Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

onderhoud

Gestart door Mr. Twente maandag 03 april 2006, 13:45:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
onderhoud
Mr. Twente
gast

onderhoud
heey allemaal,
ik heb een vraagje.
ik heb een aantal maanden geleden een locomotief weg laten brengen omdat er nieuwe tandwieltjes in moesten en daar heb ik 4 maand op moeten wachten. de man zij dat dat uitzonderlijk lang was.
en een aantal weken geleden heeft een vriend van me ook 2 loc's weg gebracht.
en dat is ook al 6 a 7 weken geleden.
is het normaal dat het zolang duurt??
onderhoud
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
onderhoud
Hai,

Als de loks naar Marklin/Keutermann in Born zijn opgestuurd dan zou het kunnen kloppen. Verhaal heb ik ook al diverse keren gehoord dat je minimaal op 8 weken moet rekenen soms nog langer. Het is op dit moment dramatisch.

Mijn Mobile Station is vorig jaar ook zo'n 8 weken weggeweest.

Groetjes,
Brigitte
onderhoud
Gerard
gast

onderhoud
Ik kan het verhaal van Brigitte bevestigen, alleen ging het dan om een loc die omgebouwd moest worden van Delta naar Digital. De ombouw zou bij Keutermann gebeuren.
Ik was door de winkelier (Wentink in Arnhem) van te voren al gewaarschuwd dat het lang kon gaan duren. Ik had de loc weggebracht op 6 oktober 2005, op 14 januari 2006 kreeg ik bericht dat hij klaar was.
onderhoud
Mr. Twente
gast

onderhoud
nou, ik print dit wel even uit en laat het hem lezen.
ik had op 11 november m'n locomotief weg gebracht en op 21 februari had ik hem pas terug, schandalig is dat toch.
ik het probleem was gewoon 1 klein tandwielletje. en ze zeiden dat dat maar zelden voorkomt, nou blijkbaar dus niet.
maar ik woon in hengelo he, waar kan ik hem dan het beste naartoe brengen zodat het minder lang duurt?

hoop dat het nooit meer hoeft, maar altijd handig om te weten.

Koen
onderhoud
hansvw
gast

onderhoud
hoi
Als je bij duits site van marklin kijk op et lijst en je en je zoek het onderdeel daar om en kijk ook of die op voorraad is.
En je ga met het bestelnummer naar je winkel dan is het normaal dat het binnen 2 weken binnen is.  :)
onderhoud
Eddie E69
gast

onderhoud
Hallo jongens,
leuk dat de nieuwe Topic al lekker begint te draaien. :D
Groetjes, Ed
onderhoud
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
onderhoud
Hoi Ed,

Heb ik net verplaatst vanuit het Cafe hoekje, omdat ik vind dat het hier thuis hoort en nog actueel is.
onderhoud
marklinfan
gast

onderhoud
kneutermann langzaam dan had ik zeker geluk mijn loc 39579 was geen week weg want een pantograaf was geknapt door mijn eigen schuld en ik hoefde niks te betalen omdat ik pas gekocht had
onderhoud
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
onderhoud
Ligt misschien aan wat voor probleem het is. Een pantograaf uit voorraad moet gewoon snel opgestuurd kunnen worden lijkt mij.

Reparatie van mijn Mobile Station heeft, begin dit jaar, 8 weken geduurd.
onderhoud
Eddie E69
gast

onderhoud
Zeg Gerard,
waarom heb je die aanpassing niet bij Wentink laten doen? :shock:
Gr. Ed
onderhoud
wisselstromer
gast

onderhoud
Hallo iedereen,
Het kan wel eens tegenzitten dat het lang duurt.
Ikzelf doe heel veel reparaties / ombouw voor verschillende zaken en prive, en dan kan het gebeuren dat een bepaald onderdeel heel lang op zich laat wachten.
Ik weet dat bij keuterman de reparaties lang blijven liggen, en ook hij stuurt ze wel eens door naar duitsland omdat hijzelf het niet aankan.
Dus geduld is een schone zaak ( maar moet niet stoffig worden)

Gr.Patrick
onderhoud
Gerard
gast

onderhoud
Eddie 69 schreef:
CiteerZeg Gerard,
waarom heb je die aanpassing niet bij Wentink laten doen?
Dat was ook mijn bedoeling, maar bij Wentink zei men dat ze de onderdelen op dat moment zelf niet op voorraad hadden en toch bij Keuterman moesten bestellen. Wentink stelde voor de loc in zijn geheel op te sturen en de ombouw dan maar door Keuterman uit te laten voeren. Vervolgens belde Wentink in mijn bijzijn naar Keuterman om een afspraak te maken voor die ombouw.
onderhoud
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
onderhoud
Hallo Gerard.
Kneuterman is toch wel een verschrijving van Keuterman hè?! :wink:
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: onderhoud
Gerard
gast

Re: onderhoud
 AlbertJan, hier heb ik maar één antwoord op: ik :oops: mij diep. (Ik heb de tekst inmiddels aangepast.)
Re: onderhoud
JanPieter
gast

Re: onderhoud
nee, dit is niet normaal! ik heb het ook laten doen, was in 5 daagjes gebeurt.
Re: onderhoud
Lid sinds: 2006

offline
Re: onderhoud
het beste is om toch gewoon op de duitse marklin site te kijken of ze daar het onderdeel leverbaar is. En dan bij Keuterman het onderdeel bestellen en dan is het er meestal binnen twee weken

ik hoop dat jullie iets met deze raad kunnen

mvg Tim