeten" de loze ruimte in de doos op te vullen met bv. kranten... :?
Loc heeft dus tijdens vervoer lekker lopen rammelen in de doos met als gevolg dat aan beide zijden de koppelingen zijn afgebroken  :evil:



Het gaat dan dus om het linkeronderdeeltje, welke hier aan elkaar ligt maar dus gebroken is..:




Omdat ik nu al maanden aan het wachten ben op een lensglaasje van een stoomloc hoop ik hier toch sneller aan dit onderdeeltje te kunnen komen.
Vraag is dus eigenlijk of iemand nog 2 van die plastic haakjes heeft liggen, of iets vergelijkbaars  :roll:
Re:Koppeling analoge V160
Hallo,

Ik heb nog een complete koppeling van een 216 liggen.

Met vriendelijke groet,

Aldert
Re:Koppeling analoge V160
Lid sinds: 2018

offline
Re:Koppeling analoge V160
Je hebt pb  8)
Re:Koppeling analoge V160
Weet iemand het nummer van deze koppelingen? Ik zoek er namelijk ook twee, maar de exploded view tekeningen laten alleen de kortkoppeling zien. Kortom, het nummer en/ of de koppelingen zelf zijn ook bij mij meer dan welkom!

Met vriendelijke groet,
William
Re:Koppeling analoge V160
Lid sinds: 2018

offline
Re:Koppeling analoge V160
Ik dacht dat het compleet was dat nummer:
Nr.33 "Kupplung" 701560 a ?1.99 excl. verzenden.

Anders kan je Keuterman ook even bellen, die kan je ten minste het nummer vertellen lijkt mij  8)
Re:Koppeling analoge V160
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Koppeling analoge V160
Je kunt er dan beter een kortkoppeling 704120 op zetten.