Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX

Gestart door RenevKl dinsdag 31 maart 2009, 15:20:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
Citaat van: ucsdcom op maandag 13 april 2009, 12:14:16

Verder merk ik dat de ECOS na het programmeren van een decoder uit slaat/op kortsluitingsstand lijkt te schieten. De decoder blijkt wel gewoon omgeprogrammeerd. Gebruik van live programmering of programmeerspoor maakt niet uit. Wat zijn jullie ervaringen?

Programeren werkt hier 100% goed, geen enkel probleem mee.

Citaat van: ucsdcom op maandag 13 april 2009, 12:14:16
Verder moet ik nog even hobbyen met de weergave van 2 wissels. Die geven namelijk de verkeerde afbuigrichting aan. (je kan ze roteren of spiegelen, maar bij spiegelen wisselt ook meteen de wisselstand weer naar de verkeerde kant.)

Klopt, is een bugje. Op ESU forum al lang en breed uitgemeten. o.a. bij meegebogen wissels lang is het geval Het bugje wordt in de volgende up-date verholpen.

Mvg, Johan
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
Nog even een update: de kortsluiting bij het programmeren was een aansluitfout. Ik bleek de hele baan op de ingang voor het programmeerspoor aangesloten te hebben en het programmeerspoor op de baanvoeding. Dom, dom. Het werkt nu ik dit recht gezet heb perfect, ook het knipperen van de verlichting is een hee stuk minder. Ik heb ook het railsignaal aangezet wat het knipperen tegen gaat. Dit helpt ook goed.
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
Lid sinds: 2007

- Vereniging Spoorgroep Zwitserland -

offline
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
Ik heb het probleem met het zoemen ondertussen op het ESU forum gemeld in het Engelstalige gedeelte. Iemand had hier al eerder iets over geschreven. Was een iets ander probleem, maar had ook met de RailCom terugmelding te maken. Heb er tot nu toe verder nog niets van gehoord.

Groetjes,
Menno
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
Citaat van: madmenno op donderdag 14 mei 2009, 20:50:29
......op het ESU forum gemeld in het Engelstalige gedeelte.

Groetjes,
Menno

Engels........ ik kon het al niet vinden...................

Mvg, Johan leest en spreekt alleen steenkool Duits  :wink: :mrgreen:

Mvg, Johan
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
3-0-1 beschikbaar.
Info:
http://www.loksound.be/update
te volgen via deze afbeelding die autom. wijzigt:
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
He, goed nieuws dat er zo snel alweer een kleinere update met de wissel pictogram update is.
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re:ECoS 3.0 update IS NU BESCHIKBAAR dus met MFX
Citaat van: ucsdcom op maandag 08 juni 2009, 23:02:51
He, goed nieuws dat er zo snel alweer een kleinere update met de wissel pictogram update is.

Als het goed is wordt mijn Ecos morgen vanuit Duitsland verstuurd, ik hoop dat deze software er dan gelijk inzit.

Peter / degeluidsman