Nieuws:

De stichting 3rail Kalender: Een aanrader voor elke actieve modelspoor hobbyist!

Landendriehoek

Gestart door ÖBB zondag 03 mei 2009, 13:36:41

Re: Landendriehoek

Swiss rail .. what else?

Henk,

Lekker bezig! Ook hier wordt de aandacht verlegd naar het buiten seizoen.

Groeten,
Wico

Als het maar Zwitsers is.

Prachtige vorderingen Henk. :thumbup:
Zoals altijd ziet het er weer goed en verzorgd uit het groen in de Landendriehoek. :thumbup:  :thumbup:

Groet Michel
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

De foto's zijn weer om te smullen Henk  :favorite:
Ja het mooie weer komt er weer aan en je hebt gelijk om daar lekker van te genieten.

Mvg,

Peter Degeluidsman

Hoi allen, dank jullie wel weer. Ik zal af en toe wat posten mocht het beetje minder weer zijn. Ga komende tijd met ander groen aan de slag. Plus als beetje meezit met een zee aquarium.

Gr henk

Een paar keer  @citaat
Ik lees het allemaal wel graag, ook al ben ik zelf echt geen buitenman... ;-)
Hier zal het buitengroen nog even duren, en BINNENgroen... dat laatste is iets voor Joost, want zoals we weten: die mag het weten...  >:-D

Terug naar buiten, waar wat laatste restjes sneeuw verdwijnen...
Alhoewel ik redelijk zeker ben, dat er nog wel (meestal natte) sneeuw zal vallen.

Hoi allen, vandaag mijn bestelde migros wagons opgehaald. Mooi setje zo. Tevens wat bomen gehaald welke mooi plekje hebben gekregen op het deel waar de houthakkers ook komen. Alles is nog vrij kaal moeten nog struikjes, varens etc op komen. Maar begin ben ik al blij mee.
Gr henk
Forum Moderator

Mooi setje wagons Henk daar ga je veel plezier aan beleven.
De uitbreiding van het groen is top.

Mvg,

Peter Degeluidsman

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

Mooie plaatjes, Henk :thumbup:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!

Groeten,

Erik.

Prachtige Migros aanwinsten Henk. :favorite:
Het stukje met de bomen is erg fraai geworden en is zeer rustgevend.
En de 2 overzicht foto's zijn van grote klasse en geven een mooi (sfeervol) beeld van je schitterende baan. :favorite:

Groet Michel

Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 14 maart 2026, 17:58:10Mooi setje wagons Henk daar ga je veel plezier aan beleven.
De uitbreiding van het groen is top.

Mvg,

Peter Degeluidsman

Dank je wel Peter, ja ben blij met de wagons gelukkig had de dealer ook de wagon van 2006 nog dus dan is setje mooi compleet.

Gr henk

Citaat van: Nieuwenhuis op zaterdag 14 maart 2026, 18:01:32Mooie plaatjes, Henk :thumbup:
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!

Groeten,

Erik.

Dank je wel Erik, ja ben ook blij met het begin. Als af is mooie afsluiting seizoen.
Gr henk

Citaat van: h0_miessie op zaterdag 14 maart 2026, 18:28:19Prachtige Migros aanwinsten Henk. :favorite:
Het stukje met de bomen is erg fraai geworden en is zeer rustgevend.
En de 2 overzicht foto's zijn van grote klasse en geven een mooi (sfeervol) beeld van je schitterende baan. :favorite:

Groet Michel
Dank je wel Michel, ja de migros wagons stonden al keer op mijn lijstje, echter op beurzen vaak vieze vergeelde wagons en nu een nieuwe set kunnen combineren met prachtige 2e hands wagon. Het complete plaatje van dat stukje baan ben ik ook erg blij mee, ooit hoop ik compleet overzicht te kunnen tonen. Nu lijkt het nog op een oorlogsgebied haha. Gr henk

Swiss rail .. what else?

Henk,

Mooie aanwinsten, mooie update dus ik sluit me aan bij de verdere positieve reacties :thumbup:.

Groeten,
Wico

Citaat van: Wico op zaterdag 14 maart 2026, 19:27:05Henk,

Mooie aanwinsten, mooie update dus ik sluit me aan vij de werdere positieve reacties :thumbup:.

Groeten,
Wico
Dank je wel Wico

Henk, proficiat met de aanwinsten én de leuke scenery. Ik zie er naar uit hoe het eruit zal zien nadat je de laatste details hebt toegevoegd.

Luc

Hoi Henk, wat een ontzettend leuk detail, die kunstschilder voor zijn hutje. Middenin de natuur, om jaloers op te worden!

@citaat wat een ontzettend leuk detail, die kunstschilder voor zijn hutje
Die was mij ook eigenlijk direct opgevallen... 👏

Citaat van: Peter Alex op zondag 15 maart 2026, 17:25:48Hoi Henk, wat een ontzettend leuk detail, die kunstschilder voor zijn hutje. Middenin de natuur, om jaloers op te worden!
Hoi Peter Alex, dank je wel. Ja hij zit daar lekker in de vrije natuur lekker te kwasten.

Gr henk

Citaat van: hermanvk op zondag 15 maart 2026, 18:11:26@citaat wat een ontzettend leuk detail, die kunstschilder voor zijn hutje
Die was mij ook eigenlijk direct opgevallen... 👏
Hoi Herman ja soms word je jaloers op je eigen preisertjes.

Gr henk

Hoi allen.

Vanavond wat extra details toegevoegd. Binnenkort de houthakkers en wat dieren toevoegen. Dan de weg eronder afmaken.
Gr henk

Sfeer met de hoofdletter S, de schilder doet me denken aan het Diorama in de Efteling, waar Anton Pieck "zijn" wereld schildert

Prachtig stukje gaat dit worden Henk zeker als de laatste details zijn toegevoegd zoals de houthakkers en de (vele) dieren zijn toegevoegd. :thumbup:

Groet Michel

Citaat van: BR38 op maandag 16 maart 2026, 19:46:01Sfeer met de hoofdletter S, de schilder doet me denken aan het Diorama in de Efteling, waar Anton Pieck "zijn" wereld schildert
Dank je wel, ja soms zijn het de kleine dingen die het leuk maken.
Gr henk

Citaat van: h0_miessie op maandag 16 maart 2026, 19:46:30Prachtig stukje gaat dit worden Henk zeker als de laatste details zijn toegevoegd zoals de houthakkers en de (vele) dieren zijn toegevoegd. :thumbup:

Groet Michel
Dank je wel Michel ja best tevreden met dit stukje. Nu effe zoeken wat ik allemaal heb aan dieren. Zijn leuke dingen om iedere avond nog even te doen.
Gr henk

Swiss rail .. what else?

Henk,

Met iedere aanvulling komt er meer sfeer :thumbup:. Het zit in dit soort details die de scenery op een baan af maakt! Een plezier om naar te kijken :D.

Groeten,
Wico

Citaat van: Wico op maandag 16 maart 2026, 20:04:04Henk,

Met iedere aanvulling komt er meer sfeer :thumbup:. Het zit in dit soort details die de scenery op een baan af maakt! Een plezier om naar te kijken :D.

Groeten,
Wico

Dank je wel Wico. Ja vind het zelf leukste om te doen. Details toevoegen. Wellicht dat ik ooit andere delen wel weer keer overnieuw opbouw maar eerst alles maar eens afbouwen

Gr henk

Swiss rail .. what else?

Citaat van: ÖBB op maandag 16 maart 2026, 20:24:05Wellicht dat ik ooit andere delen wel weer keer overnieuw opbouw maar eerst alles maar eens afbouwen

Nu het einde van de scenerybouw op mijn baan in zicht komt, speelt die gedachte ook wel eens door mijn hoofd.

Groeten,
Wico

De afgelopen dagen het deel naast de wijngaard en het bosbouwgebied wat verder klaar gemaakt. Er moet nog wel wat gedaan worden maar komende tijd aan 3e hobby beginnen, zeeaquarium.
Gr henk

Heerlijke sfeer hangt er over je baan heen Henk. :favorite:
Iedereen zit of staat en fiets heerlijk en geniet van de mooie omgeving / baan. :thumbup:
Ook de scene met de houthakkers is erg leuk gedaan. :thumbup:  :thumbup:

Groet Michel

Swiss rail .. what else?

Henk,

Mooie sfeervolle details, een plezier om naar te kijken :thumbup:.

Groeten,
Wico

Citaat van: h0_miessie op vrijdag 27 maart 2026, 18:45:48Heerlijke sfeer hangt er over je baan heen Henk. :favorite:
Iedereen zit of staat en fiets heerlijk en geniet van de mooie omgeving / baan. :thumbup:
Ook de scene met de houthakkers is erg leuk gedaan. :thumbup:  :thumbup:

Groet Michel

Hoi Michel dank je wel of de wilde zwijntjes het leuk vinden al die kettingzagen? Maar zo wil je toch door de alpenlanden reizen. Tenminste zo beleefden wij het destijds in het mooie Oostenrijk.
Gr henk

Citaat van: Wico op vrijdag 27 maart 2026, 19:11:15Henk,

Mooie sfeervolle details, een plezier om naar te kijken :thumbup:.

Groeten,
Wico
Dank je wel Wico, ik vind altijd de details het leukste om toe te voegen. Dat maakt voor mij een treinbaan iets waarnaar je blijft kijken.

Gr henk
Forum Moderator

Hoi Henk,

Wederom zijn er weer leuke details op jou baan te bewonderen  :thumbup: :thumbup:
De linker chopper op de eerste foto, heeft wel wat weg van mijn Honda shadow  :D

Mvg,

Peter Degeluidsman

Mooi werk Henk, ik hou van de vele details.

Luc

Citaat van: Degeluidsman op zaterdag 28 maart 2026, 08:29:28Hoi Henk,

Wederom zijn er weer leuke details op jou baan te bewonderen  :thumbup: :thumbup:
De linker chopper op de eerste foto, heeft wel wat weg van mijn Honda shadow  :D

Mvg,

Peter Degeluidsman

Hoi Peter ja die motorrijders zijn erg mooi en wie weet hebben ze stiekem wel modelletje van jou gemaakt.

Gr henk

Citaat van: lucdiels op zaterdag 28 maart 2026, 09:49:52Mooi werk Henk, ik hou van de vele details.

Luc

Hoi Luc dank je, ja details maken een baan vind ik.

Gr henk