Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Anton Pieck baan van Einte: 31 dec 22, perron verlichting.

Gestart door Einte maandag 15 juni 2009, 18:42:27

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:Baan plan van Einte update: 15 november: rangeerterein wissels.
Hallo allemaal,

Vandaag alle wissels op de goede plek gezet draden naar de knoppen gevoerd ontkoppelrail verbouwd, gelukkig verlopig de laatst  8) en nu een goede foto gemaakt hoop ik  :o



Let niet op de rommel op de baan  :?

Ga van de week de rest van de knoppen er in zetten, en dan de boel aansluiten aan de knoppen.

Niet naar de knoppen gaan  :lol:

Ik ga op ook een rail verbouwen tot slakkenkuil of inspectie put.

Ik ben op zoek naar wat K rail voor in de locloods, dan kan de locloods wat hoger komen te staan, als iemand wat overheeft hoor ik het wel.
De schoorstenen komen bijna tegen de bovenkant van de deurpost aan  :shock: :shock:

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 16 november: BW terrein.
Mooi gedaan  Einte. Zowel de baan als de foto.
Re:Baan plan van Einte update: 16 november: BW terrein.
Voel al bijna een kerstsfeer opkomen Einte, ziet er al mooi uit zeg :)

Succes !!

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan plan van Einte update: 16 november: BW terrein.
hallo einte,

knap seg leuke sfeer die verlichting op je baan.goed beezig seg knappe gelukte foto ziet er mooi uit zo.


groeten peter
Re:Baan plan van Einte update: 16 november: BW terrein.
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 16 november: BW terrein.
Hallo,

Ik heb vandaag het BW terein afgerond, de rails vastgelijmd laatste stootblok aangesloten het lampje.
Aan de onderkant alles in de boekbinders gedaan en de ringleiding verder aan de rails aangesloten weer 3 punten er bij  :D
En toen de knoppen gemonteerd zie foto, er hangt een flinke bos blauw draad bij, dat wordt een klusje voor morgen en het weekend.
De groene enkele knoppen zijn voor de ontkoppelrail en de groen rood voor seinen 8)



Morgen ook even proberen op mijn werk om een rail te verbouwen danwel slopen voor een slakkenkuil hoop dat het gaat lukken  :D

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
hallo einte,
knap seg al die knoppen voor je wissels en seinen,er komt wel veel draad bij kijken he :P ken dat ik hoop dat je er nog aanuitkan,aan al die draaden die samen komen.wens je veel succes met het aansluiten van je draaden en het slopen van je rail.ziet er allemaal mooi uit,en kijk uit naar meer foto's van je baan.

groeten peter
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
Dag Einte,

Heb je de draden gemerkt of moet je alles eerst testen om te kijken welke magneet er iets doet :shock:

Wel een leuke klus om dit uit te zoeken.

Er denk dat het jou wel gaat lukken om een rails op je werk te slopen :mrgreen: :mrgreen:

Succes verder,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
@ Peter, ik kijk gewoon wat er gebeurt als ik de massa aantip, en dan aansluiten  :D

@ Peterke, hier kom ik echt wel uit  8)

Wie heeft hier ervaring mee  :?: :?:

Ik wil een dremel kopen altijd makkelijk.

Ik hoor het wel

Gr Einte


Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
Een dremel is een erg handig apparaat.

Zeker als je er veel toebehoren hebt.

De prijs lijkt mij redelijk, ik heb wel een prijzen gezien die over de 150 euro gingen.

Groeten,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
Citaat van: degeluidsman op woensdag 18 november 2009, 21:56:42

Een dremel is een erg handig apparaat.

Zeker als je er veel toebehoren hebt.

De prijs lijkt mij redelijk, ik heb wel een prijzen gezien die over de 150 euro gingen.


Hallo Peter,

Ik kreeg mijn loonstrook en zag dat ik zomaar 400 euri bruto er bij kreeg  :shock: , een eemalig bedrag volgens de CAO, dus gelijk maar die dremel besteld  8)

Ga vandaag nou een keer lekker niks doen aan de baan, zaterdag middag heb ik weer tijd.



Nu vanavond met warme chocolademelk met slagroom en gevulde speculaas voor de buis  :D :D

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: warme chocolademelk met slagroom dag.
blijf van de Dremel af hoor.Ik heb een B & D gekocht met hulpstukken.Een stuk goedkoper en veel degelijker.Ik koop er wel de hulpstukjes zoals schijfjes ,boortjes enzo van Dremel bij.Mijn broer had er 3 versleten op 1 jaar.Ze worden wel gratis hersteld maar je bent ze toch een periode kwijt.Met mijn B&D heb ik op 2 jaar tijd nog geen enkel probleem gehad (zelfs als hij ff blokkeert omdat ik te snel wil gaan).
Re:Baan plan van Einte update: warme chocolademelk met slagroom dag.
Einte, ziet er super uit!.
Zie ik niet allerlei wissellantaarntjes los liggen op jouw baan ???  Je bent toch niets aan't slopen hé :evil:
Want het doet mij zeer als ik die arme M-Railsjes zie lijden...... :cry:

Willem-Jan
Re:Baan plan van Einte update: 18 november: BW terrein.
Citaat van: Einte op donderdag 19 november 2009, 18:34:14
Nu vanavond met warme chocolademelk met slagroom en gevulde speculaas voor de buis  :D :D

De chocolademelk wordt nog lekkerder met een scheutje rum erin. :D

Gr.
René
Re:Baan plan van Einte update: warme chocolademelk met slagroom dag.
@ René, dan moet je wel rum hebben, de chocolade melk is net op  :? , zit net van m'n snor slagroom af te likken  :shock:

Citaat van: w67 op donderdag 19 november 2009, 20:45:10

Einte, ziet er super uit!.
Zie ik niet allerlei wissellantaarntjes los liggen op jouw baan ???  Je bent toch niets aan't slopen hé :evil:
Want het doet mij zeer als ik die arme M-Railsjes zie lijden...... :cry:

Willem-Jan


Hallo Willem-Jan, ik probeer met oude wissels de nieuwere aan de praat te krijgen lampjes en veertjes etc.
Dit waren de wissels met grote lantaarn, maar de lampjes zijn vaak nog goed.

Gr Einte

Re:Baan plan van Einte update: warme chocolademelk met slagroom dag.
Citaat van: bellejt op donderdag 19 november 2009, 19:02:32
blijf van de Dremel af hoor.Ik heb een B & D gekocht met hulpstukken.Een stuk goedkoper en veel degelijker.Ik koop er wel de hulpstukjes zoals schijfjes ,boortjes enzo van Dremel bij.Mijn broer had er 3 versleten op 1 jaar.Ze worden wel gratis hersteld maar je bent ze toch een periode kwijt.Met mijn B&D heb ik op 2 jaar tijd nog geen enkel probleem gehad (zelfs als hij ff blokkeert omdat ik te snel wil gaan).

Bijzonder dat jij zo voor B&D gaat.

Ik heb nu alle B&D troep de deur uit, behalve een 20+ jaar oude B&D accuboor. Vroeger was B&D goed maar tegenwoordig niets dan goedkope troep.
Toppertje hier bij ons was een kleine nietsnut van een schuurmachientje, binnen 3 weken bij het vuil, wat een troep en een onding.

Ook die 'dremel' achtige machiene van B&D die ik zag, oogt een stuk lomper en in zelfde koffer (zelfde komaf?) als die kleine schuurmachine.
2 weken geleden mijn uit elkaar vallende B&D Workmate, toch het handelskenmerk van B&D, vervangen door een goede.


En je zegt dat je wel de opzetstukjes van Dremel koopt. Die zijn nu juist duuur vind ik. Ooit zaten bij een Gamma 20 euro 'dremel' tool aan Dremel gelijkwaardige bitjes. Apparaat was leuke starter maar echt slecht. Een aantal van die bitjes heb ik nog steeds. Ik zoek nog naar merk en winkel waar dergeijke opzet stukjes te krijgen zijn voor weinig.

Ik gebruik mijn Dremel 300 nu regelmatig (zie o.a. mijn rail hak- en sloopwerk elders op dit forum) en geen problemen of mindere performance. Nog niet in elk geval.
Maar bij mij blokkeert ie ook niet. Voor zwaardere klussen heb ik zwaardere tools  :twisted:   (slijpschijven, en mijn favoriet de haakse slijper, maar dat is niet voor modelbouw)


Nou ja, goed te horen dat bij jou de B&D rottory tool bij jou wel bevalt, maar om Dremel nu af te doen als slecht kan ik dus niet paatsen. In elk  geval niet t.o.v. Black & Dekker  :shock:


 
Einte: sterkte met de chocomel en je dagje 'vrij af', maar zaterdag weer gewoon aan de slag met de rails he?  :lol:   Hier bij mij in elk geval wel, zaterdag alleen thuis, dus verder bouwen.

Re:Baan plan van Einte update: knoppen aangesloten.
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: knoppen aangesloten.
Hallo medespoorders,

@ AnalogDriver,

Volgens mij hebben we dan de dezelfde dremel 300-1/55 .

@ Bellejt, ik houd het maar bij een dremel  8)

Vandaag wat knoppen aangesloten, toen een groot probleem een van de wissels deed het toch niet goed :shock: :? wel getest toen deed hij het wel.
Toen maar een andere ingezet, en toen brak het  plastik stukje af waar een spoelaansluiting zat  :twisted: :twisted: :evil: morgen een ander wissel proberen.

Ook een afsluitsein gekocht op MP en een mooie zagerij gescoord.

Alles zal volgende week wel binnen komen.

O ja, de chocolade melk was lekker, helaas zonder rum  :D

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 20 nov knoppen aangesloten.
Lid sinds: 2009

De laatste Trein stopt niet aan het perron......

offline
Re:Baan plan van Einte update: 20 nov knoppen aangesloten.
Wat een leuke marklinbaan,en dat met M rails :)
Dat is wat ik ook wil gaan doen.

Ik vind dat deze baan al veel sfeer heeft,
ik hou hier wel van.
dit geeft mij het ware Marklin gevoel.

Mvg Tino
Re:Baan plan van Einte update: 20 nov knoppen aangesloten.
Hallo,

Vandaag zijn alle wissels aangesloten op de knoppen  :D , maar hier en daar gaan er toch een aantal lampjes kapot  :(  Gelukkig kan ik makkelijk bij alle wissels, dus maar uitzoeken bij mijn grote vriend Conrad of die nog lampjes heeft, ook gelijk voor de seinen rood en groen.
En witte voor de armseinen en seinpalen voor ontkoppelrails.
Weet iemand een link naar die lampjes? Ik heb nog niks kunnen vinden bij Conrad  :?

Ben ook begonnen met een grote verbouwing op het andere rangeerterein word een aardige update binnenkort.
Het scharnier dat ik had gemaakt werkte niet echt lekker en bij de koppeling van de rails werkte het ook niet erg lekker er zat teveel speling in.

Dus binnenkort een foto reportage hier van  :D

En ik moet wat aan mijn datalimiet doen van mijn server heb nu 5 Gigabyte dat is te weinig moet wel 10 worden, dus nu even geen foto's  :? :(

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: knoppen aangesloten.
Citaat van: Einte op vrijdag 20 november 2009, 19:37:07
O ja, de chocolade melk was lekker, helaas zonder rum  :D

Gr Einte



Ja dat klopt toch dan, "zonder rum"

je had het ook met slagroom zei je......  :mrgreen:


Maar Einte,
je bent lekker bezig met je baan.
Zelf rij ik ook nog geheel M rail.

En ik doe het dan met de gewone blauwe kastjes
Wil tzt toch ook iets anders proberen nog,maar zover ben ik nog niet.


succes met de verdere bouw enz.


gr Frans
Re:Baan plan van Einte update: 21 nov. knoppen aangesloten.
Hallo Einte,

Een link naar de vervangende 19V, 50mA lampje bij Conrad is lamp

Mvg, Jos
Re:Baan plan van Einte update: 21 nov. knoppen aangesloten.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 21 nov. knoppen aangesloten.
Hoi Einte,

Leuk die zagerij, deze heb ik ook nog liggen in een doos, hij is zeker 40 jaar oud.

Ik weet nog dat de zaag echt op en neer gaat en hij behoorijk veel geluid maakt.

Ik ben benieuwd of dit bij jou ook zo is.

Veel plezier ermee :)

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 21 nov. knoppen aangesloten.
Hallo allemaal,

Bedankt voor de berichtjes  :D

Ben al een paar dagen niet echt lekker koorts hoofdpijn etc, dus vrijdag vorige week en nu thuis  :( :?

Vandaag heb ik mijn server update gehad heb 400 MB ruimte en 15 G data verkeer  8) :shock:

Dus om dat te vieren  :lol: :lol: :lol: een paar grote foto's van mijn BR 50





Vanavond zal de 6021 aankomen bij mij, dan hier een foto hier van  8)

Gr Einte

Re:Baan plan van Einte update: 23 nov.
Speciale Gast
Lid sinds: 2009

Sr Trdl

offline
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov.
Mooie loc Einte! Ik heb 'm al een paar keer in m'n handen gehad op de beurs, maar tot nu toe steeds laten liggen. Ik denk dat ik me op een dag toch niet meer kan inhouden 8).
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov.
Mooie foto's van een mooie loc Einte!
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov.
Zeker een mooie loc Einte, deze staat bovenaan mijn verlanglijstje.
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov.
prachtige lok Einte,

ik heb er ook een ik heb er een 5***** motor in gebouwd met perma magneet.
een sleep met 9 kolewagens erachter een (korte) lange heinrich

veel plezier ermee
grtz Wilfred
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov.
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov.
Hallo Medespoorders  :D

@ Wilfred

@ Hendrik_marklin

@ Pab

@ Rutger

Allen bedankt voor jullie berichtje, nou hier is die dan de 6021 plus trafo  8)



Ga woensdag wel kijken hoe ik hem ga aansluiten en plaatsen.
Mischien als ik nog geld over heb koop ik nog een 6035 of 6035 geloof ik bij  :D

Eerst dit   :lol:

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov. 6021 digital controller.
Topcentrale die 6021!

En er kan lang niet zoveel kapot aan gaan als met dat modernere spul met MFniX etc... 8)

Ik ben 3 jaar terug ook overgestapt van analoog op digitaal, met 2 Mobile Stations. Nou dat heb ik niet lang volgehouden, geef mij maar het echte 'trafoknopgevoel' van de 6021! :D

Citaat van: Einte op maandag 23 november 2009, 18:41:41
Mischien als ik nog geld over heb koop ik nog een 6035 of 6035 geloof ik bij  :D
En anders kun je altijd nog een 6035 nemen. Of eh... en 6035! En waarom niet een 6035?  :mrgreen:

Wellicht bedoel je de 6036. Enige verschil is dat je daarmee ook de F1 t/m F4 kunt bedienen en met de 6035 enkel de 'gewone' function (dan moet je eventuele F1 t/m F4 dus altijd via je 6021 bedienen). De 6036 is wel een stuk prijziger.

Eventueel heb ik nog wel een 6035 voor je te koop staan: zie hier.

Groetjes,
Kiezel :)
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov. 6021 digital controller.
Citaat van: kiezel op maandag 23 november 2009, 19:44:25
Topcentrale die 6021!

En er kan lang niet zoveel kapot aan gaan als met dat modernere spul met MFniX etc... 8)

Ik ben 3 jaar terug ook overgestapt van analoog op digitaal, met 2 Mobile Stations. Nou dat heb ik niet lang volgehouden, geef mij maar het echte 'trafoknopgevoel' van de 6021! :D

Citaat van: Einte op maandag 23 november 2009, 18:41:41
Mischien als ik nog geld over heb koop ik nog een 6035 of 6035 geloof ik bij  :D
En anders kun je altijd nog een 6035 nemen. Of eh... en 6035! En waarom niet een 6035?  :mrgreen:

Wellicht bedoel je de 6036. Enige verschil is dat je daarmee ook de F1 t/m F4 kunt bedienen en met de 6035 enkel de 'gewone' function (dan moet je eventuele F1 t/m F4 dus altijd via je 6021 bedienen). De 6036 is wel een stuk prijziger.

Eventueel heb ik nog wel een 6035 voor je te koop staan: zie hier.

Groetjes,
Kiezel :)

@ Kiezel wat zou die 6035 moeten opbrengen  :?: :?:

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov. 6021 digital controller.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov. 6021 digital controller.
Hoi Einte,

Dat is een mooie uitbreiding die 6021.
Deze kom je regelmatig tegen en werken altijd ( van horen zeggen ).

Dus jij bent ook weer een stukje digitaler geworden :D.

Veel plezier ermee.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov. 6021 digital controller.
Einte ik PB je even...

Groetjes,
Kiezel :)
Re:Baan plan van Einte update: 23 nov. 6021 digital controller.
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag nog ziek thuis geweest maar ondertussen is de dremel binnen gekomen.



Dus morgen na het werk ga ik de slakken kuil proberen te freesen.



Met dank  :D aan AnalogDriver, en hier het bericht hier over hoe gemaakt is.

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 24 nov. dremel.
Je hebt de medicijnflesjes al klaar staan zie ik. :mrgreen:
Hopelijk ben je gauw weer opgeknapt en kunnen we je kunsten met de dremel gaan aanschouwen.

Gr.
René
Re:Baan plan van Einte update: 24 nov. dremel.
Dremel is een fijn apparaat.
Beterschap en succes met je freeswerk.

Ik heb altijd veel plezier van de haakse kop op mijn dremel. Mooi voor kleine ruimtes en slijpen.
Re:Baan plan van Einte update: 24 nov. dremel.
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 24 nov. dremel.
Citaat van: pab op dinsdag 24 november 2009, 21:47:53

Ik heb altijd veel plezier van de haakse kop op mijn dremel. Mooi voor kleine ruimtes en slijpen.


De hulpstukken die er bij zaten zijn wel erg grof, en geen haakse kop wel een flexibele slang.
Ik ga wel een hulpstuk maken om de dremel op te hangen.
Als je dat er bij kocht was je 129 euro kwijt en nu 69  8)

Citaat van: Lokkie op dinsdag 24 november 2009, 18:59:08

Je hebt de medicijnflesjes al klaar staan zie ik. :mrgreen:
Hopelijk ben je gauw weer opgeknapt en kunnen we je kunsten met de dremel gaan aanschouwen.


Die flesjes moet je niet gaan gebruiken als je hoofdpijn hebt  :mrgreen: :mrgreen:

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 24 nov. dremel.
Ophangbeugel Dremel: 19,95 Gamma 21 euro Praxis
Heb het pas gekocht, erg fijn, nu hangt de dremel letterlijk onder handbereik.

Een simpele haak kan het ook als je iets dichtbij hebt om die aan op te hangen. Dremel beugel heeft als voordeel dat ie wat gaten in de voet heeft om je meest gebruikte hulpstukken in te zetten.


Succes met jouw versie van de inspectiekuil,

Hajo
Re:Baan plan van Einte update: 24 nov. dremel.
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 24 nov. dremel.
Hallo alle mede spoorders

Vandaag heb ik de dremel in gebruik genomen  :D

Hier het resultaat na een half uurtje dremelen.





Heb ik toch de rails half doorgezaagd zie ik nu pas op de foto  :( :?  het lijkt erger dan het in werkelijk is  :D het rare stukje is natuurlijk weg gehaald.



Hier kun je zien dat de loc gewoon stroom krijgt de lampen branden en hij rijd er goed over heen zonder schokken.
Je kunt ook zien dat de vijl er stevig door heen is gehaald en er nu netjes uitziet  8)



Dit zou de plek moeten worden voor de inspectiekuil.

Als iemand nog ideeen heeft hoor ik graag.

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 25 nov. inspectiekuil.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 25 nov. inspectiekuil.
Het eerste werkstukje zit erop voor de dremel.

Ja Einte het is even wennen zo,n nieuw apparaat maar jij hebt het al aardig onder de knie :D :D

Succes verder.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 25 nov. inspectiekuil.

Rails beetje ingezaagd  :lol: :lol:

Als je goed bij mijn versie kijkt zie je hetzelfde. :?

Re:Baan plan van Einte update: 25 nov. inspectiekuil.
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan plan van Einte update: 25 nov. inspectiekuil.
Hallo,

Ik heb vandaag de 4 trafo's op een plankje geschroefd, en ergens onder de baan vast gezet.
Nou is het plan om onder de trafo's een goot te schroeven met een WCD verdeler, en dat alles met een schakelaar aan dan wel uit te zetten  8)

Die 2 regelbare trafo's wou ik gaan gebruiken voor verlichting in huisjes en staat verlichting etc.



Morgen neem ik een stuk goot mee van mijn werk 60 x 60 mm bv.
En dan een verdeel WCD er onder schroeven.
Alleen moet ik dan een keer de stekkers er goed in steken en kijken of tussen de bruine draden geen lampje gaat branden, want dan zitten de stekkers verkeerd  :?

Nou nog de vraag hoe zet ik mijn 6021 controller neer zie foto.



Of



Links of rechts of tussen je benen in als je voor de baan zit.

Brand maar los  :D

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
rechtsboven naast de knoppen
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Ben je van plan om later nog uit te breiden, extra controller voor besturing, schakelen van wissels en seinen.
Zou ik dan alvast rekening mee houden. Ik zou voor rechts kiezen.
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Citaat van: pab op donderdag 26 november 2009, 20:45:12

Ben je van plan om later nog uit te breiden, extra controller voor besturing, schakelen van wissels en seinen.
Zou ik dan alvast rekening mee houden. Ik zou voor rechts kiezen.


Hallo Pab, was ik vergeten, die tweede controller is al in bestelling bij een forum lid.

Dat zou dan de 6035 en die komt er naast  8)
En nog wat ruimte voor andere dingen, gereedschap bv.

Volgende week heb ik pas tijd om de boel weer aan te sluiten  :( :?

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Hallo allemaal,

Vandaag was het pakjes avond, drie grote dozen  :shock:

Ten eerste de houitzagerij met motor en lampje, ik heb het nog niet getest  :(

Ten tweede een afsluitsein, voor de BW terein.

Ten derde een grote boom van Heki



En een paar losse zakjes rendiermos in verschillende kleuren en een zakje straat  8)



Tenslotte hoop ik morgen in Rijswijk een waterkraan te vinden voor de BW terein, en een paar stukken K rail voor in de locloods.

Ga samen met mijn zoon foto's maken van de modelbanen die er zullen zijn.

Mischien tot morgen.

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Sluit die houtzagerij eens aan Einte, als het goed is maakt hij ook nog geluid :D

Ik heb er ook nog een in een doos liggen op zolder, deze is zeker 35 jar oud.

Groeten,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 28 november 2009, 09:14:09

Sluit die houtzagerij eens aan Einte, als het goed is maakt hij ook nog geluid :D

Ik heb er ook nog een in een doos liggen op zolder, deze is zeker 35 jar oud.


Citaat van: degeluidsman op zondag 22 november 2009, 08:41:38

Hoi Einte,

Leuk die zagerij, deze heb ik ook nog liggen in een doos, hij is zeker 40 jaar oud.


@ Peter, hij word steeds jonger  :mrgreen: :mrgreen:

Ik zie je mischien wel in Rijswijk  :D

Gr Einte
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Hallo Einte,

Vandaag eens eindelijk tijd gehad om jouw topic door te lezen.
Vind dat je een practige baan aan het bouwen bent met de Marklin M-rails, geef zo'n lekker nostalgisch gevoel :lol:.

Zie ook dat je een 6021 control unit heb, deze heb ik ook en ben er erg tevreden mee, zelf heb ik er een interface bij zodat ik de baan ook met koploper kan besturen.

Voor de rest wens ik je veel succes met de verdere bouw, ik blijf dit zeker volgen.

Gr.
Piwie.
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Citaat van: Einte op zaterdag 28 november 2009, 09:18:45
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 28 november 2009, 09:14:09

Sluit die houtzagerij eens aan Einte, als het goed is maakt hij ook nog geluid :D

Ik heb er ook nog een in een doos liggen op zolder, deze is zeker 35 jar oud.


Citaat van: degeluidsman op zondag 22 november 2009, 08:41:38

Hoi Einte,

Leuk die zagerij, deze heb ik ook nog liggen in een doos, hij is zeker 40 jaar oud.


@ Peter, hij word steeds jonger  :mrgreen: :mrgreen:

Ik zie je mischien wel in Rijswijk  :D

Gr Einte

Net als zijn baasje :P :P

Maar nog steeds niet aangesloten :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Peter / degeluidsman.
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Ziet er al goed uit Einte....hard gewerkt zeg :)

En mooie aanwinsten, jij bent vast niet stout geweest gezien je aanwinsten  :lol:

Succes !!

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan plan van Einte update: 26 nov. trafo's en 6021 plaatsen.
Zo Einte, je bent weer eens flink bezig geweest. Die inspectiekuil is een erg mooi idee.

Je hebt ook de trafo's mooi weggewerkt.