Als ik de gebruiksaanwijzing zie zouden aan beide zijde gaten voor seinen aanwezig zijn. Die je als je geen seinen wil aanbrengen met een invulsteenstukje kun dichtmaken.Ik weet niet of dit een oorspronkelijk Faller model of een door Faller overgenomen Noch model.Ik zal eens kijken in oude Faller catalogi.Groeten Jaap
Citaat van: Jajekra op donderdag 25 november 2010, 10:41:18Als ik de gebruiksaanwijzing zie zouden aan beide zijde gaten voor seinen aanwezig zijn. Die je als je geen seinen wil aanbrengen met een invulsteenstukje kun dichtmaken.Ik weet niet of dit een oorspronkelijk Faller model of een door Faller overgenomen Noch model.Ik zal eens kijken in oude Faller catalogi.Groeten Jaap Hans gaf in antwoord #3548 aan, dat hij dat invulsteenstukje kwijtgeraakt is...
Misschien is het ook mogelijk om van de rail binnenin 1 contactrail te maken, dat als de LOK binnenkomt er buiten een lampje op rood gaat bijv ????
Eigenlijk zou je eens een uitstapje moeten maken naar een loc depot en de nodige foto's trekken. Vervolgens zet je dan hier op het forum.
Hoi Hans,Stootblokken horen er eigenlijk niet in, maar je moet het maken zoals je het zelf het leukste vindt. Ik heb ook een soort laslicht module gezien bij Conrad is misschien wel leuk voor in je loods.GroetRonald
Hierbij een kleine update...misschien dat ik er nog wat zwart gruis overheen doe, waardoor de steentjes iets vuiler lijken door al dat lok-verkeer Als dat klaar is kan de deksel erop en kan ik eindelijk een etage hoger verder gaan....met de rails en lokloods !!Sorry, maar de foto is niet echt haarscherp Groeten,Hans
Mooi hans de leeftijd van de loods druipt er gewoon vanaf, vr gr Arie
Citaat van: dolphin op zondag 28 november 2010, 17:13:40Mooi hans de leeftijd van de loods druipt er gewoon vanaf, vr gr ArieZolang de leeftijd niet van mij afdruipt kan ik er wel mee leven... met zo'n antwoord...haha Beste mensen, dank voor de reacties en tips (Piet)Piet bedoel je wat groen bij de rode pijlen of rode kruisjes ??? fotoGroeten,Hans
Hoi Hans,'t Ziet er al imposant uit. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. En als het kan: Een foto van de loods in het schemerduister....
Wederom vakwerk.