Het is mij niet helemaal duidelijk wat en hoe je nu met het station gaat doen en welke sporen hoe lopen en welke functie ze hebben. Mijn eerste indruk is dat het erg rommelig wordt, vooral wat de treinenloop betreft. Volgens mij moeten veel treinen een slinger in het station maken (over het gebogen gedeelte van een wissel rijden) Dit geeft een erg rommelig, en onrealistisch, beeld als je gaat rijden. Ik hoop dat je hier aan gedacht hebt en dit mee genomen hebt in je keuze voor deze veranderingen. Doe er jouw voordeel mee!
Hoi Kenny,Dank je wel, wat betreft de sporen, er is nog een spoor niet zichtbaar, ik heb wel wat aangepast, maar het eerdere aangekondigde banenplan is niet doorgegaan. Het ligt nu toch wat mooier, wat langere sporen, 3 doorgaande met doorwisselmogelijkheden en 1 kopspoortje voor mij Railbus.
Ik zie trouwens allemaal gele bordjes/knopjes op de wissels. Kun je hier iets meer over vertellen? Komt dit idee uit de werkelijkheid?
Dat zijn de achterzijdes van de seinen.
Hoi Hans,Dank je wel. Van de bomen maak ik alleen de meeste loofbomen zelf, dit zijn van die pakketten die je koopt van o.a. Anita Decor, wat lijm erop en dan van dat vlokkenstrooisel. gr. Henk
Citaat van: ÖBB op donderdag 24 september 2009, 21:26:20Hoi Hans,Dank je wel. Van de bomen maak ik alleen de meeste loofbomen zelf, dit zijn van die pakketten die je koopt van o.a. Anita Decor, wat lijm erop en dan van dat vlokkenstrooisel. gr. HenkZijn die erg duur ?? ...ben dus een echte HOLLANDER Groeten,Hans.
Hoi Hans,Nou je ziet het ik ben niet zo technisch met die pc's ha ha. Maar je hebt gelijk hoor de kosten moeten niet te hoog worden. Het zijn hobbyseinen, en ze kosten zo rond de 10,00 euro op de beurs in Houten. Ik gebruik ze gewoon met de standaard schuifkastjes van Märklin, ik heb weleens gelezen dat iemand ze ook met een cs aanstuurde, maar dan moet je ze aanpassen, en hoe dat moet???gr. Henk
Hoi Hans,Slorry, niet goed gelezen. Het aantal bomen is sterk afhankelijk van de kwaliteit van het pakket, maar een stuk of 15 kleine en grote moet eigenlijk wel lukken, en de rest kan je mooi struikjes van maken. De kosten zijn volgens mij afhankelijk van het merk tussen de 10,00 en 20,00 euro. De vlokken zijn van Anita Decor en woodland scenics.gr. Henk