Hey Hans.....
niet om het een of ander, maar eehhhhh, je zou eigenlijk nog wat ruimte moeten hebben voor een kolen voorraad, naast de bunkers. Die voorraad dient als tussenopslag, just - in - time delivery bestond in die tijd nog niet

Die zou je kunnen bouwen onder en om het doodlopende eind van je kolenspoor rechtsonder tegen de draaischijf. Kun je het kraanspoor verlengen????
Persoonlijk vind ik dat je BW wel erg vol met sporen komt te liggen, vaak geldt minder = meer...... je zou kunnen overwegen om het parallel spor aan je omrijspoor weg te laten, maakt het rangeerwerk complexer, maar geeft meer ruimte voor scenery. de linkse doodlopende sporen liggen prima, een gebruiken voor de vlampijpreiniging (rohrblasgerüst), de andere zou je kunnen gebruiken om een ouwe afgedankte stoomlok op te stellen die als stoomleverancier voor je BW dient. Kun je bijvoorbeeld zo'n revell plastic bouwdoos model voor gebruiken, en een vaste schoorsteen erboven plaatsen.
Je watertoren zou ik niet zo dicht langs de rand plaatsen, zeker ook omdat hij dan boven een tunnelportaal komt te staan........
Als ik me oed herinner heb je onderaan de draaischijf geen ruimte meer toch???