Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Baan Hans(je)

Gestart door Hansje dinsdag 28 april 2009, 09:46:50

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zaterdag 26 december 2009, 11:29:13
En nu nog 10.000 draden aansluiten  :P


Dat valt gelukkig mee Hans, als je een beetje door soldeerd ben je voor het donker klaar  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ook ik ben vandaag weer met seinen bezig, als het mee zit werken ze straks alle 3  :oops: :oops:

Iets minder solderen dan bij jou maar toch.

Soldeerse.


Fijne dagen,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re:Baan Hans(je)
Hoi Hans, mooi zo de sporen een beetje welvend, bij mij is het helaas te klein om hier mee te kunnen spelen, vr gr Arie
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 26 december 2009, 11:57:08
Citaat van: Hansje op zaterdag 26 december 2009, 11:29:13
En nu nog 10.000 draden aansluiten  :P


Dat valt gelukkig mee Hans, als je een beetje door soldeerd ben je voor het donker klaar  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ook ik ben vandaag weer met seinen bezig, als het mee zit werken ze straks alle 3  :oops: :oops:

Iets minder solderen dan bij jou maar toch.

Soldeerse.


Fijne dagen,

Peter / degeluidsman.

Dank je...jij ook succes Peter  :)

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: dolphin op zaterdag 26 december 2009, 12:02:35
Hoi Hans, mooi zo de sporen een beetje welvend, bij mij is het helaas te klein om hier mee te kunnen spelen, vr gr Arie

Hoi Arie...ontwerp is mede dankzij mijn geweldige 3Rail-forum-vrienden hoor  :)

Op deze wijze krijg je een mooi contrast tussen welvend en strak...zoals bij een mooie vrouw  :lol:

Groeten en bedankt voor het langskomen !!

Groet,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hallo hans,

knap gemaakt jou station veel seinen om aantesluiten,ken er alles van  :D kijk uit naar de eerste foto's met een loc op je baan die gaat rijden.en proficiat met je kerst kado hans,heb er ook twee liggen hier  :mrgreen:.en ik heb ook een fijne kado gekregen van mijn lieve knappe vrouw.sebiet komen de foto's heb goede keuze gemaakt en naar jou geluisterd. :oops: :oops: :oops:

groeten peter(ke33)
Re:Baan Hans(je)
Wim N
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op zaterdag 26 december 2009, 11:36:52

Ben zeer tevreden nu  8)

Een foto waar de W-seinen komen, de achterste W gaat later naar een mijn-spoor !!



Groeten,

Hans ;)


Hallo Hans,

Je gaat lekker door zeg ziet er leuk uit, zeker als de scenery hierop wordt toegepast.
Wel vindt ik de seinen erg kort langs de rails staan maar hier is al eerder op gereageerd, wil het zelf ook even kwijt.

Gewoon even een tijdtje testrondtjes maken om zelf er 100 procent van overtuigd te zijn.
Je opvulling tussen de rails is ook netjes gedaan en zeker een goeie tip het is makkelijker dan kurk om het op maat de knippen/snijden.

Maar ga zo lekker verder want het is erg leerzaam bedankt voor de vele update's.

Groet Wim.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Peter, bedankt voor je reactie...kom gauw even op jouw draadje langs voor de foto's :)

Wim, ook bedankt...ze staan behoorlijk dichtbij mee eens, maar dat is omdat mijn ruimte beperkt is, mede door die grote spoelen van de seinen.
Moest deze gebruiken, daar er rails onder loopt (kopstation) en dan zitten die lange toeters van die andere seinen (niet hobby) in de weg uiteraard.
Bij die slanke wissel zou dat sein te ver van de wissel komen, en dat is ook niet echt fraai.
Dus het is compromis-werk  :)

Het voordeel van de blauwe islotie is de opvulling, maar nog een voordeel is dat de rails ertussen klemt en op deze manier overal lekker vast op zijn plaats, tenzij je de baan op zijn kop zet  :lol:

Binnenkort weer een update !! ...ben momenteel met de bedrading bezig.

Groeten,

hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Wim, ik heb de seinen (links) toch nog iets naar rechts kunnen schuiven...net iets beter :)



Scheelt toch bijna weer een CM ;)



Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hans,

ziet er mooi uit,de draaden aansluiten :lol: veel plezier ermee.ik doe dat meestal als ik een sein of wissel heb aangesloten,testen of het werkt en daarna het volgende anders word het een warboel van draaden doorelkaar.veel succes hans;

groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

online
Re:Baan Hans(je)
Hans,

Ik heb 2 dagen nodig gehad om dit draadje  :lol: te lezen. Een prima beschrijving met geweldige fotoos waarvan wij alleen deelgenoot mogen zijn.
Ik vind ook de bijdragen en het meedenken van de andere forum leden geweldig.
Het gebruik van de draadeinden is voor mij een openbaring. Ik verwacht dat ik dit bij de bouw van mijn nieuwe baan zeker kan gebruiken.

Groet, Andre
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Peter, dank je...wat testwerk kan zeker geen kwaad  :)

Andre, leuk te horen ...en graag gedaan :)

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Inderdaad goed testen is het beste wat je kunt doen.
Nou ben ik klaar met de elektra doen 2 relais het niet goed meer, zo blijf je bezig  :?

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Dag Hans,

Jou baan gaat er met de dag mooier uitzien :D

Al die seinen geven een uitgebreid beeld van een mooie baan.

Ik blijf het op de voet volgen.

Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Einte en Peter...bedankt voor jullie reacties, altijd leuk  :)

Ben al druk bezig maar het is een heel werk, hoop binnenkort het kopstation te laten zien met werkende seinen, wissel-lampjes e.d...wordt een soort kerstboom, moet mooi worden  :D

Moet op de kozijnrand zitten en me in alllerlei bochten wringen, valt niet mee...had vanmorgen al aardige spierpijn  :P

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Tunnel vraagje ??

Ben nog met de bedrading bezig, maar toch...wat zou een goede keuze zijn, voor de tunnelingang ??
Op zich vrees ik dat de realiteit ver weg is, een dubbel spoor onder een kopstation ..maar het is niet anders :?

Foto A of B ??

Foto A



Foto B



Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
BasS
gast

Re:Baan Hans(je)
IK weet niet wat A of B is, maar ik zou kiezen voor de bovenste foto met de wat grotere afstand.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: BasS op maandag 28 december 2009, 17:34:17
IK weet niet wat A of B is, maar ik zou kiezen voor de bovenste foto met de wat grotere afstand.

Dank voor je reactie, ik heb het iets duidelijker gemaakt  :)

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Waar blijven de foto's van de seinen?

Vandaag weer een stuk berg gemaakt.

Gr Einte

Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Ik ga voor A


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

offline
Re:Baan Hans(je)
Ik ga ook voor A .
Bij B lijk mij dat de rots wand zo stijl wordt.

Vr Gr Wim
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
En de winnaar is A  :) ...dank voor jullie meningen !!

Einte, het lukt niet om de foto's te maken... ik heb een eenvoudige digitale Samsung camera van het kruidvat, zie ook op het draadje van Peterke.

Ben al geholpen door BasS:

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=15801.1350

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Wasmi
gast

Re:Baan Hans(je)
hohohohoho, Hans,

niet zo snel....... kleine suggestie..... waarom niet een versprongen ingang per spoor net zo als aan de andere kant??? Dit soort tunnelopeningen zijn van die enorme gapende wonden in een baan, en vreselijk moeilijk goed af te werken, je moet dan al een enorm end tunnelbuis maken om het ergens op te laten lijken.... Zou dat passen, of is het al te laat???

Walter

Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Wasmi op maandag 28 december 2009, 20:40:22
hohohohoho, Hans,

niet zo snel....... kleine suggestie..... waarom niet een versprongen ingang per spoor net zo als aan de andere kant??? Dit soort tunnelopeningen zijn van die enorme gapende wonden in een baan, en vreselijk moeilijk goed af te werken, je moet dan al een enorm end tunnelbuis maken om het ergens op te laten lijken.... Zou dat passen, of is het al te laat???

Walter



Klinkt ook niet gek Walter, lijk mij ook een leuk idee.

Ik hoop dat Hans 2 portalen heeft liggen, ik ben wel benieuwd hoe dat er dan uit ziet.

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: degeluidsman op maandag 28 december 2009, 21:07:27
Citaat van: Wasmi op maandag 28 december 2009, 20:40:22
hohohohoho, Hans,

niet zo snel....... kleine suggestie..... waarom niet een versprongen ingang per spoor net zo als aan de andere kant??? Dit soort tunnelopeningen zijn van die enorme gapende wonden in een baan, en vreselijk moeilijk goed af te werken, je moet dan al een enorm end tunnelbuis maken om het ergens op te laten lijken.... Zou dat passen, of is het al te laat???

Walter



Klinkt ook niet gek Walter, lijk mij ook een leuk idee.

Ik hoop dat Hans 2 portalen heeft liggen, ik ben wel benieuwd hoe dat er dan uit ziet.

Peter / degeluidsman.


Hallo Hans,

Met dit probleem zit ik ook 3 sporen de berg in met een portaal, mischien even opsplitsen naar 2 en 1 spoor.
Kan nu nog.

Kijk maar in mijn draadje.

En jij 2 enkelvoudige portalen een stukje van mekaar verschoven.

Succes.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Baan Hans(je)
Ik zou ook zeker voor A gaan, waarschijnlijk is dat ook beter in te passen in de scenery. Het idee van Einte spreekt me zelfs nog meer aan, hiermee ontrek je de dubbele bocht namelijk geleidelijk aan uit het zicht.

Mooi werk!  :lol: :lol: :lol:

Groeten,

Erik
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hans,

even terug komen op je digitaal foto toestel,ik heb een codak van canon.kan er heel mee doen,ook night sene's maken maar gebruik dat nooit of zelden.ik zet het toestel op auto,en dan zonder flits even inzoemen en dan rustig in en uitademen.en dan foto maken desnoods maak je er nog eene bij doe ik ook altijd en de beste zet je dan op forum of hou je bij.hoop dat ik je heb kunnen helpen,en ik zal ook persoonlijk voor A gaan voor je tunnel. lijkt me mooi om aftewerken en kijk uit naar de volgende foto's van je vorderingen.

groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Wat doen jullie me aan  :lol: net een dubbele gekocht...iemand interesse in een overname  :mrgreen:

Walter, jij bent de schuldige..hahaha !! ..zou ik hem wel voor de andere kant kunnen gebruiken Walter, waar deze ingangen later uitkomen je weet denk ik wel wat ik bedoel ;)

Toch dank voor jullie medeleven, ik geef me over het worden twee enkele  :)
VRAAG: WELKE WORDT LANGER van de twee ??

Peter, bedankt voor je aanvullende info betreffende de foto's

Voor degene die het gemist hebben zo wordt mijn andere kant waar Walter over sprak, ingang grote keerlus.


En ik was al wat aan het kliedere geslagen zo zijn ze nu  8)





Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
glamo
gast

Re:Baan Hans(je)
Heel geslaagd Hans, knap werk :wink:
Re:Baan Hans(je)
Frankie.7
gast

Re:Baan Hans(je)
Hans,

Ziet er goed uit. Mooie robuuste bogen zijn het ook. Het wordt zo een steving bouwwerk.

Groeten,
Frank
Re:Baan Hans(je)
Lokkie
gast

Re:Baan Hans(je)
Nou je kan lekker kliederen hoor. :mrgreen:
Het wordt trouwens steeds mooier je baan. 8)
Succes verder.

Gr.
René
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Hartelijk dank voor de complimenten mijne heren  :)

Nog een mening betreffende de verspringing ??

Hier heb ik de binnenste baan de langste tunnel meegegeven...maar wat zou mooi zijn aan de andere zijde, thats the question ;)

Groeten en bedankt !!

Hans.
Re:Baan Hans(je)
erasion
gast

Re:Baan Hans(je)
hoi hans,

mooi gemaakt  :D

ik denkt dat omdat de binnenste het langst is de binnenste aan de andere kant ook het meest vooraan moet zetten, of je maakt er een galerij van, dan loopt de berg nog boven het eerste spoor en het tweede spoor is zoals je dat aan de andere kant ook hebt.

zoiets:



en dat zo door laten lopen, helemaal naar de andere kant.

gr, Ron
Re:Baan Hans(je)
Wasmi
gast

Re:Baan Hans(je)
Hans,

juist vanwege die gapende gaten is het splitsen in twee portalen optisch het beste voor beide. Maar, een portaal in een bocht moet altijd groter zijn ivm de overhang in de binnenbocht. Dus als je toch een dubbele wilt gebruiken, doe dat dan bij de rechte..... Andere overweging, wat zie je het meest vanaf je bedienpunt of vanaf waar je de treinenkamer binnenkomt??? Juist voor gasten valt zo'n gat erg op :-)

Walter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ron, klinkt zo gek nog niet...overwegen waard.
Maar ik zie mijn trein al niet erg veel, dus ook iets om rekening mee te houden :)

Ik heb nog maar eens in de buidel getast !!



Veranderd nog, het is alleen om te laten zien.
Die hoekmuren zullen er bij beide wel af moeten vrees ik...om het mooi te laten aansluiten.



Walter je hebt me al lang overtuigd hoor  :lol:

Groeten en bedankt.

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Dag Hans,

Dit is ondanks de investering een mooiere oplossing.

Misschien kun je het binenste spoor iets meer naar links leggen, hierdoor krijg je meer ruimte.

misschien net voor de bocht de rechte rails iets korter maken door andere railzen te gebruiken.

Ik zag dat er een draad rond het draadeind liep, even een tip.

Pas pas dat het draadeind niet als antenne gaat werken, als je ooit storingen in die hoek hebt dan zou je het hier in kunnen zoeken.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Dat is toch wel een goed idee zo, bij is het een groot gat het tunnel portaal voor 3 sporen.
Mischien wel de tunnel van binnen bekleden met karton met opgedrukte steentjes.
Kun jij ook doen.

Gr Einte.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Peter, dank voor de tip...een goeie radiozender is zo gek nog niet, wie weet wat ik dadelijk nog voor geheime berichten ontvang met die bedrading  :lol:
Geintje hoor, je kent me nu wel ;)

Einte, die binnenbekleding gaat er zeker komen..bedankt :)

Maar eerst weer wat spierpijn oplopen, met de bedrading  :P
Hoop binnenkort eens een goede foto te maken van de verlichting Einte.

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Hallo Hans,

Vroeger had ik een buizen tapercorder en daar kwam gewoon muziek uit  :shock: :shock:

Als de band niet draaide  :shock: :shock:

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Nu je het zegt...volgens mij heb ik dit vroeger ook wel eens gehad  :)

Ik speelde vroeger in een bluesband (drums) dan hadden we van die versterkers met buizen, was het daar ook niet bij ??

Good old days  8)

Groeten,

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op dinsdag 29 december 2009, 17:45:26
Nu je het zegt...volgens mij heb ik dit vroeger ook wel eens gehad  :)

Ik speelde vroeger in een bluesband (drums) dan hadden we van die versterkers met buizen, was het daar ook niet bij ??

Good old days  8)

Groeten,

Hans ;)

Van afscherming had men vroeger nog niet veel gehoord 50 jaar terug of zo.
Als je een spoel en condensator parallel hebt dan kun je de radio in principe ontvangen.

Vroeger nog een radio cursus gedaan met buizen techniek 1978, 31 jaar geleden  :shock:

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Ja , de tijd vliegt voorbij...voordat je het weet zijn we allemaal ouwe lullen hier  :mrgreen:

Over tijd gesproken, ik moet eten  :)

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Dit een idee...kleine verschuiving ten opzichte van elkaar ??

Ik heb beide railzen iets veranderd, binnenste iets meer naar binnen, buitenste fractie meer naar buiten, moet ook rekening met de afwerking houden !!
Ik zal toch her en der een randje eraf moeten halen, daar ontkom ik niet aan.
Als ik de rechtse (foto) meer naar voren, zal dat schelen ?? minder hoef te slopen aan de tunnelingangen ??



Wil de treinen zoveel mogelijk in het zicht houden waar mogelijk :)

Groeten,

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op dinsdag 29 december 2009, 17:45:26

Ik speelde vroeger in een bluesband (drums)

Groeten,

Hans ;)

Weer een hobby die we kunnen delen Hans.

Ik speel niet meer maar had een el. kit hier staan om de buren niet tot last te zijn.

In een opslag heb ik nog een handgemaakte Premier staan van zeker 40 jaar oud  :mrgreen:

Mvg,

Peter / degluidsman.
Re:Baan Hans(je)
peterke33
gast

Re:Baan Hans(je)
hallo hans,

ik kijk een dag niet en hop weer veel veranderd bij jou,ziet er allemaal weel goed uit seg bij jou.ik ga volgende week naar mijn marklindeler voor nog drie masten voor op mijn station perons.ondertussen hopelijk de boerderij verder afwerken zodat die ook weer op de baan kan staan.

groeten peter
Re:Baan Hans(je)
Wasmi
gast

Re:Baan Hans(je)
Hans,

dat ziet er top uit zo! ik zou er niet mee zitten om die steunmuren af te zagen hoor, maar de rails wat verder uit elkaar is gelijk een goeie reden om twee portalen te gebruiken! Maar ehhh, ik had eigenlijk verwacht dat je de rechter het meest naar achter zou plaatse, of ziet dat er niet uit????? In het landschap zou het logischer zijn, tenzij er rechts het landschap nog verder omhoog gaat

Walter
Re:Baan Hans(je)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Hansje op dinsdag 29 december 2009, 19:00:42
Dit een idee...kleine verschuiving ten opzichte van elkaar ??

Ik heb beide railzen iets veranderd, binnenste iets meer naar binnen, buitenste fractie meer naar buiten, moet ook rekening met de afwerking houden !!
Ik zal toch her en der een randje eraf moeten halen, daar ontkom ik niet aan.
Als ik de rechtse (foto) meer naar voren, zal dat schelen ?? minder hoef te slopen aan de tunnelingangen ??



Wil de treinen zoveel mogelijk in het zicht houden waar mogelijk :)

Groeten,

Hans.

Hallo Hans,

Waarom maak je portalen niet zelf, op de manier van WimN, ga ik ook doen.
Heb je veel meer mogelijkheden.

Ik ga van de week klei kopen en proberen.

Maar eerst gaas en behangplaksel en dan gips.

Gr Einte
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Peter, dezelfde good old days dus  :)

Peterke, dank je, en werk ze zou ik zeggen....net zo'n druk baasje als ik  :lol:

Einte, ik kan het toch niet meer terug brengen...verbouw deze wat en dan gaat het goed komen dat weet ik zeker.

Walter, dank voor de tips...is het wat om de optie te wekken dat de tunnels rechts langs het Kopstation lopen i.p.v er onderdoor ??
Desnoods kan ik er in de hoek nog een plaatje hout bijzetten, ter ondersteuning van de rails.
Want de bocht wordt dan veel ruimer dan hij nu is.



Groeten en dank voor de reacties.

Hans ;)
Re:Baan Hans(je)
Wasmi
gast

Re:Baan Hans(je)
Hans,

da's nog beter!!!! zo wek je inderdaad de illusie dat het spoor ergens anders heen gaat! Als je er ruimte voor hebt? want ej moet je natuurlijk nog wel om je baan kunnen bewegen zonder een slangemens te hoeven zijn!

Walter
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
Citaat van: Wasmi op woensdag 30 december 2009, 08:56:20
Hans,

da's nog beter!!!! zo wek je inderdaad de illusie dat het spoor ergens anders heen gaat! Als je er ruimte voor hebt? want ej moet je natuurlijk nog wel om je baan kunnen bewegen zonder een slangemens te hoeven zijn!

Walter

Ik ga eens een poging wagen Walter....later volgt een foto hiervan, hoor ik wel of het iets is :)
Moet in dit geval ook de binnenste het meest naar voren komen, zoals de laatste foto ??

Bedankt, en groeten

Hans.
Re:Baan Hans(je)
Hansje
gast

Re:Baan Hans(je)
O ja, ik heb de rails aan de andere kant wat samengeknepen...of TE ??
Denk dat het gat hier niet erg is, je kijkt er toch niet direct in  :lol:



Groeten,

Hans ;)