Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Modelbaan Peter; 20 mei: waarom geen activiteiten meer?

Gestart door PeterBrz donderdag 26 maart 2009, 09:30:43

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
Citaat van: Guusjuhhh(zeg maar Guus) op zondag 30 augustus 2009, 13:35:36
je kunt er geen strooisel doen dan werkt dat niet meer met de kraan

Strooisel moet wel lukken normaal, de assen van de wielen komen niet direct tegen de kurk aan,
anders de kurk wat wegsnijden, moet lukken denk ik :D

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
hoi peter
ik ben al een tijdje jou draadje aan het volgen
dat word mooi zeg
en met die
verrijdbare kraan is ook een erg leuk idee
ga zo door
mvg frank 
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
ziet er erg goed uit
complimenten dat is echt heel knap gemaakt
en zeker een mooie aanwinst op een modelbaan
groet robert
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
Zeer vernuftigd gemaakt  :)
Blikvanger van je baan zou ik zeggen.  Succes verder.

Groet Ronald
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrade
Super idee!!!
Zo iets was ik ook vanplan.
Ik wou dat doen met een faller kraan.

Groet blauwetrein
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
ziet er mooi uit :shock:
en het werkt ook perfect.


goed bedacht!


gr mark
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
hallo peter
zie dat je ongeveer de zelfste kamer hebt of mij
met een dak gedeelte je kan mms zelf die ene wand verwijderen
en daar een schaduw station plaatsen het is maar een tipje hoor
voor de rest ziet er al mooie uit

grt benny
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
Hoi Benny,

Ik denk dat ik het mooi ga laten zoals het nu is en niet ga breken :D ik zou immers nog een schaduwstation kunnen maken onder mijn laatste tafel (waar mijn stationgedeelte staat)

P.S. waarom niet breken? ik woon nog bij mijn ouders en de baan zal hier niet 'levenslang' blijven staan, vandaar :D

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter;Update29 augustus;Plaatsing verschuifbare Markl.Kraan-aanrader!!
Mijn verzameling locs op dit moment;



Groeten, Peter

Re:Modelbaan Peter; Update24 september; enkele korte filmpjes
Zonet 2 filmpjes gemaakt

1) Class 66 die doorkomt met wat Hupac wagons, iets later komt de Ae 6/6 reizigerstrein voorbij



2) De 7783 op weg om schrootbakken te lossen, DLC komt door met een lege containerwagons



Mijn excuses voor de iet wat mindere kwaliteit, helaas beschik ik ook niet over een programma om verschillende videofragmenten aan elkaar te plakken  :( vandaar dat ze ook altijd zo kort zijn  :?

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update24 september; enkele korte filmpjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Modelbaan Peter; Update24 september; enkele korte filmpjes
Peter, de kwaliteit is redelijk hoor.

in iedergeval goed te zien dat jij een leuke verzameling bij elkaar hebt.

Groeten,

Peter / degeluidsman.
Re:Modelbaan Peter; Update24 september; enkele korte filmpjes
Peter,

Dat zijn 2 leuke filmpjes, prachtig materiaal heb je.

Gr.
Piwie.
Re:Modelbaan Peter; Update24 september; enkele korte filmpjes
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Modelbaan Peter; Update24 september; enkele korte filmpjes
leuke filmpjes
dank voor het delen met ons !!
groet robert
Re:Modelbaan Peter; Update 29 september; Voorstelling concept achterwand
Hallo iedereen!

Na een tijdje stil te hebben gelegen (schandalig!) werd het hoogtijd om eens verder te gaan. :D
Zoals ik in het begin al vermelde is het de bedoeling om het achterste spoor (tegen de muurzijde aan het station) overdekt te maken. Vandaag heb ik mijn ideëen eens uitgezet.

De bedoeling is om met muurplaten te werken en dit over de gehele lengte. Het probleem echter is dat het tunnelportaal niet recht kan worden gezet zoals de richting van de muren. Geen nood het blijft nog steeds haalbaar door het portaal schuin te plaatsen. Het moet mogelijk zijn om een halve muurplaat je gebruiken om de ruimte tussen het portaal en het rechtergedeelte op te vullen (waar nu het doosje staat).
Mijn gedachte ging ervan uit om bovenop dit gedeelte een straat aan te leggen.



Normaal gezien moest er naast het meest linkse trapje nog een spoor komen te liggen. Dit is helaas niet mogelijk doordat de tunnelingang scheef moet worden geplaatst. ochja geen erg, dan is er ruimte voor parkeerplaatsen :D die moeten er trouwens ook zijn aan het station, nietwaar? :lol: Er is voldoende ruimte voor de auto's zodat deze vlotjes in- en kunnen rijden, dit zou dus moeten lukken!



Het probleem van de straat is dat deze uitkomt op het station. De ruimte tussen het station en de muur is helaas niet voldoende om de straat te laten doorlopen en te laten uitkomen op de 'stationsstraat'. Eventueel zou ik net voor het station een bocht kunnen maken maar dan zit je met het probleem dat dit niet echt realistisch is vermits je een tekening ofzo om de muur moet hangen...
Toen dacht ik aan het volgende; Waarom geen viaduct maken  :? ? Zo heb ik geen problemen met denkmatige tunnels die ik in de muur moet maken en misschien een te krappe bocht..
Onderstaande foto toont het concept. De weg zou een kleine duik nemen om zo te verdwijnen onder het station. Ik heb even gemeten en dit moet haalbaar zijn (ook voor vrachtwagens + het onderdoorrijdende treinverkeer!!!!)



Aan de andere kant zit ik ook met een schuin stuk tussen het portaal en de muurplaat, hier zou de oplossing eventueel zijn om een berg(je) te maken waar de muren samen komen(van de kamer). Zo kan ik ook op deze plaats mijn voetuigen 'natuurlijk' doen verdwijnen in een tunnel, en kan ik de zijkant bekleden met een rotsmuur.



Een hele boterham :D ik hoop dat jullie het concept wat begrijpen!
Wat denken jullie hiervan?

Edit; Ojaa nog iets: jullie zien op de eerste foto dat de muur hoger is dan de tunnelingang. Dit stukje van de muur zal dus moeten afgesneden worden. De vraag is aan de onderkant of aan de bovenkant? Ikzelf zou zeggen de bovenkant???

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 29 september; Voorstelling concept achterwand
Peter , hele uitleg , maar beter zou ik het niet kunnen , ik volg je plannen helemaal en vind het een mooi effect geven.. ik hoop dat u wagons de tunnel uitgaan niet raken bij het schuine stuk??
Gr kenny
Re:Modelbaan Peter; Update 29 september; Voorstelling concept achterwand
hallo peter dat word mooi met die muur platen
ik heb een tip die muur platen is dat hard schuim?
als het hard schuim is dan kan je die warm maken en buigen
dat geeft wel een mooi effect bij dat tunnel portaal
hier heb ik een tekening gemaakt voor de duidelijkheid

ik hoop dat je er wat mee kan veel succes met de rest van jouw baan
het word een mooi geheel mvg frank
Re:Modelbaan Peter; Update 29 september; Voorstelling concept achterwand
Hoi Frank,

Dank je voor de tip, de muur is inderdaad een soort hard schuim. Ik neem je tip zeker mee ;)

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 29 september; Voorstelling concept achterwand
hallo peter,

knappe locs heb je op je baan staan,mooie verzameling heb je knap knap.leuke muur ben je aant bouwen ook.wens je veel succes met de verdere afwerking ik volg je draadje ook.

groeten peter
Re:Modelbaan Peter; Update 29 september; Voorstelling concept achterwand
Hey Peter,

Hoe gaat het met de aansluiting van je wissels moet zeggen dat je wel veel ruimte hebt onder je modelbaan alijd makkelijk kun je er goed bij hoe hoog is de tafel trouwens?

Lukt het een beetje met de ruwbouw of ben je er al klaar mee want je gaat wel snel zo zitten je rails nog in een doosje en een paar dagen erna ligt er al een aardig wat meters aan rails.

Veel succes met de bouw en zal je wat vaker aan het werk zetten. :) :)

Groet Wim.
Re:Modelbaan Peter; Update 30 september; Bouw van het viaduct - ruwbouw
Vandaag ben ik begonnen met de bouw van het viaduct.
Ik heb de ruwbouw even opgezet in het tuinhuis om jullie het concept duidelijk te maken :D

De buitenste muren vormen het geheel. De linkerkant komt tegen de muurzijde, de andere zijde wordt afgewerkt met de muurplaten. (op de foto moet de muurplaat nog op de juiste hoogte afgesneden worden)
Ik heb even een voorstelling proberen te maken van de rijweg en het fiets- of voetpad :lol: Deze laatste zal een 2-tal cm breed worden, dit is de de ruimte tussen de binnenste planken en de buitenste planken.



De rijweg zou een halve cm lager moeten komen dan de boord hieronder op de foto te zien. Dit om een afscheiding te maken tussen de rijbaan en het fietspad.



De vrachtwagen heeft voldoende ruimte om vlot het viaduct in en uit te rijden.





Ik ben er nog niet helemaal uit hoe ik de ruwbouw ga maken van de rijweg; ofwel met karton, ofwel met stukjes hout. Ik denk dat de eerste het meest eenvoudige gaat zijn. Normaal gezien moet dit voldoende stevigheid bieden omdat het oppervlak niet zo heel groot is. Evenwijdig met de boord van de golvende plank  zou ik met balsahout een vloeiende beweging kunnen maken waarna ik het karton er maar hoef op te "leggen", maar dat zal ik even moeten proberen of dit mogelijk is. Zoniet zal het de tweede mogelijkheid worden, met hout, waarna het met plamuursel zal 'glad' gestreken moeten worden.

De volgende stap is om de plankjes is betonkleur te verven. Ik hou jullie op de hoogte!

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 30 september; Bouw van het viaduct - ruwbouw
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re:Modelbaan Peter; Update 30 september; Bouw van het viaduct - ruwbouw
ziet er goed uit
ik ben heel benieuwd !!
succes met je vorderingen
groet robert
Re:Modelbaan Peter; Update 30 september; Bouw van het viaduct - ruwbouw
hoi peter dat ziet er mooi uit met dat viaduct
je hebt er een mooie weg onderdoor gemaakt
en ik vind het hartstikke leuk dat je mijn tip meeneemt
ben benieuwt veel succes
Re:Modelbaan Peter; Update 1 oktober; Bouw van het viaduct - ruwbouw
Hallo spoorse vrienden!

Even een kleine update van wat ik vandaag gedaan heb;
De muren heb ik ondertussen een kleurtje gegeven, ik heb wat balkjes onder de rand geplakt waarop het karton (rijweg) komt te liggen. Naast de rijbaan komt dus nog aan weerszijde een fietspad. De balkjes zijn door de voorraad heen dus morgen even wat bij gaan halen!

Een tussenstand;



Om het geheel even recht te houden wat confituurpotten gebruikt :lol: waarvoor dat al kan dienen!

Tot binnenkort,
Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 1 oktober; Bouw van het viaduct - ruwbouw
Erg mooi gedaan die viaduct ik kan niet wachten tot je de viaduct af hebt.
Re:Modelbaan Peter; Update 1 oktober; Bouw van het viaduct - ruwbouw
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Modelbaan Peter; Update 1 oktober; Bouw van het viaduct - ruwbouw
Hoi Peter,

Ik zie dat je weer lekker bezig bent geweest.
Ben benieuwd hoe je het viaduct gaat bouwen.

Succes ermee.

Peter / degeluidsman.
Re:Modelbaan Peter; Update 1 oktober; Bouw van het viaduct - ruwbouw
Peter,

Ziet er lekker uit dat viaduct van jouw :lol:.


Groeten Piwie.
Re:Modelbaan Peter; Update 1 oktober; Bouw van het viaduct - ruwbouw
 netjes hoor 8) , zou het echt niet beter kunnen :lol:
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Hallo spoorse vrienden!

Zonet heb ik mijn luchtballon, die voorzien is van verlichting,  kunnen aansluiten op mijn modelbaan! :D

Een trotse Peter laat jullie dan ook graag dit korte filmpje zien;



De uitleg omtrent het mechanisme zal zo snel mogelijk volgen, momenteel heb ik helaas geen tijd maar dit wou ik toch alvast even laten zien!

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Jammer dat alleen de onderkant van de ballon te zien is :(. Kun je de camera niet iets hoger richten?
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Peter,

wat een leuk idee om een ballon wat extra aandacht te geven.
Ik hoop op een filmpje waarin we de hele ballon kunnen zijn.

Maar het ziet er top uit.

Peter / degeluidsman.
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Prachtig viaduct wordt dat Peter. De luchtballon is ook erg mooi (gezien je ingenieuze kraanmechanisme ga je de ballon nog laten stijgen en dalen neem ik aan :mrgreen:)

Succes verder, ziet er erg netjes uit !

Groetjes Michel
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Dank je voor de reacties :D
Ik laat straks het hele systeem even zien, ook de luchtballon :D
Dit was even om te laten zien hoe mooi de lampjes flikkeren (gas die in de ballon wordt gebrand) :D en ik was niet zeker of je het anders zou zien moest het licht van de kamer aan zijn  :D helaas is mijn ding om te filmen ook niet scherp genoeg, maar straks meer!

tot straks! Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Het lijkt wel op de vluchtpoging uit de DDR.
Zou iets van of voor Kees-Jan kunnen zijn.lol
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Ik vind het wel grappig zo'n luchtballon met het effect van een gasvlam.
Hoop dat we straks nog het geheel in een prachtig filmpje krijgen te zijn.

Groeten,
Piwie.
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Dag Peter.
Dat zijn weer leuke nieuwe onderwerpen!
Eerst al het viaduct en nu de branders van een hetelucht ballon! :o
Bijzonder leuke aanvulling op alle verlichting. 8)

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Hallo iedereen!

Helaas is er iets tussengekomen en moet ik dadelijk weg. Anders zouden jullie het geheel te zien krijgen maar ik vrees dat het voor morgen voormiddag zal worden! Beloofd!

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Modelbaan Peter; Update 2 oktober; Aansluiting luchtballon MET VERLICHTING
Citaat van: PeterBrz op zaterdag 03 oktober 2009, 16:40:22
Hallo iedereen!

Helaas is er iets tussengekomen en moet ik dadelijk weg. Anders zouden jullie het geheel te zien krijgen maar ik vrees dat het voor morgen voormiddag zal worden! Beloofd!

Groeten, Peter

We houden je eraan Peter :D :D

Neem de tijd, het is een hobby :wink: :wink:

Peter / degeluidsman.
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Hallo allemaal,

Heb me zonet bezig gehouden met het maken van filmpjes en foto's, niet zo simpel als je weet dat je ballon niet stil blijft hangen :D

Enkele foto's van de luchtballon;

Faller heeft in de jaren '90 een reeks luchtballonen uitgebracht, waaronder deze van Märklin



Het mandje is voorzien van verlichting en is ideaal voor het nabootsen van een gasbrander. Wat ook leuk is is dat de ballon voorzien is van een aantal personen.





Hoe heb ik deze ballon nu aangesloten zodat deze verlicht wordt? Het volgende schema verduidelijkt alles;



De bedoeling van het concept is dat wanneer de trein over een bepaald punt rijdt, de lampjes zouden branden. Dit zou eventueel ook met een magneetje kunnen, maar dan gaan de lampjes enkel aan en uit gaan.
Samen met een goede vriend bedachten we het volgende; wanneer we gebruik zouden maken van een geïsoleerde railstaaf, dan zouden de lampjes eveneens oplichten, maar naargelang het contact al dan niet goed is, zouden de lampjes dus het flikkerende effect geven.
De lampjes zijn een 10-tal jaren geleden in de ballon geplaatst, het was dus moeilijk te achterhalen welke voltage deze lampjes zouden aankunnen. De treinen rijden op 16V, terwijl de lampjes vermoedelijk slechts een 7 à 8V aankunnen. Vandaar hebben we voor de zekerheid een weerstand in het circuit geplaatst.
De nulfase wordt verbonden met de lampjes van de luchtballon (dit door een draadje te klemmen tussen het uiterste contact van de rail aan de onderkant). De lampjes worden verbonden met een weerstand die regelbaar is tot 100 Ohm, deze wordt op zijn beurt verbonden met het positieve contactpunt op de railstaaf (dit zijn de middenste contactpunten, de uiterste zijn dus voor de nulfase!). Wanneer de wielen van een loc of wagon over de geïsoleerde spoorstaaf komen, wordt het contact gemaakt tussen beide rails en gaan de lampjes branden.
Afhankelijk van de snelheid van de treinen en het contact zullen de lampjes nooit op dezelfde wijze branden.

De bedoeling is dat de ballon boven de middenste tafel komt te hangen, het contact zou voorzien worden op het stuk om naar 'boven' te rijden. Wat zeker mogelijk moet zijn is om meerdere contactpunten in mijn baan te voorzien!

Uiteraard zeggen beelden meer dan woorden en vandaar deze filmpjes :D het was niet altijd even makkelijk om alles in 1 shot te krijgen, hing ik de ballon iets lager dan zagen jullie de lampjes niet, hing ik de ballon hoger dan kwam deze niet helemaal in beeld :D Genoeg gepraat nu, tijd voor actie! :D





[/b]

Graag reacties! :D

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Hoi Peter,

Complimenten voor de filmpjes en het idee hoe je de lampen aanstuurd.

Het geeft een reeel beeld van een echte luchtballon, ik winst trouwens niet dat deze van Marklin er geweest is.

Waarschijnlijk heb ik dit gemist omdat de dozen met treinen al jaren op zolder stonden.

Groeten,

Peter / degeluidsman.
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
hallo peter,

knap seg die luchtbalon,heel mooi nog nooit gezien is een parade paardje op je baan  :P
zelf mag ik een kermis kiezen van mijn vader,de welke weet ik nog niet  :).kom er wel uit doe zo verder met je baan ziet er heeeeellll moooooiii uit peter.


groeten peter
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
allé jongens, zo weinig reacties :D
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
hallo peter,
oei toch zal je even een schouderklopje komen geven,ik vind het heel mooi die luchtbalon. :P

groeten peter
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Citaat van: PeterBrz op zondag 04 oktober 2009, 23:08:21
allé jongens, zo weinig reacties :D

Dat komt vast later Peter, iedereen is zo onder de indruk dat ze er geen woorden voor hebben.

Had ik al gezegt dat het mooi en goed gedaan is :D :) :D

Peter / degeluidsman.
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Haha,

geniaal gewoon die luchtballon. Echt prachtig hoe dat fucntioneert!

Ga zo door, ik volg dit project met veel belangstelling.

Groeten Daan
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Even enkele reacties overlopen;

Citaat van: Wim N op dinsdag 29 september 2009, 21:47:42
Hoe gaat het met de aansluiting van je wissels moet zeggen dat je wel veel ruimte hebt onder je modelbaan alijd makkelijk kun je er goed bij hoe hoog is de tafel trouwens?

Hoi Wim!
Het merendeel van de wissels is momenteel aangesloten, enkele diegene waar ik zo bij kan niet. Zoals je ziet is het een wierwar van draden :D maar dat moet uiteraard nog allemaal mooi weggewerkt worden!
De hoogte van mijn treintafel bedraagt ongeveer 87 cm, ideaal om eronder door te kruipen.

Citaat van: h0ogovens op vrijdag 02 oktober 2009, 23:44:13
De luchtballon is ook erg mooi (gezien je ingenieuze kraanmechanisme ga je de ballon nog laten stijgen en dalen neem ik aan :mrgreen:)

Hallo Michel!
Hahaaa :lol: ik had er nog niet bij stilgestaan, maar toen ik je opmerking las, begon ik spontaan hard na te denken hoe ik dat zou moeten doen :D dus wie weet.. :D het laten stijgen en dalen van de ballon zou het wel helemaal compleet maken :D :D
Bedankt voor de suggestie :D

Citaat van: degeluidsman op zondag 04 oktober 2009, 13:38:36
Het geeft een reeel beeld van een echte luchtballon, ik winst trouwens niet dat deze van Marklin er geweest is.

Ha Peter,
De luchtballon is van faller, wanneer ik heb nu opzoek kan ik de ballonen ook nergens meer vinden, slechts op 1 klein foto'tje is er iets te zien, maar daar blijft het bij.
Wel een leuke aanvullig voor op m'n baan :D

Aan alle anderen, bedankt voor de leuke reacties!

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Peter ,

Dit ziet der goed bedacht uit!  Hoe je had maar krijgt gedaan eh.
Je viaduct ziet der mooi uit al , heel netjes , ale doe zo verder en ik blijf het volgen
Gr kenny
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
leuk :D

Dennis
Re:Modelbaan Peter; Update 4 oktober; Luchtballon met verlichting - werkwijze!
Dank je!
Re:Modelbaan Peter; Update 5 oktober - Viaduct
Nog snel een stand van zaken geven van het viaduct :D

Zonet alles in elkaar gezet, stillaan graakt het klaar;





Morgen hoop ik het gedeelte te kunnen plaatsen op m'n baan!

Tot morgen voor meer,

Groeten, Peter
Re:Modelbaan Peter; Update 5 oktober - Viaduct
hallo peter,

heel knap gemaakt seg volg het op je vorderingen.

greets peter