Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Brawa br 75

Gestart door Michael donderdag 19 november 2009, 21:20:06

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Brawa br 75
Michael
gast

Brawa br 75
Ik overweeg om een br 75 van Brawa aan te schaffen. Ik heb nog geen ervaring met dit merk en zou graag willen weten of het moeilijk is om deze locs met een mobil station te besturen en of deze locs ook optrek en rem vertraging hebben.
Ik heb al eens een loc van Piko gekocht maar was zwaar :( teleur gesteld in de rijeigenschapen en hoe moeilijk deze loc te programeren was.
Re:Brawa br 75
woutje
gast

Re:Brawa br 75
KLIK voor de decoder die Brawa (net als Roco) doorgaans in haar loks stopt. Is van de LokPilot familie van Esu. Geen MFX.

Heeft een standaard CV set dus ook optrek- en afrem vertraging en is te programeren met een Marklin centrale.

Gr, Ben.
Re:Brawa br 75
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Brawa br 75
De soundversie is zo mooi !  :D
Re:Brawa br 75
ATSF2
gast

Re:Brawa br 75
Ik heb de BR 75

Hij loopt fantastisch en het geluid super. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik wel een probleem heb gehad met de lok met de verlichting. Die werkte niet goed maar dat is door Brawa zelf perfect opgelost

De lok heeft een sublieme trekkracht en het geluid past zich perfect aan aan de snelheid en de werkload.

Een model lekker mee te rijden.

Ik gebruik K-rails

Groet

Jos
Re:Brawa br 75
Lid sinds: 2006

offline
Re:Brawa br 75
Citaat van: ATSF2 op donderdag 19 november 2009, 22:43:36
Ik heb de BR 75

Hij loopt fantastisch en het geluid super. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik wel een probleem heb gehad met de lok met de verlichting. Die werkte niet goed maar dat is door Brawa zelf perfect opgelost

De lok heeft een sublieme trekkracht en het geluid past zich perfect aan aan de snelheid en de werkload.

Een model lekker mee te rijden.

Ik gebruik K-rails

Groet

Jos