Geen probleem. Let alleen even niet op de nuttige lengte, want ik weet niet wat precies de ruimte is die je hebt:
Een getrokken personentrein komt binnen op A, en de loc koppelt af vlak voor de wissel.
De loc rijdt dan door dnaar B, en via het andere spoor naar de pijl en neemt plaats aan de andere kant van de trein om weer te vertrekken (na de remproef
).
Een treinstel (bijvoorbeeld de schienenbus) kan binnenkomen op spoor A, op het parallele spoor of op spoor F. Vanuit spoor F zou het zelfs nog een slag naar (de afgraving) kunnen maken, om bij het wisselen van de ploegen de werknemers van de afgraving te komen halen & brengen.
Spoor F kan daarnaast dienen als opstelspoor voor een goederenloods of laadweg, dat kan ook bij spoor D of E. Spoor C is (in dit plan) puur een "parkeerspoor" voor wagens die even niet gebruik worden.
Als je ook een rechtstreekse slag wilt kunnen maken van de afgraving (spoor G) naar de hoofdbaan (de pijl), dan moet je de wisselstraat tussen G, F en A iets aanpassen: G laat je dan doorlopen tot op A, en F sluit je dan alleen nog op G aan. Of, als je engelse wissels wilt gebruiken, dan sluit je G aan op de wissel onder de pijl, en F ook, met een engelse wissel