Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Baan Hans(je)

Gestart door Hansje dinsdag 28 april 2009, 09:46:50

0 leden en 5 gasten bekijken dit board.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Baan Hans(je)
het wordt net echt  :lol: :lol:
complimenten en succes
groet robert
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dank je Robert  :)

Piet, dat was precies waar ik aan dacht...teveel ronde steentjes.
Dat is zeker nog wel wat voor verbetering vatbaar.

Ik kan ook wat stenen (tjes) natuurlijk nog wat kleur meegeven zoals de bestaande rots-partij...een idee ??

Bedankt.

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op donderdag 10 september 2009, 20:45:37
Dank je Robert  :)

Piet, dat was precies waar ik aan dacht...teveel ronde steentjes.
Dat is zeker nog wel wat voor verbetering vatbaar.

Ik kan ook wat stenen (tjes) natuurlijk nog wat kleur meegeven zoals de bestaande rots-partij...een idee ??

Bedankt.

Groeten,

Hans.

Zou kunnen, misschien eerst even proberen op een los steentje
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: pab op donderdag 10 september 2009, 21:08:41
Citaat van: Hansje op donderdag 10 september 2009, 20:45:37
Dank je Robert  :)

Piet, dat was precies waar ik aan dacht...teveel ronde steentjes.
Dat is zeker nog wel wat voor verbetering vatbaar.

Ik kan ook wat stenen (tjes) natuurlijk nog wat kleur meegeven zoals de bestaande rots-partij...een idee ??

Bedankt.

Groeten,

Hans.

Zou kunnen, misschien eerst even proberen op een los steentje

Zal ik doen  :)

Je bedoelde toch al die kleine steentjes neem ik aan ??
Die meer de kleuren zwart/grijs en lichtbruin meegeven...zoals de grotere rotspartijen er omheen.

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans.

Jij kan beter kleine diorama's maken dan een grote modelbaan.
je gaat de goede kant op zo, als je hele baan zo wordt over tig jaar, dan ik ik benieuwd naar de resultaten.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Einte op donderdag 10 september 2009, 21:26:24
Hallo Hans.

Jij kan beter kleine diorama's maken dan een grote modelbaan.
je gaat de goede kant op zo, als je hele baan zo wordt over tig jaar, dan ik ik benieuwd naar de resultaten.

Gr Einte

Anders ik wel  :lol:

Als dit stukje af is ga ik weer verder met de baan (rails) zelf...heb nog een hoop werk met beveiliging en seinen overigens niet mijn geliefde onderdeel, maar het moet nu eenmaal gebeuren want een ongelukje zit in een klein hoekje.

Groeten,

Hans  :D
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
@ seinen

Daar ben ik vandaag ook nog mee bezig geweest, een beveiliging van 2 sporen naar in spoor.
2 seinen voor wissel, maar dat werkt wel, maar als toevalig tegelijkertijd aankomen stoppen ze allebei  :shock:, voor de rest werkt het wel wat ik wou.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2008

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Goed dat je weer terug ben van vakantie, is er weer veel te lezen hier :D.

Je dal met beek ziet er prima uit, als er geen stoel naast gestaan had zou het een vakantie kiekje geweest kunnen zijn. Ga zo door en ben benieuwd naar de verdere aankleding.

Groeten Henk
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Henk, daarom heb ik er ook een stoel bijgezet, ik wil jullie niet in verwarring brengen  :mrgreen:
Dank voor je compliment.

Einte, ik moet de meeste seinen eerst nog aanschaffen...en mijn geldbomen zijn uitgebloeid, komt door al die reisjes (Rijn en Moezel en Zwitserland)  :lol:
Maar mijn vriendin en ik hadden wat te vieren tenslotte, 30 jaar samen is niet niks !!

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op donderdag 10 september 2009, 21:51:25

Einte, ik moet de meeste seinen eerst nog aanschaffen...en mijn geldbomen zijn uitgebloeid, komt door al die reisjes (Rijn en Moezel en Zwitserland)  :lol:


Het is wel slim om al te denken wat je wil gaan doen met bloksystemen en beveiligingen, voor je begint, ik heb nu al 11 seinen a 14 tot 20 euro 2e hands dat tikt aardig aan in je portemenee :mrgreen: :mrgreen:

Als je dat digitaal wil gaan bedienen kost dat onbetaalbaar voor mij  :mrgreen:

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Vraagje, ik rij periode 3 met een uitloop in 4...als ik zonder bovenleiding wil rijden, kan ik uiteraard stoom maar ook DIESEL rijden dus ??

Ik vind bovenleiding wel een hoop gedoe, zelfs als het niet hoe zeggen ze dat, funtioneel is...dus nep-bovenleiding m.a.w  :)

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re:Baan Hans(je)
seinen digitaal bedienen kost nagenoeg niks.Er zijn genoeg systemen die goedkoop zijn.Ik zelf ga mij beperken tot K84 compatibele decoders.Als je sein maar 2 seinbeelden moet tonen kan je er 4 per decoder aansturen.Als je sein 3 seinbeelden heeft dan 2 per decoder.Gewoon ff  goed zoeken en desnoods op mijn website kijken.Daar staan schemaatjes.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Bovenleiding ziet er leuk uit totdat er iets fout gaat botsing of zo,
probeer dan maar die trein tussen de bovenleiding weg te halen zonder iets te beschadigen.

Wat ik wel voor me zelf zat te denken, is een stukje bovenleiding, een baanvak of zo.
Maar al trammelant inderdaad..........

Als ik nog een keer wat geld over heb  :? dan zou ik de krokodil willen hebben, en dan is bovenleiding wel leuk op een bepaald baanvak.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: bellejt op vrijdag 11 september 2009, 17:24:29
seinen digitaal bedienen kost nagenoeg niks.Er zijn genoeg systemen die goedkoop zijn.Ik zelf ga mij beperken tot K84 compatibele decoders.Als je sein maar 2 seinbeelden moet tonen kan je er 4 per decoder aansturen.Als je sein 3 seinbeelden heeft dan 2 per decoder.Gewoon ff  goed zoeken en desnoods op mijn website kijken.Daar staan schemaatjes.

Ga het eens nader bekijken...bedankt voor je reactie.

Misschien heb ik me er nog niet genoeg in verdiept, maar ik vind die hele beveiliging van zo'n baan niet eenvoudig hoor.
Mijn schaduwstation is aardig gegaan, met contact/rails en stopsecties..en zonder seinen uiteraad, zie je toch niet maar met seinen  :shock:

Ik heb een CS2 en wil niet volautomatisch rijden, veel zelf maar wel met de nodige beveiliging.
Is dus een kwestie om het in te delen in vakken.
Als een trein op mijn keerlus-sectie is, gaat het sein op het vak daarvoor op rood...is ie uit de keerlus, gaat het zijn weer op groen...zoiets dus  :)

Wil mijn seinen dus puur optisch gebruiken..zeg ik dit goed ??

Groet en bedankt.

Hans.

EINTE, pas op een krokodil kan gevaarlijk zijn  :lol:
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re:Baan Hans(je)
Ik ga rijden met koploper.Mijn seinen zijn ook gewoon optisch.Het is koploper die de baan en treinen bedient via de IB (bij jou het CS2).Ik automatiseer zoveel mogelijk dan kan ik mij later bezighouden met het locloods gedeelte.In mijn programma staan wel overal seinen getekend.Ik plaats er echter alleen waar ze zichtbaar zijn.De anderen zijn gewoon een hulpmiddel op het computerscherm.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op vrijdag 11 september 2009, 17:38:54
Citaat van: bellejt op vrijdag 11 september 2009, 17:24:29
seinen digitaal bedienen kost nagenoeg niks.Er zijn genoeg systemen die goedkoop zijn.Ik zelf ga mij beperken tot K84 compatibele decoders.Als je sein maar 2 seinbeelden moet tonen kan je er 4 per decoder aansturen.Als je sein 3 seinbeelden heeft dan 2 per decoder.Gewoon ff  goed zoeken en desnoods op mijn website kijken.Daar staan schemaatjes.

Ga het eens nader bekijken...bedankt voor je reactie.

Misschien heb ik me er nog niet genoeg in verdiept, maar ik vind die hele beveiliging van zo'n baan niet eenvoudig hoor.
Mijn schaduwstation is aardig gegaan, met contact/rails en stopsecties..en zonder seinen uiteraad, zie je toch niet maar met seinen  :shock:

Ik heb een CS2 en wil niet volautomatisch rijden, veel zelf maar wel met de nodige beveiliging.
Is dus een kwestie om het in te delen in vakken.
Als een trein op mijn keerlus-sectie is, gaat het sein op het vak daarvoor op rood...is ie uit de keerlus, gaat het zijn weer op groen...zoiets dus  :)

Wil mijn seinen dus puur optisch gebruiken..zeg ik dit goed ??

Groet en bedankt.

Hans.

EINTE, pas op een krokodil kan gevaarlijk zijn  :lol:

Zo een Hans.... is niet gevaarlijk.



Deze wel



Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
BMW-Fan
gast

Re:Baan Hans(je)
De Marklin krok is vet 8)
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: bellejt op vrijdag 11 september 2009, 17:45:52
Ik ga rijden met koploper.Mijn seinen zijn ook gewoon optisch.Het is koploper die de baan en treinen bedient via de IB (bij jou het CS2).Ik automatiseer zoveel mogelijk dan kan ik mij later bezighouden met het locloods gedeelte.In mijn programma staan wel overal seinen getekend.Ik plaats er echter alleen waar ze zichtbaar zijn.De anderen zijn gewoon een hulpmiddel op het computerscherm.

Maar jij werkt dus ook met geisoleerde stopsecties e.d ?? ..of zie ik dit verkeerd  :)

Groeten,

Hans.

PS: gaaf model Einte !!  :wink:
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans!

om de beveiliging te minimaliseren zou je de volgende filosofie kunnen volgen:
>>>>       als je maar 1 trein tegelijk laat rijden, is beveiliging overbodig!    <<<<<
(dus als je drie onafhankelijke rijpaden ontwerpt kunnen drie treinen rijden zonder elkaar te raken)

misschien kun je er wat mee!

groeten,
Hessel.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re:Baan Hans(je)
neen hoor geen geisoleerde secties.Ik rij Marklin K-rail waarbij de middenrail gewoon overal doorloopt en dus gewoon de voeding is (via verschillende boosters).De linker rail in rijrichting is de andere voedingsrail (bruine draad) en de rechterrail is de terugmeldrail.Die zorgt ervoor dat koploper weet via de S88 waar welke trein zich bevind in een blok.Koploper laat de trein dan rijden of remmen zoals het hoort.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: de Hoeve op zaterdag 12 september 2009, 17:39:08
Hallo Hans!

om de beveiliging te minimaliseren zou je de volgende filosofie kunnen volgen:
>>>>       als je maar 1 trein tegelijk laat rijden, is beveiliging overbodig!    <<<<<
(dus als je drie onafhankelijke rijpaden ontwerpt kunnen drie treinen rijden zonder elkaar te raken)

misschien kun je er wat mee!

groeten,
Hessel.

Hoi Hessel,

Zal er eens over nadenken.

Maar bij het kopstation (waar Pab al een voorbeeld heeft gegeven met seinen) is een soort beveiliging toch wel nodig...of zijn de seinen daar voor de sier  :lol:
Die moet ik dan toch enigzins een functie meegeven.

Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
je zou kunnen stellen dat bij digitaal rijden de seinen altijd voor de sier zijn. de trein kan ze toch niet zien. :lol:

maar met werkende seinen oogt het toch wel veel realistischer. maar kost wel veel geld

hessel
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

online
Re:Baan Hans(je)
dan mag ik gewoon al de machinisten uit mijn locs halen ? LOL.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
De oplossing voor de huidige crisis...de machinisten uit de locs halen  :)

Ben al wat met de aankleding bezig...mini update.
Komen nog her en der struiken en een paar lage dennetjes of zoiets.
Ook nog losse steentjes, groot en klein tussen de rotsen in...welke naar beneden zijn gegleden.
Maar ik hou jullie op de hoogte uiteraard.



Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Baan Hans(je)
hans
dat ziet er top uit hoor  :shock: :shock: :shock:
complimenten
groet robert
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dank U...hier nog een leuk doorkijkje  :)

Ook langs het waterje komt nog wat beplanting e.d ...takjes
Ik heb de tip van Pab opgevolgd, de steentjes hebben nu minder verschillende kleurtjes langs het water.



Groet,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
ja, dit is echt toppie! maar ik zie nog wel twee witte steentjes :P (foto's zijn onbarmhartig!)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Gaat er steeds beter uitzien  :D

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re:Baan Hans(je)
Hans,

Complimenten, de brug wordt met de dag mooier.

Ik blijf het met veel plezier volgen.

peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Lokkie
gast

Re:Baan Hans(je)
Mooi gedaan :!:

Gr. RenƩ
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

Groningen

offline
Re:Baan Hans(je)
Hans,

Dat heb je mooi gemaakt, mijn complimenten.

Groet Jac.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: de Hoeve op maandag 14 september 2009, 17:14:09
ja, dit is echt toppie! maar ik zie nog wel twee witte steentjes :P (foto's zijn onbarmhartig!)

Was benieuwd wie het zou ontdekken...en dat kan alleen een perfectionist zijn  :lol:
De lijm moest nog drogen, had deze er later opgeplakt, zodoende  :wink:

HARTELIJK DANK voor jullie bemoedigende en hartverwarmende reacties  :)

Moet eerst aan wat loofvlies of zoiets proberen te komen om de struikstructuur dichter te maken.
Ijslands mos is nogal grof.

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hallo hans,
wauw dat heb je knap gemaakt seg die rotsen en dat water,lijkt net echt sta elke keer verstomd te kijken hoe mooi het word op je baan.ik zelf ga zaterdag op de koop voor boompjes en mos, voor de verder afwerking van mijn bos aan het einde van de baan.en dan weer en tunnel maken,aansluiten van de lichtmasten die ik gekocht heb op de beurs in houte.

groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hoi Peter,

Bedankt, ik rommel ook maar wat aan...tot nu toe pakt het niet slecht uit  :)

Succes met de aankleding van je baan.
Ik ga deze week ook nog wat aankopen doen, boompjes e.d
Dus binnenkort weer een update met foto.

Groetjes maar weer,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)

grrr, je had die steentjes daar toch niet voor mij laten liggen? :?

maar de kleur van die andere stenen past perfect. heb je die gewoon geverfd?

dat ijslands mos moet toch iets mee aan te vangen zijn. het is aardig goedkoop. ben benieuwd wat voor reakties daarop komen om het mos te verbeteren tot volwaardige begroeiing.

zeg Hans, is een leuk houten voetgangers bruggetje over het stroompje ook nog een optie?

groeten,
Hessel.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ook sterk ik heb aan een hangbruggetje zitten denken...maar is dit wel realistisch gezien de aansluiting van de bergen erachter.
Het stroompje loopt onder de rotsen verder, dus de mensen kunnen ook via de rotswand (achter) even omlopen.
Mijn vriendin zei, misschien is het wel teveel van het goede op zo'n klein stukkie  :)

Die stenen en kiezels zijn gewoon geverfd met dezelfde verf als mijn rotsen e.d

Wat te doen  :lol:

Dat ijslands mos moet met iets van loofvlies dichter van structuur kunnen worden gemaakt heb ik ergens gezien, weet niet meer waar...is de leeftijd  :lol:

Groetjes Hessel

Hans.
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
CiteerMijn vriendin zei, misschien is het wel teveel van het goede op zo'n klein stukkie 

jij hebt een wijze vriendin! het kan later ook altijd nog, trouwens.

bijv. een heel oud wandelpad, maar dat moet je inpassen in het geheel, dus eerst meer landschap. tis de afwerking he, daar ben je nog niet helemaal aan toe. eerst alle sporen met de beveiliging en automatisering.

Hoe ver ben je nu eigenlijk met het uitleggen van de rails? is het klaar als je de brug inpast?

groeten en succes,

Hessel
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: de Hoeve op dinsdag 15 september 2009, 20:35:49
CiteerMijn vriendin zei, misschien is het wel teveel van het goede op zo'n klein stukkie 

jij hebt een wijze vriendin! het kan later ook altijd nog, trouwens.

bijv. een heel oud wandelpad, maar dat moet je inpassen in het geheel, dus eerst meer landschap. tis de afwerking he, daar ben je nog niet helemaal aan toe. eerst alle sporen met de beveiliging en automatisering.

Hoe ver ben je nu eigenlijk met het uitleggen van de rails? is het klaar als je de brug inpast?

groeten en succes,

Hessel

Hans eerst de baan en dan de rest  :mrgreen: :mrgreen:

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: de Hoeve op dinsdag 15 september 2009, 20:35:49
CiteerMijn vriendin zei, misschien is het wel teveel van het goede op zo'n klein stukkie 

jij hebt een wijze vriendin! het kan later ook altijd nog, trouwens.

bijv. een heel oud wandelpad, maar dat moet je inpassen in het geheel, dus eerst meer landschap. tis de afwerking he, daar ben je nog niet helemaal aan toe. eerst alle sporen met de beveiliging en automatisering.

Hoe ver ben je nu eigenlijk met het uitleggen van de rails? is het klaar als je de brug inpast?

groeten en succes,

Hessel

Als het viaduct en brug op zijn plaats zitten...hoef ik alleen nog maar de draaischijf aan te schaffen en nog zelf wat overgangsrails te maken om de zaak sluitend te krijgen, de rest is zo goed als klaar.

Normaal had ik eerst de baan gedaan hoor Einte, maar het ravijn is een moeilijk stukje om bij te komen, wat betreft afwerking...dus ik ben in dit geval gedwongen  :)
Heb er wel al een hoop van geleerd.

Dank voor de reacties  :wink:

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Kleine update  :)

Tis nog maar een begin hoor.
De oever bij het water krijgt nog extra fijn zand.

Vergeet de man met wandelstok niet !!



Ik heb zowel zomer als herfst-kleuren...waarom, daar mijn achtergrond dit ook heeft.
Zie deze oudere foto.






Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
rorail
gast

Re:Baan Hans(je)
Het ziet er allemaal weer prachtig uit Hans. Je hebt de vaart er nog steeds goed inzitten.

Dat van die losse stenen onder aan de helling is een mooi detail; dit zie je in de bergen ook vaak.

Groet,
Ronald
Re:Baan Hans(je)
de Hoeve
gast

Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans!

inderdaad, het is weer mooi!

die wandelaar denkt vast dat ie hier het beekje kon oversteken met een hangbruggetje, had ie ergens gelezen maar weet niet meer precies waarin....
:lol:

groeten,
Hessel
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: de Hoeve op woensdag 16 september 2009, 15:40:22

die wandelaar denkt vast dat ie hier het beekje kon oversteken met een hangbruggetje, had ie ergens gelezen maar weet niet meer precies waarin....
:lol:

groeten,
Hessel

Wat denk je van die boomstam  :D

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: de Hoeve op woensdag 16 september 2009, 15:40:22
Hoi Hans!

inderdaad, het is weer mooi!

die wandelaar denkt vast dat ie hier het beekje kon oversteken met een hangbruggetje, had ie ergens gelezen maar weet niet meer precies waarin....
:lol:

groeten,
Hessel


Zal het ook geen regelmatige forum-bezoeker zijn...maar je hebt een punt Hessel  :lol:

Ronald, dank je voor het compliment  :)

Einte, jij ziet ook alles...maar dit is wel een riskante onderneming dat zeg ik erbij.
Misschien een bordje erbij, oversteken geheel op eigen risico  :mrgreen:

Hier ook nog een mooi voorbeeld, zelfs tegen het steile deel groeit nog het nodige.



Groetjes,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Baan Hans(je)
helemaal mooi
dat takje in het water dat oude mannetje erbij !!
geweldig
complimenten en heel veel succes met je vorderingen als de rest half zo mooi wordt krijg je een prof baan !!
groet robert
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: remcy op woensdag 16 september 2009, 18:16:36
helemaal mooi
dat takje in het water dat oude mannetje erbij !!
geweldig
complimenten en heel veel succes met je vorderingen als de rest half zo mooi wordt krijg je een prof baan !!
groet robert

Dank je Robert, zal mijn best doen  :)

Twee keer de helft is ook een hele  :lol:

Groeten,

Hans  :wink:
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re:Baan Hans(je)
Hans,

Wat ben jij goed bezig, je vertelde dat dit de eerste keer was dat je zoiets maakte? dus jij bent een natuur talent.

Ziet er echt mooi uit.

Groet,

peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
rorail
gast

Re:Baan Hans(je)
Hee Hans, waar heb je die laatste foto gemaakt? Zo te zien heeft daar ooit een machtige gletscher door het dal "gestroomd".

Ik kan me voorstellen dat je daar jouw inspiratie uit haalt.

Groet,
Ronald
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

Groningen

offline
Re:Baan Hans(je)
Erg mooi gemaakt Hans.

Groet Jac.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dank voor de reacties...de laatste komt uit de buurt van de TRIFTBRUCKE als ik het goed heb.
Weet niet of het deze was, de leeftijd  :lol:
http://www.rosaindebergen.nl/bo/triftbrucke/index.html

Ben nog druk bezig geweest...kleine update  :)
Grote struik links zelf gemaakt van Mos met strooisel, de boom rechts daarvan was feitelijk een den maar heb ik omgebouwd, dus toch Hans Kazan  :mrgreen:
En de den rechts/achter heb ik dichter van structuur gemaakt.



Rechts is al een natuurlijk pad onstaan, niet eens aangelegd...woow  :D
Ga ik ook nog verder afwerken, en een hangbrug misschien ????



Groeten,

Hans.

PS: PROFICIAT aan de trotse Papa Robert (Remcy) !!!!!!!!!!!!