Hallo allemaal,
Iedereen bedankt voor de berichtjes

Vandaag geen update, ik heb erge keelpijn en heb geen zin om te hobby'n

Hoop niet zieker te worden

Huishouden moet ook nog een keer gebeuren
Weet je wel zeker dat je niet ergens leuk de tunnels in kan kijken? Wellicht hier en daar de tunnelwand in de hele berg doortrekken? (als het dan toch van papier is)
Anders wordt het een grot. Loks en wagons hebben ook lampjes en ik heb al eens gezien dat die de tunnel van binnen ook verlichten. Valts zo op. Nu is het allemaal nog open/toegankelijk.
Hajo, de tunnelwand is ook een plakje klei op karton, en de laatste potaal daar kijk je een klein stukje in, en verlichting in de tunnel zou een leuk idee zijn bij het portaal bij het station

En de berg kan er altijd af en kan er dan goed bij

Maar heb even een tip probeer eens een extra uitstekende rand om de tunnelingang heen te maken, je zal zien dat de ingang er wat beter uitspringt.
Maak de rand dan wel met wat grote keien.
Wim, dat is een goed idee een extra rand met grote stenen bij het portaal

Wat voor klei heb je gebruikt trouwens (heb je misschien al gemeld maar zie het zo gauw niet staan)?
Kiezel, ik gebruik DAS klei bij de Blokker gekocht op de speelgoed afdeling hobby.
Is zoiets ook bruikbaar om bijvoorbeeld kinderkopjes, als plaveisel dus, te maken denk je?
1200Blauw, ben opzoek naar een steenstempel voor straten, als ik die heb ga ik er wel mee proberen, met een dunne laag klei.
Nog een vraagje over de railgum, als ik een keer over de puko's heel licht schuur zijn ze gelijk blank

horen die puko's van M rail blank te zijn

Ben benieuwd wat jullie hier over te zeggen hebben.
Gr Einte