Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels

Gestart door Ploffer woensdag 13 mei 2009, 20:55:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
Ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van iemand die Marklin Locs met MFX decoders in hun bezit hebben in samenwerking met de Ecos versie 3.0.
Werken alle functies en het automatisch aanmelden van de locs zonder problemen.
Ook zou ik graag willen weten of de wissels van de marklin C rails met ingebouwde decoder zonder problemen aangemeld kunnen worden net als bij CS.     :P
Re:Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
Ik heb 3 mfx modellen rijden op de ECoS met versie 3.0 Ik heb geen problemen ondervonden. mfx meld zich aan, rijden maar. Slechts één model heeft extra functies en die werken prima.
Met decoders C-rail heb ik geen ervaring. Ik werk met servo wisselaandrijving van MBT.

Mg, Johan
Re:Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
Citaat van: Ploffer op woensdag 13 mei 2009, 20:55:30
Ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van iemand die Marklin Locs met MFX decoders in hun bezit hebben in samenwerking met de Ecos versie 3.0.
Werken alle functies en het automatisch aanmelden van de locs zonder problemen.
Hier heeft de voorganger al een antwoord op gegeven. Inderdaad is dat geen probleem.

CiteerOok zou ik graag willen weten of de wissels van de marklin C rails met ingebouwde decoder zonder problemen aangemeld kunnen worden net als bij CS.     :P
Bedoel je hiermee of de (wissels)decoders zichzelf bij de centrale aanmelden ?. Zo ja er zijn geen wisseldecoders die zichzelf bij de centrale aan kunnen melden. Gewone wisseldecoders kun je bij de ECoS normaal ingeven.

Mvg,
Peter
[/quote]
Re:Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
Ik bedoel eigenlijk of de wisseldecoders van Marklin zonder probleem in te stellen zijn.
Re:Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
ja is geen probleem
Re:Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
Citaat van: De beginneling op maandag 03 augustus 2009, 09:43:27
ja is geen probleem
Reageer je niet een beetje laat op een bericht van 13 Mei.  :lol:

Mvg,
Peter
Re:Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
Citaat van: Freak op maandag 03 augustus 2009, 09:59:08
Citaat van: De beginneling op maandag 03 augustus 2009, 09:43:27
ja is geen probleem
Reageer je niet een beetje laat op een bericht van 13 Mei.  :lol:

Mvg,
Peter

Goe bezig, peter! Die jongen komt ook niet meer terug! :-(
Re:Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
Jawel hoor, De beginneling kan wel tegen een grapje.

Mvg,
Peter
Re:Ecos vragen ism Marklin Locs cq wissels
Haahaha ja was nog niet helemaal wakker denk ik . :D (was al vroeg online voor de vakantietijd)