Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

BR 110 waarde

Gestart door Märklinliefhebber jr. woensdag 06 mei 2009, 22:51:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
BR 110 waarde
Märklinliefhebber jr.
gast

BR 110 waarde
Ik heb een jaar of 7 geleden ooit eens een Br 110 gekocht toen was het een vrij dure trein, misschien weten jullie dit maar wat is zijn prijs nu, ps: hij is digitaal, had 'm namelijk gekregen bij een delta set die ik had gekregen van mijn vader hier zat een rode DB (deutsche bundesbahn) cargo, serienummer weet ik helaas niet , trein set bestaad uit 1 kraan, 1 wagen waarop je de kraan kan leggen ( de hefboom ) , 2 houtwagens met een grote staaf hout, en een bruine wagen met uitstekende spijlen.

Hoop antwoord te horen 
Re:BR 110 waarde
Hallo Jr.

Met zo weinig informatie wordt het wel moeilijk zoeken  :(

Omdat je het over Delta hebt neem ik maar aan dat je het over de Marklinnummer 3440 hebt  :?
Die is volgens de Koll 2009 70 euro waard.

Maar er zijn heel veel verschillende BR110 gemaakt dus misschien moet je wat meer informatie geven, foto/ bedrijfsnummer

Groetjes Fulco
Re:BR 110 waarde
Lid sinds: 2006

offline
Re:BR 110 waarde
een DB 110 voor cargo . Denk dat het een 140 is . en zo ver in weet hebben er geen 110en in startset gezeten .
een 110 en een 140 zijn nagenoeg gelijk
Re:BR 110 waarde
wibi
gast

Re:BR 110 waarde
Als je nou eens het BEDRIJFSNUMMER intikte, compleet met controlecijfer, dan duurt die hele opzoekkwestie maar een paar seconden.
Verder kun je nog op verschillende sites kijken, goh, wat zijn er toch een hoop luie mensen!  gr
Re:BR 110 waarde
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:BR 110 waarde
We zijn hier geen helderziende hoor.
Geef even het catalogusnummer van de doos, het lokserienummer, kleur en logo, dan weten we waar je over praat.
Een Br 110 trok alleen personentreinen, dus zal het wel om een Br 140 gaan.
Het verschil tussen beide loks is de tandradoverbrenging, in echt dus.
In model zijn beide technisch identiek.
Re:BR 110 waarde
Märklinliefhebber jr.
gast

Re:BR 110 waarde
Oww sorry voor late reactie :? , volgensmij was het 3440 maar had dat al gelezen van 70 euro maar dat was analog, maar die van mij is digitaal, hoop dat jullie me nu wel verder kunnen helpen, sorry voor de ophef. De Br is blauw


PS: het was een trein die ik er apart bij had gekocht samen met 2 NS wagonnen met ingebouwd licht ( pa gedaan ).

startersset: Grote startersset met een rode trein van de deutsche bundesbahn (rood) en met het woord cargo eronder, met o.a. kraanwagon en het wagonnetje dat erbij hoort, 2 wagonnen met een blok hout die je er op moet leggen, een wagon met dingen die omhoog staan
Re:BR 110 waarde
Hallo jr

Wat voor bedrijfsnummer staat er op de loc? misschien kun je een foto plaatsen?

Groetjes Fulco
Re:BR 110 waarde
Lid sinds: 2006

offline
Re:BR 110 waarde
Als je de doos nog hebt daar staat het catalogusnummer op dat zou veel gis en zoekwerk besparen :?
Re:BR 110 waarde
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:BR 110 waarde
Citaat van: Märklinliefhebber jr. op vrijdag 08 mei 2009, 23:50:52
......volgensmij was het 3440 maar had dat al gelezen van 70 euro maar dat was analog, maar die van mij is digitaal......

De 3440 is een blauwe Br 110 155-9 met Delta (=digitaal) decoder, dus niet analoog.
(De 3740 is digitaal hoogvermogen, dus met lastregeling.)
Ik neem aan dat je deze lok bedoelt?




Er staat er een te koop op Ebay.de en ik heb em in mijn "te volgen objecten" gezet en deze loopt af op    13.05.09 19:29:34.

Maar je ziet dat iedereen die hier reageert een beetje op het verkeerde been wordt gezet door je warrige verhaal.
Je hebt het namelijk over een rode cargolok in een startset, maar die heeft hier blijkbaar niets mee te maken.
Probeer je vraag zo duidelijk mogelijk te stellen, zonder allerlei irrelevante details erbij te vermelden, dat maakt je vraag heel onduidelijk.
En een paar punten en komma's doen ook geen kwaad.

En waar heb je die ?70,- nu vandaan?
Re:BR 110 waarde
@ Kappa/Ad

CiteerOmdat je het over Delta hebt neem ik maar aan dat je het over de Marklinnummer 3440 hebt 
Die is volgens de Koll 2009 70 euro waard
8)

Groetjes Fulco
Re:BR 110 waarde
Märklinliefhebber jr.
gast

Re:BR 110 waarde
Sorry iedereen voor het warverhaal, Maar het is inderdaad de 3440, sorry dat ik het niet kon na cheken want me treinbaan stond bij mijn vader maar nu staat hij bij mijn moeder (gescheiden) en dus kan ik hem nu ook iedere dag bewonderen :D
Re:BR 110 waarde
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:BR 110 waarde
Citaat van: FV op zaterdag 09 mei 2009, 20:53:54
@ Kappa/Ad

CiteerOmdat je het over Delta hebt neem ik maar aan dat je het over de Marklinnummer 3440 hebt 
Die is volgens de Koll 2009 70 euro waard
  8)

Groetjes Fulco
Zie je Fulco, ik lees er soms ook gewoon overheen........ :oops: :mrgreen: