Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

nieuw banenplan voor zwitserse baan

Gestart door menno83 maandag 15 juni 2009, 21:07:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
nieuw banenplan voor zwitserse baan
hallo allemaal,

een tijdje geleden heb ik een testbaantje opgezet voor koploper (zie hier:http://forum.3rail.nl/index.php?topic=14422.0), na een tijdje testen heb ik dit simpele rondje afgebroken en wil ik aan het echte werk gaan beginnen. Heb met wintrack het volgende banenplan gemaakt, het bestaat uit 4 delen omdat ik er nog niet helemaal uit ben hoe ik met lagen moet werken.


dit is het onderste niveau en schaduwstation van hier uit gaat ie via het spiraal naar het hoogste niveau.



dit is het hoogste niveau waar onder andere de bietschtalbrucke in gaat komen, in de andere hoek gaat ie weer zakken om een stuk lager langs dezelfde bergwand te rijden. (weet nog niet zeker of dit een spiraal of alleen een keertunnel wordt hangt een beetje af van hoeveel ik met de rechte stukken kan dalen).



vervolgens draait ie weer van richting om in het station uit te komen.



vanuit het station gaat ie dan verder naar het 2e schaduwstation welke tussen het station en het 1e schaduwstation komt.

Zo had ik het een beetje bedacht, als jullie nog op- of aanmerkingen hebben hoor ik dat graag!

groeten Menno