Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?

Gestart door MM. woensdag 03 juni 2009, 10:45:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Hoe maak jij je gras op de baan?
ik gebruik de noch static gras

11 (12.1%)

Ik gebruik een eigen gemaakte statisch gras maker

33 (36.3%)

ik gebruik een gras mat

15 (16.5%)

ik plak het op met houtlijm en dan strooien

23 (25.3%)

Anders, ik zet het hieronder!

9 (9.9%)

Totaal aantal stemmen: 49

Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Ik heb vanavond voor het eerst met de Noch statische grasstrooier gewerkt bij ons op de treinenclub. Dat apparaat werkt toch geweldig hoor, de grasvezels vliegen erop en staan keurig overeind.
Ik had drie kleuren vezels doorelkaar gemengd, hierdoor krijg je een wat realistischer beeld van het gras.  Om was wilder effect te krijgen heb ik losse grasvezels van Busch erin gedaan en ook dat werkt prima. Als je iemand in de buurt kent die zo'n apparaat heeft zou ik hem tegen een kleine vergoeding kunnen lenen. Wellicht een tip.

Groeten Ronald
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Srry topic is oud. Maar dan hoef ik geen nieuw topic te genruiken. Ik heb grasmatten. Nu wil ik er tussendoor wat andere kleur strooien. Met verdunde houtlijm is geen succes :shock: Hoe moet het. gewoon hairspray alleen er over heen doen of zo?
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Hallo remie,

Ik weet niet of het met hairspray ook gaat lukken ik gebruik gewoon blankelak en dat gaat goed gekocht bij J&J Vriend maar is ook verkrijgbaar in een doe het zelf zaak

Groet Wim.
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Citaat van: Remie op maandag 07 september 2009, 16:55:58
Srry topic is oud. Maar dan hoef ik geen nieuw topic te genruiken. Ik heb grasmatten. Nu wil ik er tussendoor wat andere kleur strooien. Met verdunde houtlijm is geen succes :shock: Hoe moet het. gewoon hairspray alleen er over heen doen of zo?

ik heb nu zelf de strooipot, en ik doe eerste een laagje houtlijm, dan gras. En dan haarspray werkt perfect. soms doe ik er nog wel 3 lagen met haarlag en gras erover. Kryg je heel hoog gras.
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Als ik google op blanke lak zie ik alleen maar spul voor auto's voor ongeveer 7 euro. En dat hairspray zal ik wel een proberen. Dat moet denk nadat je het gras strooid of er voor?
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Citaat van: Remie op maandag 07 september 2009, 17:45:31
Als ik google op blanke lak zie ik alleen maar spul voor auto's voor ongeveer 7 euro. En dat hairspray zal ik wel een proberen. Dat moet denk nadat je het gras strooid of er voor?

nou jy zit met een gras mat he, dus ik zou denken van eerst je grasmat, haarlak, gras, haarlak gras etc..
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Dan zal ik vrijdag haarlak kopen.
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Citaat van: Remie op maandag 07 september 2009, 17:51:15

Dan zal ik vrijdag haarlak kopen.


Denk dat een spuitbusje blankelak goedkoper is ik geloof bij xenos zijn ze te koop, ik geloof van nog net geen euro.

Groet Wim.
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Citaat van: Wim N op maandag 07 september 2009, 17:56:22
Citaat van: Remie op maandag 07 september 2009, 17:51:15

Dan zal ik vrijdag haarlak kopen.


Denk dat een spuitbusje blankelak goedkoper is ik geloof bij xenos zijn ze te koop, ik geloof van nog net geen euro.

Groet Wim.

En dan is het het zelfde effect?
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Ik heb onlangs een spuitbus lijm gekocht bij de Aktion voor ? 1,89. Ik heb er gelijk 5 ingeslagen voor die prijs. Het werkt prima net als de Busch spuitlijm.

Is misschien een tip.

Groeten Ronald
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Heb al haarlak. Hopen dat het werkt.
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Lid sinds: 2009

Vooral voor de technische kant.

offline
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
aangezien je geen 2 opties kan aanklikken, wij strooien en plakken matten
Re:Poll; Hoe maak jij je gras??? ervaring conrad strooipot?
Ik ben echt heel tevreden over de Noch GrassMaster. Fijne verdeling, goede grasstuktuur.