Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Baan Hans(je)

Gestart door Hansje dinsdag 28 april 2009, 09:46:50

0 leden en 3 gasten bekijken dit board.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Die bodem van dat geldkistje blijft voor velen van ons toch wel een probleem >:-D >:-D >:-D

Ik hoop dat jouw bodem niet te diep zit >:-D

Groet,

Ronald
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

offline
Re:Baan Hans(je)
Ik hoop voor Hans dat de bodem nog diep zit  :important: Kan hij nog een tijdje vooruit

Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Misschien is het kopen van een bodemloze geldkist een oplossing  :D

Ben momenteel even druk bezig met mijn drumset...komen een paar bekkens bij en die kosten ook geld  :)

Misschien weten dit vele nog niet maar drummen is ook een grote hobby...BLUES-ROCK Yessssss  B)
Als je goed zoekt op dit draadje vindt je een foto, zoekt en gij zult vinden !!

Groeten,

Hans  :-)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

offline
Re:Baan Hans(je)
de Griekse methode!!! :cry:
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zaterdag 18 juni 2011, 16:54:39
Misschien is het kopen van een bodemloze geldkist een oplossing  :D

Ben momenteel even druk bezig met mijn drumset...komen een paar bekkens bij en die kosten ook geld  :)

Misschien weten dit vele nog niet maar drummen is ook een grote hobby...BLUES-ROCK Yessssss  B)
Als je goed zoekt op dit draadje vindt je een foto, zoekt en gij zult vinden !!

Groeten,

Hans  :-)

Hoi Hans,

Ik heb een vintage drumstel van Premier, die is ook te koop ( eventueel met treinen te betalen )  >:-D >:-D

Deze is meer dan 40 jaar oud ( hand gemaakt )en de Ziltjian bekens hebben een handtekening van de maker.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ik vind teveel dingen leuk dat is mijn probleem...treinhobby, drummen, racespellen op de PC enz enz...en mooie vrouwen uiteraard  :o)
Heb zelfs nog een grote racebaan op zolder, hellluuupppppppp !! mijn man heeft teveel hobbies   8o :-)

Bedankt voor het aanbod Peter, ben reeds voorzien  :P

Groeten,

Hans  ;):thumbup:
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Het begint er al op te lijken, die muur.

Ga zo door met verven Hans.

Gr Einte

Ps. ik heb ook te veel andere hobby's om altijd met de trein bezig te zijn  8o
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Einte op zondag 19 juni 2011, 11:15:04

Gr Einte

Ps. ik heb ook te veel andere hobby's om altijd met de trein bezig te zijn  8o

Dan komen we toch weer op de hobby mooie vrouwen uit  >:-D >:-D en zoals Hans al aangaf ook een dure hobby.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
 :-)  :-)

Maar wat zou het leven zijn zonder mooie vrouwen  :|

Einte, bedankt...ik ga mijn grote muur eens wat extra vervuilen want daar ben ik nog niet aan toe gekomen.

Binnenkort weer eens een echt update met foto, nog effe geduld a.u.b  ;)

Fijne zondag allen !!

Groetjes,

Hans  :thumbup:

Re:Baan Hans(je)
jakeman
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 18 juni 2011, 23:26:21
Citaat van: Hansje op zaterdag 18 juni 2011, 16:54:39
Misschien is het kopen van een bodemloze geldkist een oplossing  :D

Ben momenteel even druk bezig met mijn drumset...komen een paar bekkens bij en die kosten ook geld  :)

Misschien weten dit vele nog niet maar drummen is ook een grote hobby...BLUES-ROCK Yessssss  B)
Als je goed zoekt op dit draadje vindt je een foto, zoekt en gij zult vinden !!

Groeten,

Hans  :-)

Hoi Hans,

Ik heb een vintage drumstel van Premier, die is ook te koop ( eventueel met treinen te betalen )  >:-D >:-D

Deze is meer dan 40 jaar oud ( hand gemaakt )en de Ziltjian bekens hebben een handtekening van de maker.
Mvg,
Peter / degeluidsman.

Wat leuk mijn vader is drummer en ik was ook drummer!
Vele jaren geleden verkocht ik m'n Pearl Export drumstel, Rototoms en met Zildjan bekkens en paiste hihat  :) Nu heb ik geen drumstel meer maar gebruik op de Mac soms nog samples van Bob Clearmountain en Peter Siedlaczek's Orchestra.
Vroeger was ik o.a. fan van Omar Hakim (sting) :thumbup:
Leuk om ook met muziek bezig te zijn.

groeten Jake
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Wat een kleine wereld...ik ben vroeger ook begonnen met een Pearl Export, daarna een Rogers drumstel gehad.
Ik heb ooit een DVD van Omar Hakim gehad, soms ga ik nog wel eens naar van die drum-demonstraties de laatste was van Steve Gadd, ben ook naar Simon Phillips geweest en Billy Cobham  :thumbup:
Vroeger nog les gegeven aan van die kleine knapen, was ook een leuke tijd !! ...drie jaar drumles gehad (muziekschool) en later nog even van een zekere Steve Clover.

Ik zou uren door kunnen gaan, maar dat kunnen we beter via een PM doen...anders vervelen we de echte treinliefhebbers  :-)

Sorry medespoorders, we gaan weer ON-TOPIC  ;)

Jake, als je nog verder aan drum-talk wil doen stuur even een PM tje of een mailtje  :)

Groeten,

Hans
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2008

There is no place like 127.0.0.1

offline
Re:Baan Hans(je)
Aangezien ik binnenkort ook aan m'n verzorgingsdepot moet beginnen, vind ik hier een ware bron van inspiratie !

2 woorden: Goe bezig !


succes nog,
Kris
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Fijn te horen Kris...dat mijn inspanningen ook nog dienen ter inspiratie van andere  :D

Bedankt en jij ook succes met je baan !!

Groeten,

Hans  ;)
Re:Baan Hans(je)
TheRealRailroadmaniak
gast

Re:Baan Hans(je)
WoW, Hans, jouw baan ziet er prachtig uit!

Ik zal maar eens beginnen om jouw topic helemaal door te lezen.  :)

Mvg,
Alexander
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hartelijk dank ...veel plezier met het doorspitten van mijn draadje  :D

De zaak staat op een heel laag pitje zoals bij menigeen nu denk ik, veel buitenschilderwerk enz. enz.

En mooie meiden kijken in de stad uiteraard...zijn de bekende kijk-dagen, en ik ben nog steeds een gezonde jongen  :P

Groeten,

Hans  ;):thumbup:
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op dinsdag 05 juli 2011, 13:51:21

En mooie meiden kijken in de stad uiteraard...zijn de bekende kijk-dagen, en ik ben nog steeds een gezonde jongen  :P


Of ouwe gluipert, licht eraan hoe je het bekijkt  >:-D >:-D

Ps, ik heb het blauwe spul gekocht wat jij mij adviseerde, zal eens deze dagen de wegen er proberen mee te maken ;)

Ik kijk weer uit naar een update van je!

MVG Clint
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hahaha  :D

Als je over de 50 bent wordt je ineens als een ouwe viezerik bekeken op dat punt...ben gewoon een ouwe gezonde gluipert  :-)

Veel succes met het maken van je wegen Clint, ik hou echt een beetje vacantie en bovendien deze ouwe gluipert heeft nog veel schilderwerk aan het huis te doen moet ook gebeuren  :)

Groeten,

Hans  ;)
Re:Baan Hans(je)
TGVke
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op woensdag 06 juli 2011, 07:38:57
Hahaha  :D

Als je over de 50 bent wordt je ineens als een ouwe viezerik bekeken op dat punt...ben gewoon een ouwe gezonde gluipert  :-)

Groeten,

Hans  ;)

Hans, je hebt gewoon je ogen gekregen om ze te gebruiken...  :D ;)

m,v,g
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Kijk...dit zijn nou eens hele wijze woorden  :D

O ja, tevens draag ik een bril en die zijn ook in de handel om ze te gebruiken daardoor kan ik die meiden nog scherper zien, wat wil een oude gluipert nog meer  :o):thumbup:

Hans  :-)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re:Baan Hans(je)
Hi
Allemaal aardig en wel maar moet ik dit draadje nog volgen.
Hebben jullie geen e-mail of anders via PB ?
Groet Harald
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Niemand wordt er toe gedwongen dit draadje te volgen hoor Harald  :D

Het is net als in het echte spoorbedrijf soms kom je even op een zijspoor  ;)

WE GAAN WEER ON-TOPIC treinvrienden, Harald heeft een punt.

Clint, ik volg je draadje wel hou me op de hoogte betreffende je wegen en het blauwe spul  ;)

Groeten,

Hans
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Bijna vergeten, ik heb deze aankoop nog gedaan  :thumbup: :thumbup:



Echt gaaf !! alsof ik mijn eigen LOK zie rijden...hij blijft super  B)

Groeten,

Hans  ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Haradigi op woensdag 06 juli 2011, 13:00:07
Hi
Allemaal aardig en wel maar moet ik dit draadje nog volgen.
Hebben jullie geen e-mail of anders via PB ?
Groet Harald

Hallo harald,

Hierbij mijn excusens hiervoor, ik had het zo echt niet bedoeld  8o
Maar een keer gelachen mag toch wel? of is dat teveel gevraagd?


Hans,

Veel plezier met de dvd  ;) en kijken naar mooie meiden, ik weet het lok het zelf uit, mischien niet zo slim    :D

MVG Clint

Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2011

offline
Re:Baan Hans(je)
De V200 is een prachtige loc, wij hebben hem ook en hij blijft uitzonderlijk :)

Clint: "en kijken naar mooie meiden, ik weet het lok het zelf uit, mischien niet zo slim"
jij lokt het zeker uit xD
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Baan Hans(je)
ssst niet verder vertellen  8o 8o wat doe je nou!  :D

Back on topic!
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Nog even voor de mensen die niets in de vacantie te doen hebben...en het gemist hebben, ik heb nog een mooie inhouds-opgave gemaakt aan het begin van mijn draadje, veel leesplezier  :P

http://forum.3rail.nl/index.php?PHPSESSID=sfjqunq9m6nt7ncap6uq2eqla4&topic=15672.0

Groeten en een mooie zomer iedereen !!!!!!!  :thumbup: :thumbup:

Hans  ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op vrijdag 08 juli 2011, 08:31:46
Nog even voor de mensen die niets in de vacantie te doen hebben...en het gemist hebben, ik heb nog een mooie inhouds-opgave gemaakt aan het begin van mijn draadje, veel leesplezier  :P

http://forum.3rail.nl/index.php?PHPSESSID=sfjqunq9m6nt7ncap6uq2eqla4&topic=15672.0

Groeten en een mooie zomer iedereen !!!!!!!  :thumbup: :thumbup:

Hans  ;)

Hallo Hans,

Als je deze link gebruikt gaat het beterder  8)

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=15672.msg247860#msg247860

Alvast bedankt  :)

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
BELANGRIJKE MEDEDELING !!!!

Beste treinvrienden, na alle hulp en reacties op dit geweldige forum is het bijna een plicht jullie op de hoogte te brengen van mijn toekomstige plannen.

Ten eerste er staat een verhuizing in de toekomst aan te komen en wel naar het buitenland  :)
Mijn hoop is gevestigd op Oostenrijk...maar het kan ook de Eifel worden.

Ik heb samen met mijn vriendin deze kriebel al geruime tijd en zoals je zult weten ben ik gek op bergen en heuvels.
In de loop van dit jaar zal naar alle waarschijnlijkheid duidelijk worden wat het gaat worden.
Je zult begrijpen dat ik voorlopig niet aan mijn baan zal werken.
Gelukkig heb ik mijn baan in vier delen opgebouwd wat inhoud dat ik hem zonder al teveel kleerscheuren kan meenemen naar de nieuwe bewoning...wat zeker de bedoeling is.

Ik blijf jullie nog wel volgen, dus geen paniek ik blijf in de buurt  :D:thumbup:

Ik hoop dat mijn inhoudsopgave nog tot de nodige inspiratie voor jullie eigen baan kan dienen.
http://forum.3rail.nl/index.php?topic=15672.0

Nogmaals dank voor jullie reacties en hulp.

Groeten,

Hans  ;)
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Dat zijn grote plannen Hans,

Het lijkt wel een trend, verhuizen en de baan afbreken  :-( :-(

Kun je niet naar Belgie gaan, dat is nog een beetje in de buurt.

Hou ons maar op de hoogte.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

wat een vooruitzicht :thumbup: Wonen in de bergen is ook mijn droom :)

Hou ons op de hoogte.

Groetjes, John
Re:Baan Hans(je)
Lokkie
gast

Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Dat is niet verkeerd. :)
Ik ben benieuwd waar je gaat uiteindelijk gaat wonen.

Gr.
René
Re:Baan Hans(je)
Wasmi
gast

Re:Baan Hans(je)
joh....... als het oostenrijk wordt zal je wel veel bezoek gaan krijgen :) :) :) :)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Veel succes in de keuze waar je wilt gaan wonen. Ik kan je geen ongelijk geven hoor, zelf zou ik ook wel willen. Ik zou voor Oostenrijk gaan, een mooie baan bouwen en tentoonstellen, want er is nog wel wat te doen daar. Er zijn betrekkelijk weinig mooie banen te bezoeken, een mooi winkeltje erbij en dan komen wij natuurlijk allemaal gezellig op de kaffee mit kuche.

Succes.

gr. Henk
Re:Baan Hans(je)
Piwie
gast

Re:Baan Hans(je)
Hans,

Als je gaat verhuizen toch zeker wel kort in de buurt van een mooie spoorweg :D.

Veel geluk met kiezen.

Gr.
Piwie.
Re:Baan Hans(je)
chopper
gast

Re:Baan Hans(je)
Veel geluk met jullie besluit!
Ben benieuwd wat het wordt !

Gr Elden
Re:Baan Hans(je)
EgMaf
gast

Re:Baan Hans(je)
Weer een Hollander in de Alpen ;-)
Welkom!
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Wasmi op donderdag 28 juli 2011, 18:50:49
joh....... als het oostenrijk wordt zal je wel veel bezoek gaan krijgen :) :) :) :)

Denk het niet...hou gewoon de locatie geheim  :P :D

Dank voor de leuke reacties, ik hou jullie zeker op de hoogte..nogmaals ik blijf in de buurt van dit forum  ;)

We nemen wel rustig de tijd, want er komt een hoop bij kijken  8o

Groeten,

Hans  :):thumbup:
Re:Baan Hans(je)
rorail
gast

Re:Baan Hans(je)
Hee Hans,

Te zien aan de toonzetting in jouw bericht mag je gefeliciteerd worden met deze stap, dus bij deze.

Indien ik naar Oostenrijk zou verhuizen, zou ik het in de buurt van Inssbruck zoeken. De bergen (Ötztal bijvoorbeeld) dichtbij én een groot station midden in de stad.

Normaalspoor en smalspoor zijlijnen de bergen in en hoofdlijnen van oost naar west en van noord naar zuid. Wat wil je nog meer.

Succes bij de besluitvorming.

Ik hoop en verwacht dat dit draadje na de verhuizing gewoon weer verder gaat. Ik heb er in elk geval veel plezier mee.

Groet,
Ronald
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2010

offline
Re:Baan Hans(je)
Veel plezier in in het buitenland. Gelukkig hebben ze daar ook internet en kunnen we je voorderingen blijven volgen :)
Re:Baan Hans(je)
TGVke
gast

Re:Baan Hans(je)
Hoi hans!

Heel veel succes met het plannen en het geloop van je nieuwe woning.
Hopelijk blijft je eens je genesteld bent, hier lang komen op het forum.
En heb je de plaats om verder te werken aan je baan.

Want dit is nu eenmaal een baan/topic
Die ik al zeker 100 keer heb door lezen,
Omdat het nu eenmaal een hele leuke baan is!
En er van heel veel mensen hints en tip in staan.


m,v,g
Dieter
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Leuk nieuws voor je. Gelukkig zijn de grenzen geen belemmering voor de deelname aan dit forum dus hoeven we na je verhuizing niet te missen.

Zo te lezen staan de plannen nog in een beginstadium dus wellicht is het een goed idee om dan maar meteen een logie met ontbijt hotelletje te beginnen, zodat je de forumleden als gast kan verwelkomen. Heb je meteen een vaste klantenkring ;)

En we komen natuurlijk allemaal bij je op wintersport :D

Groetjes en hou ons op de hoogte,

Ronald
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Bedankt voor de leuke reacties  :thumbup:

Ronald, ik ben al een aantal keren op vacantie geweest in de buurt van het Ötztal...dus ik ken de omgeving al aardig.
We hebben ook al wat leuks in Telfs gezien, niet ver van Inssbruck maar ook in de buurt van Salzburg.
Maar zoals al werd gezegd, we zitten nog in een begin-stadium hoor.
Ben nu heel druk bezig onze eigen woning op te knappen, binnen en buiten...dus er is nog een lange weg te gaan  ;)

Het liefst zou ik morgen een toverstafje kopen, maar zo'n winkel heb ik nog niet gevonden  :-)

Groeten,

Hans  ;)
Re:Baan Hans(je)
chopper
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op vrijdag 29 juli 2011, 19:26:13
Bedankt voor de leuke reacties  :thumbup:

Ronald, ik ben al een aantal keren op vacantie geweest in de buurt van het Ötztal...dus ik ken de omgeving al aardig.
We hebben ook al wat leuks in Telfs gezien, niet ver van Inssbruck maar ook in de buurt van Salzburg.
Maar zoals al werd gezegd, we zitten nog in een begin-stadium hoor.
Ben nu heel druk bezig onze eigen woning op te knappen, binnen en buiten...dus er is nog een lange weg te gaan  ;)

Het liefst zou ik morgen een toverstafje kopen, maar zo'n winkel heb ik nog niet gevonden  :-)

Groeten,

Hans  ;)

Met veranderingen van deze omvang moet je wel de tijd nemen ;)  :thumbup:
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Ambitieuze plannen Hans.
Ik hoop dat jullie een mooie plek vinden.

Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2007

Groningen

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Dat is wel even heel wat anders als een modelspoorbaan maken.
Ik wens je vast veel succes met alles, want er komt vast veel bij kijken voor het zover is.
Gelukkig is het forum van overal te bereiken, zodat we je hier niet hoeven te missen.

Groetjes Jac.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Bedankt voor de reacties...het blijft toch een heel avontuur, maar ja wie niet waagt die niet wint en wie niet schijt die niet stinkt zeg ik altijd maar  :-)

Ik probeer nog wel tijd te maken om andere banen te volgen hier op dit forum, het is toch belangrijk om in de trein-stemming te blijven tenslotte  ;)

Groeten,

Hans  :thumbup:

Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Mijn baan blijft ongeveer zoals hij is hoor...misschien wel iets groter, maar dat ligt aan de kamer die beschikbaar komt  :)

Als hij groter is kan ik bij mijn draaischijf nog wat extra loodsen plaatsen maar als hij kleiner wordt moet ik iets afbreken...de toekomst zal het uitwijzen.

Ligt nog even aan de uiteindelijke financiën, maar langs de Moezel is ook niet verkeerd dan kan ik altijd nog met een Camper naar Oostenrijk.
Weet je dat de prijzen van huizen in de Eifel zeer gunstig zijn in vergelijking met die in Nederland.
Voor 150.000 heb je al een vrijstaande bungalow in de Eifel, moet je hier proberen  8o

Trier en omgeving, maar ook Cochem is zeker niet te versmaden  :P

Groeten en dank voor je reactie.

Hans  ;)
Re:Baan Hans(je)
rorail
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op vrijdag 29 juli 2011, 19:26:13
Het liefst zou ik morgen een toverstafje kopen, maar zo'n winkel heb ik nog niet gevonden  :-)

Volgens Wikipedia: "De bekendste toverstokkenmaker van Groot-Brittannië is meneer Olivander. Zijn winkel, Olivander: Maker van Exclusieve Toverstokken sedert 382 voor Christus bevindt zich aan de Wegisweg." Dus ik zou zeggen, ga er eens kijken. Wellicht is er ook een webshop bij. :D

Groet,
Ronald
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans,

Dat wordt dan vanaf de Moezel een aardig eind woon-werkverkeer :D of ga je al rentenieren >:-D >:-D

Groet,

Ronald
Re:Baan Hans(je)
Daan
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: rorail op zondag 31 juli 2011, 17:25:55
Citaat van: Hansje op vrijdag 29 juli 2011, 19:26:13
Het liefst zou ik morgen een toverstafje kopen, maar zo'n winkel heb ik nog niet gevonden  :-)

Volgens Wikipedia: "De bekendste toverstokkenmaker van Groot-Brittannië is meneer Olivander. Zijn winkel, Olivander: Maker van Exclusieve Toverstokken sedert 382 voor Christus bevindt zich aan de Wegisweg." Dus ik zou zeggen, ga er eens kijken. Wellicht is er ook een webshop bij. :D

Groet,
Ronald
Spoor 9 3/4 in amsterdam centraal zeker :-)