Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Graanwagens

Gestart door Th0mas zondag 19 april 2009, 19:50:08

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Graanwagens
Th0mas
gast

Graanwagens
Hoi,

Ik wil op m'n nieuwe baan graag een graansilo maken.
Nu heb ik hier bij natuurlijk ook graanwagens nodig.

Nu mijn vraag;
Wat zijn volgens jullie de beste graanwagens?

Marklin heeft wat graanwagens in het assortiment, maar die zijn alleen per 3, en nogal duur. Of zit ik bij elk merk rond deze prijs?

Mvg.
Re:Graanwagens
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Graanwagens
Hoi,

Die graan wagons die Marklin heeft zijn wel de goede :). Ik heb ook meerdere sets van deze.
Maar als je bij andere leveranciers de wagons tegen komt met bijv: TMF - CITA kan je deze wel aanschaffen.

Marklin heeft ook de TMF CITA los verkocht ;). Maar ik denk niet dat je die nog kan vinden...
Succes met de bouw :D en hou ons op de hoogte :!:.
Re:Graanwagens
Th0mas
gast

Re:Graanwagens
Bedankt voor je reactie!

En welke merken brengen nog meer graanwagens uit dan?

En ik houd jullie op de hoogte, zodra de bouw van de graansilo begint.

Mvg.
Re:Graanwagens
joostboudewijns
gast

Re:Graanwagens
Jouef stikt van de graanwagens 8)
Re:Graanwagens
Blausee-Mitholz
gast

Re:Graanwagens
Dit zijn ook graanwagens en zijn van Roco. Zijn in diverse uitvoeringen verkrijgbaar. Niet goedkoop, wel mooi  8)

Mvg, Johan
Re:Graanwagens
Th0mas
gast

Re:Graanwagens
Weet iemand misschien ook waar ik de wagens online kan bestellen?

Mvg.
Re:Graanwagens
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:Graanwagens
Hoi,

Nou mening winkelier is toch wel te bereiken via email of webshop :?:
Ik weet niet waar jij normaal je spullen haalt, maar daar kan je toch wel informeren??
Re:Graanwagens
Th0mas
gast

Re:Graanwagens
Ja klopt, maar de webshop van mijn winkelier is gesloten. Of tenminste, dat was hij.

En aangezien ik nog maar 13 ben, kan ik niet zomaar even ergens langsgaan omdat het niet dicht in de buurt zit hier, en wil ik dus online bestellen. Bijvoorbeeld bij een winkels als AnW

Mvg.

Edit: even een mail gestuurd, ik wacht op antwoord. zodra ik antwoord heb laat ik het weten.
Re:Graanwagens
Lid sinds: 2009

offline
Re:Graanwagens
Persoonlijk vind ik de Marklin graanwagens qua model mooi, maar door de verschillende kleurstellingen (zoals de blauwe en de gele set) vind ik ze een beetje goedkoop plastic-achtig aandoen.
De Cita wagens kom je in NL ook veel tegen, mocht je NL rijden. Deze zijn ook grijs en gelijk wat minder plastic-achtig.

mvg, Corné (die berichten aan blijft passen omdat het onderschrift onder een lijntje staat op dit forum en dus mvg, ikke op neemt in de tekst maar dit telkens vergeet.  :x)

Re:Graanwagens
Lid sinds: 2006

offline
Re:Graanwagens
Misschien kan je voor je graanwagons kijken op ebay of marktplaats of bij www.anibids.eu
Re:Graanwagens
Jurgen
gast

Re:Graanwagens
Je kan ook wachten op de modellen van B-Models. Deze zitten in sets van 2 stuks en de adviesprijzen kan je terugvinden op de site van Rocky Rail, de voormalige invoerder van Mehano.
Je moet maar eens een kijkje gaan nemen.

De man die mee in het project B-Models zit is iemand die pas zijn winkel overgedragen heeft aan zijn zoon, Van Biervliet. Zij geven als prijs ? 54,90 voor een set van 2.

Je hebt keuze uit "Maferi SA", "Transcéréales", "TMF-CITA" en "Groupe Soufflet". Allen zijn het Belgische modellen behalve de laatste, dat zijn er Franse.

Websites kan je vinden op www.b-models.be, www.vanbiervliet.com en www.rocky-rail.com