Hans, absoluut!! Hierbij de aanpassing:
Een paar opmerkingen:
- Alles in rood is aangepast tov jouw huidige oplossing
- je onderste (omrij)spoor heeft de 24206 nodig om het spoor parallel aan de andere sporen te laten lopen. Verder zijn de 2 24188 vervangen door 24172, zodat het geheel beter uitkomt met de wissel aan het andere eind, en je ruimte krijgt voor de aansluiting van de bunkersporen. Aan de rechterzijde liggen daar een 24077 en een 24064. eventueek is het hele rechte stuk te vervangen door 5x 24188, 1x 24236 en een 24094.
- De 24912 uiteinden moeten 0,7 graad naar beneden worden gebogen om precies parallel te zijn, da's maar heel weinig, en mag geen probleem zijn
- De bunkersporen liggen nu precies 67 mm uit elkaar. Daarvoor is het wel nodig om het 24064 railsje links in het onderste bunkerspoor te vervangen door een 24071.
- Het kolenspoor ligt nu 82 mm boven het bovenste bunkerspoor, ik denk dat dat wel gaat passen, anders moet ik daar nog wat verder puzzelen.
- De aansluiting van het bovenste bunkerspoor aan de wissel gaf de meeste problemen, dit zou een beetje kunnen wringen, omdat de 24107 en 24115 eigenlijk 1,8 graad te weinig zijn voor de benodigde bocht (22,5 graad tov nodig 24,3). De drie rechte rode rails (24172, 24236 en 24071) kun je ook vervangen door 1x 24188, 1x 24094 en 3x 24064, of door 2x 24172, 24064 en 24071. Door het grotere aantal rails wordt het geheel iets 'buigzamer'
zo, hoop dat j edit nog gaat lukken, en anders heb je wat om naar uit te kijken als je terugkomt uit het wonderschone Zwitserland
Walter